Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3919 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, מתייעץ עבור חבר שלא נמצא בפורום.

 

הרכב: פיאט פונטו ספייס, ELX, שנתון 02׳, 140,000 ק״מ.

לפני שבוע נדלקה לו הנורה הבאה (המחשה):

image.jpg

 

הנורה כבתה לאחר כמה רגעים.

לפני כמה ימים הנורה החלה להבהב שוב והגיר מסרב לרדת מתחת ל- R. כלומר הידית תקועה על P ו- R ולא נכנסת לשום הילוך אחר. כשהרכב ב-R הוא נוסע.

 

הרכב מחר יגרר למכון גירים והייתי שמח להתייעץ ולהיות יותר חכם. ממה יכולה לנבוע הבעיה? מה דרכי הפעולה?

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם (נערך)

אני דווקא חושב ששוה קודם כל לנסות להתייעץ עם כמה מוסכי פיאט מורשים אם הם מכירים התקלה או יש להם כיוון.

 

מכיוון שזה גיר רציף יש מעט מאוד מכוני גירים שבאמת מכירים הגיר הזה. אולי במקרה/במזל הבעיה רק באזור הידית עצמה או בחלק החיצוני שעל הגיר שאליו מתחברת הידית.

בנוסף, מכיוון שנדלקה הנורה יש קוד תקלה שמור בזיכרון אז במוסך פיאט יוכלו לסרוק ולשלוף קודי תקלה.

 

בתור התחלה הייתי פותח את ידית ההילוכים עצמה ומנסה לראות אם יש שם במקרה משהו פיזי שמפריע לתנועה שלה למטה.

עריכה אחרונה על ידי student
בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

פתחנו את איזור תיבת ההילוכים, ניקינו קונקטורים. לא עזר.

אשאל את החבר אם הוא שם לב לעצם כל שהוא שמפריע.

 

אם יש למישהו עוד רעיונות / כיוונים אשמח לשמוע.

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם

קצת עדכונים:

 

הרכב תוקן, אבל איך אפשר בלי סיפור על בעלי המקצוע שבדרך?

 

הרכב נגרר למכון גירים בשם "גירומטיק" בצ'ק פוסט בחיפה.

בעל הרכב הוריד את הרכב מחוץ למכון והתבקש להכנס למלא טופס כלשהו במזכירות.

בעל הרכב מילא את הטופס, רשם פרטים ונכנס חזרה למוסך.

פנה אליו המנהל ושאל אותו "מה אפשר לעזור, האוטו לא נוסע?", ענה לו שהרכב תקוע על Pו-R ולא יורד לשאר ההילוכים. המנהל אמר לו "אתה משוחרר" (עדיין לא הציץ ברכב ולא יודע על איזה רכב מדובר).

בעל הרכב ביקש שיצרו איתו קשר לעדכן אותו למהות הבעיה ועלות התיקון. המנהל ענה לו "אני כבר עכשיו יכול להגיד לך כמה זה יעלה" (עדיין לא ראה על איזה רכב מדובר בכלל), "3000-4000 ש"ח".

עכשיו, איך אדם יודע לזהות תקלה, מבלי שראה את הרכב, מבלי ששאל איזה רכב ומבלי שהעיף מבט? אלוהים יודע, כנראה הוא חבר של אורן זריף.

בעל הרכב הבין עם מי יש לו עסק ומיהר לעזוב. הוא גרר את הרכב למוסך של "טכנו טסט" בעיר התחתית בחיפה אחרי שקיבל המלצה עליהם מבעל מקצוע אחר.

הרכב נשאר אצלהם, בסוף היום התקשרו לבעל הרכב "תגיע, הרכב מוכן". מה היתה הבעיה? "מחשב גיר, סך הכל 1000 ש"ח כולל מע"מ".

 

ללא ספק החג שלו הפך ליותר שמח.

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם

יפה שהעניין נפתר!

 

אגב, מה הקשר בין מחשב גיר לבין זה שהידית לא זזה מתחת ל-R כלומר לא נכנסת ל-N ?

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם (נערך)

אני לא יודע להגיד, לא התעמקתי. הוא שלח לי בוואטסאפ את ההשתלשלות אז חשבתי לעדכן כאן. :-)

עריכה אחרונה על ידי Michael_N

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם

אגב, ישנה אפשרות לשחרור פיזי של נעילת הידית לצורך הזזת הרכב.

בספר הרכב מצויין כיצד לבצע זאת.

|fiat punto 16v Speedgear 2006|

×
×
  • תוכן חדש...