Jump to content

kobico

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של kobico

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. השאלה שלי אפשר לתקן את זה או שלא ?
  2. שלום יש לי במוו דגם 318i שנת 1999 הצורה החדשה יותר יש לי בעיה עם כוהל ההצתה המנוע מגמגם ובקושי מניע את הרכב גם אם המנוע נדלק אחרי איזה 5 שניות הוא נכבה המכונאי שהוא חבר שלי בא אלי הביתה ובדק לי את מערכת ההצתה אמר לי שצריך להחליף כוהל הצתה בגלל שיש פלג אחד שלא נותן ניצוץ והוא בדק לי אם זה הכבל לא טוב שהולך מהכוהל הצתה למנוע ויצא שהכבל טוב וגם הפלג טוב אז מה שאמר לי שזה כוהל הצתה עכשיו השאלה שלי אם אני יכול לתקן אותו בעצמי את הכוהל או שחייב להחליף אותו השאלה אם יש בכלל אפשרות לתקן את כוהל הצתה בלי לקנות אחד אחר יש לציין שבבדיקה הראש האחרון לא נותן את החשמל את הניצוץ לפלג שאר הראשים של הכוהל עובדים טוב צריך לתקן רק ראש אחד של הכוהל שהוא יעשה ניצוץ לפלג וזהו והכל מסתדר יש בעיה גדולה להשיג חלק כזה משומש מרכב מפירוק !! ואם אני רוצה לקנות אחד חדש כזה זה הרבה מזומנים השאלה אם אני יכול לתקן את החלק הזה בלי להחליף אותו ? בתמונה זה הכוהל הצתה . תודה ויום טוב !!!
×
×
  • תוכן חדש...