Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3928 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום יש לי במוו דגם 318i שנת 1999 הצורה החדשה יותר יש לי בעיה עם כוהל ההצתה המנוע מגמגם ובקושי מניע את הרכב גם אם המנוע נדלק אחרי איזה 5 שניות הוא נכבה המכונאי שהוא חבר שלי בא אלי הביתה ובדק לי את מערכת ההצתה אמר לי שצריך להחליף כוהל הצתה בגלל שיש פלג אחד שלא נותן ניצוץ והוא בדק לי אם זה הכבל לא טוב שהולך מהכוהל הצתה למנוע ויצא שהכבל טוב וגם הפלג טוב אז מה שאמר לי שזה כוהל הצתה עכשיו השאלה שלי אם אני יכול לתקן אותו בעצמי את הכוהל או שחייב להחליף אותו השאלה אם יש בכלל אפשרות לתקן את כוהל הצתה בלי לקנות אחד אחר יש לציין שבבדיקה הראש האחרון לא נותן את החשמל את הניצוץ לפלג שאר הראשים של הכוהל עובדים טוב צריך לתקן רק ראש אחד של הכוהל שהוא יעשה ניצוץ לפלג וזהו והכל מסתדר יש בעיה גדולה להשיג חלק כזה משומש מרכב מפירוק !! ואם אני רוצה לקנות אחד חדש כזה זה הרבה מזומנים השאלה אם אני יכול לתקן את החלק הזה בלי להחליף אותו ? בתמונה זה הכוהל הצתה . תודה ויום טוב !!!

 

DSCF.jpg

עריכה אחרונה על ידי kobico
פורסם (נערך)

אכן שיבוש חולני ומרגיז שיש למגר מן העולם.

 

לגבי תיקון של הסליל, לא ידוע לי אם זה אפשרי ואם מישהו מתעסק בזה בכלל,

 

אבל תמתין ליוסי,yosi05 הוא מומחה לסלילים.

עריכה אחרונה על ידי asafasaf

Stay Dirty

×
×
  • תוכן חדש...