Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב: בארץ - במוו סדרה 3 עם מנוע 1.5 ליטר


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 3174 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

עזבו מחיר, עזבו אבזור, ב.מ.וו עם מנוע 3 בוכנות ?!

אודה ולא אבוש, כשאני שומע "מנוע 3 בוכנות" ישר עולה באוזני הטרטור של דייהטסו שרייד או סובארו ג'אסטי.

אני מניח שב.מ.וו השקיעו רבות במנוע הנ"ל, שמשמש גם את המיני.

טוב שלפחות בדגם הבכיר הותירו את מנוע ה 6 בוכנות בטור, שלפחות מאז סוף שנות ה 60' מהווה סמל מסחרי עבור ב.מ.וו, ולמיטב ידיעתי נותר מנוע ה 6 בוכנות הטורי האחרון בעולם הרכב.

אגב מנוע 1.5, זה היה נפחו של מנוע הב.מ.וו האמיתית הראשונה, דגמי "הסדרה החדשה" שהוצגו ב 62' ופתחו עידן חדש בב.מ.וו.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נוהג על המיני החדשה והמנוע הנל פנטסטי בעיני , על המיני הוא מתאים כמו כפפה , א י מאמין של3 במידות אחרות ובמשקל קצת גדול יותר הוא יחמיא פחות אבל בכל זאת יהיה יעיל.

לגבי המחירים - מי מכם שבאמת ילך לבצע עסקה , יקנה בפחות מהמחיר "מחירון" . יש אפשרות כזאת ואני לא יודע אם מדובר במדיניות אבל במקרה שלי היתה לי הנחה יפה.

מנהל תחום אופנועי שטח בחברת HM-MOTO, יבואנית אופנועי SHERCO, AJP וRIEJU

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השש בטור בהחלט מזוהה היסטורית עם ב.מ.וו ופעם בימים של מכסי מנוע ארוכים והנעה אחורית באמת היה נפוץ מאוד בזכות האיזון ואספקת הכוח החלקה שלו.

נקודת האור החיובית היא שדווקא הפריחה של מנועי שלושה צילינדרים עשויה להביא לכך שיצרנים פשוט ישדכו שני מנועים קטנים כאלו כדי ליצור שש בטור מודרני ומודולרי.

אגב, לא רק ב.מ.וו. גם מנוע ה-T6 שעדיין אפשר למצוא באי אלו דגמי וולוו הוא למעשה מנוע שישה צילינדרים בטור, רק שהוא קומפקטי במיוחד ומותקן לרוחב.

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נוהג על המיני החדשה והמנוע הנל פנטסטי בעיני , על המיני הוא מתאים כמו כפפה , א י מאמין של3 במידות אחרות ובמשקל קצת גדול יותר הוא יחמיא פחות אבל בכל זאת יהיה יעיל.

מה שמתיישב עם הביקורות שקראתי (מאנגליה בעיקר) על ה318 שהן די מחמיאות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היחס בב.מ.וו גרוע? לא יודע, איתי היו בסדר גמור

 

שמע, כשחבר עובד בסוכנות שלהם היחס שתקבל יהיה חברי מאוד.

 

אני חושב שהמחירים הללו הזויים ושאין הצדקה לעליית המחירים, תוספות האבזור הכרחיות לנוכח העובדה שמדובר בשוק תחרותי, מדובר ברכב בסיסי ביותר עם סמל של פלופלור, אבל איך שלום חנוך שר? הציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם. כשישראלים יצביעו עם הרגליים והכיס המחירים ירדו.

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ביקרתי בסוכנות ב.מ.וו כאלמוני והיחס היה בסדר גמור.

 

לגבי עליית המחיר, התוספות אשר התווספו שוות כנראה פעמיים את עליית המחיר. במילים אחרות, יש כאן הצדקה לעליית המחיר.

 

לגבי תחרותיות, זה הרכב הנמכר ביותר בסגמנט.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע 3 צילינדרים לא חייב להיות מנוע "זול" - תראו את כל הטריפלים של טריומף וגם החדש יחסית של ימאהה שמקבל רק תשבוחות.

אם זה עובד טוב (ונתוני המומנט וההספק נראים סבירים לגרסאת בסיס) מה רע?

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קשה לאנשים לקבל שינויים, בעיקר למותג שהוא פנטזיה של לא מעט אנשים (מודה, גם שלי). ביכו את המעבר ממנועים אטמוספריים למוגדשים, את הזניחה של מנועי ה-6 בטור האטמוספריים הנהדרים של במוו לטובת 4 בטור מוגדשים (שגם הם מספקים את הסחורה לא פחות טוב). מבכים עכשיו על המעבר למנוע 3 צילנדרים, על הזניחה של ההנעה האחורית (בסדרה 1 החדשה לכשתבוא).

 

עוד כמה שנים, כשכולם יתרגלו למנועי 3 הצילנדר המוגדשים (לא רק בבמוו, יצרנים רבים פונים לתצורת מנוע זו), כולם יגידו "איך אפשר לשים מנוע 2 צלינדרים על רכב כזה גדול? מינימום 3 צלינדרים" (ולפני עשרים שנה כנראה התלוננו "איך אפשר לשים מנוע 6 צלינדרים על רכב כזה גדול? מינימום 8 צלינדרים"). זה זהה למשפט האלמותי - "בכל דור ודור של אלפא רומיאו, הדור הקודם תמיד היה "האלפא האמיתית האחרונה" ".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Foo bar - מסכים ומוסיף לזה - שהם מודדים את ההצלחה בנתוני מכירות ולא בקשקושים בפורום באינטרנט.

 

אז אם כל האנשים פה שלא קנו ולא יקנו ב.מ.וו גם אם היה לה 80 צילינדרים ימשיכו לא לקנות , אבל באורח פלא נתוני המכירות כן יעלו - אני חושב שהם יהיו בסדר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע 3 צילינדרים לא חייב להיות מנוע "זול" - תראו את כל הטריפלים של טריומף וגם החדש יחסית של ימאהה שמקבל רק תשבוחות.

אם זה עובד טוב (ונתוני המומנט וההספק נראים סבירים לגרסאת בסיס) מה רע?

אתה מדבר על אופנועים. כשהאופציות האחרות הם סינגל או טווין - טריפל לא נראה כזה רע.

ועדיין, ימאהה לא מסכימה להחליף את הארבע בשורה של הR6 בשלושה צילינדרים, כי המסורת היא שסופרספורט צריך ארבעה צילינדרים.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הסופרספורט, לא הייתי אומר מסורת אלא פיזיקה פשוטה וקבלת הספק כמה שיותר גבוה. הנקודה הייתה (בדגש על טריומף) שלא צריך להתייחס לטריפלים כמוצר סוג ב'. ה-318 הקודמות היו בעלי מנוע 2L עם נתונים די דומים.

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^ הבעיה אינה בתפוקת המנוע אלא בדרך פעולתו. ככל שיש פחות צלינדרים הפעולה פחות חלקה. זה במיוחד בולט במקרים בהם המספר אינו זוגי. במכונית יוקרתית אתה מצפה לנינוחות.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"נכון...אבל".

הייתה לי פעם דייאטסו קורה 850 סמ"ק עם שלושה צילינדרים. הכי קרוב לקארטינג שאפשר. המנוע עצמו היה בעל סאונד מעניין, קצת ויברציות בסרק וזהו.

מאז גם יצא לי לנהוג במיקרה רובוטית וגם ידנית. חוץ מסאונד שונה מהרגיל, לא הרגשתי משהו רע במיוחד... לדעתי האישית כל נושא הויברציות (בסרק, בנסיעה, לא משנה) נופח מעבר לכל פרופורציה.

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3174 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...