Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Fiat & Abarth 124


Cuore Sportivo
שימו לב! השרשור הזה בן 2784 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 1.1 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני סקפטי לגבי ביקורות באופן כללי. קורא, מסיק מסקנות ואם רלוונטי לי - הולך ונוהג. אלא אם תגיד לי שאתה קונה מכונית בלי נסיעת מבחן, ואז כמובן תשכח מכל מה שכתבתי ותתחדש.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה הdamn iphone מתקן לי. שים לב במודעת המכירה שלי רשום מוכרת את הקורסה OPC שלי, לא יודע למה זה מתקן לזה.

 

לגבי איכויות - לא יודע מתי יצא לכם לשבת באחת מהמכוניות הללו, אך ביליתי לא מעט בחברת 500 אבארט, פונטו אבראט וכו'. האיכות שם לא רק שלא עדיפה על המאזדה, אלא נחותה ממנה.

בלי קשר, שבו ב-3, ב-6, ואפילו ב-2 - הרכבים מאוד איכותיים ונעימים. להבדיל מפיאט למשל שהאיכות שם על הפנים. לא חושב שאפשר להשוות מאזדה 3 למשל ואיכות שם, לאיכות בפיאט. אז המדרג הזה נראה לא מופרך לחלוטין.

ועכשיו לגבי הביקורת (חיקוי של שטייניץ) סתם, לגבי המיאטה - האיכות שם עדיפה מ-500 אבארט (לא מדבר על הטריבוטה חרטא). הפלסטיקה נעימה בהרבה יותר, מסך "טבלט" נחמד מאוד. המושבים איכותיים וכל סביבת הנהג מרגישה הרבה יותר טוב מפיאט 500 למשל. (אבארט)

 

ה-124 אבראט תהיה במקרה הזה, זהה למיאטה (וזה ייאמר לטובתה, כי כאמור, האיכות במאזדה עדיפה על פיאט).

ה-124 אבארט מתומחרת כל כך מעל המיאטה, שאין שום הצדקה לרכוש אותה. מה גם, ששמעתי לא מעט על המנועים שלה. נראה איך הרכב יהיה מבחינת אמינות.

בכל אופן, אני מאמין שראש בראש מבחינת פאן המיאטה תגבור על האבארט. הבדל במחיר של 60, 70, וגם 30 אלף ש"ח לא מצדיק לדעתי את ההפרש בין הרכבים. (וכן, אני שקלתי לרכוש את האבארט, אבל התאהבתי במיאטה. לשבחו של עומר ייאמר שזכר לחזור אליי כעבור מספר חודשים להודיע שהאבארט הגיעה ואף שלח לי המון תמונות בוואטסאפ).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שים לב במודעת המכירה שלי רשום מוכרת את הקורסה OPC שלי

 

הייתי בטוח שזו אותה הקלדנית.

 

לא יודע מתי יצא לכם לשבת באחת מהמכוניות הללו

 

בג'נבה. הן היו באותו ביתן, די קרובות האחת לשניה.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ביליתי מספיק במאזדה 3 או 6 בשנים האחרונות, אבל אין שום דבר איכותי במאזדה 2.

לא שפיאט 500 על שלל גרסאותיה זה שיא האיכות, אבל בכל זאת. נראה איך תרגיש הגרסה החדשה שנחתה אצל היבואן.

הבונטו כן לי הרגישה קצת יותר איכותית, אבל גם שם מדובר ברכב שכבר מתיישן.

 

 

לא יודע, אישית אחד הדברים שביאסו אותי במיאטה החדשה (והיו מבאסים גם באבארט) זה הקונסולה המרכזית, שנראת כאילו נשארה כאן כשריד משנות ה90.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי איכויות - לא יודע מתי יצא לכם לשבת באחת מהמכוניות הללו, אך ביליתי לא מעט בחברת 500 אבארט, פונטו אבראט וכו'. האיכות שם לא רק שלא עדיפה על המאזדה, אלא נחותה ממנה.

בלי קשר, שבו ב-3, ב-6, ואפילו ב-2 - הרכבים מאוד איכותיים ונעימים. להבדיל מפיאט למשל שהאיכות שם על הפנים. לא חושב שאפשר להשוות מאזדה 3 למשל ואיכות שם, לאיכות בפיאט. אז המדרג הזה נראה לא מופרך לחלוטין.

ועכשיו לגבי הביקורת (חיקוי של שטייניץ) סתם, לגבי המיאטה - האיכות שם עדיפה מ-500 אבארט (לא מדבר על הטריבוטה חרטא). הפלסטיקה נעימה בהרבה יותר, מסך "טבלט" נחמד מאוד. המושבים איכותיים וכל סביבת הנהג מרגישה הרבה יותר טוב מפיאט 500 למשל. (אבארט)

 

ה-124 אבראט תהיה במקרה הזה, זהה למיאטה (וזה ייאמר לטובתה, כי כאמור, האיכות במאזדה עדיפה על פיאט).

ה-124 אבארט מתומחרת כל כך מעל המיאטה, שאין שום הצדקה לרכוש אותה. מה גם, ששמעתי לא מעט על המנועים שלה. נראה איך הרכב יהיה מבחינת אמינות.

תיאוריה מעניינת (no, not really) רק שאין לה קשר למציאות. כאמור, יש כבר אנשים שישבו בכל אחת מהשלישייה המדוברת. איכות החומרים ואיכות תא הנוסעים במאזדה הינה הכי פשוטה מבין ה-3. הפיאט מציגה שדרוג קל לעומת המאזדה והאבארט מציגה שדרוג קל לעומת הפיאט.

 

בכל אופן, אני מאמין שראש בראש מבחינת פאן המיאטה תגבור על האבארט. הבדל במחיר של 60, 70, וגם 30 אלף ש"ח לא מצדיק לדעתי את ההפרש בין הרכבים. (וכן, אני שקלתי לרכוש את האבארט, אבל התאהבתי במיאטה. לשבחו של עומר ייאמר שזכר לחזור אליי כעבור מספר חודשים להודיע שהאבארט הגיעה ואף שלח לי המון תמונות בוואטסאפ).

ya dawg! עומר שלח לך תמונות בוואטסאפ?!

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-124 אבראט תהיה במקרה הזה, זהה למיאטה (וזה ייאמר לטובתה, כי כאמור, האיכות במאזדה עדיפה על פיאט).

 

אני רק שאלה: איפה מיוצרת ה-124 ומי מייצר אותה?

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי איכויות - לא יודע מתי יצא לכם לשבת באחת מהמכוניות הללו, אך ביליתי לא מעט בחברת 500...

לגבי המיאטה - האיכות שם עדיפה מ-500... כל סביבת הנהג מרגישה הרבה יותר טוב מפיאט 500...

 

פיאט 500 היא מדד לכלום. עולה באיכותה על סיטרואן AX, לכל יותר.

 

interior-wise, האבארת' 124 היא מיאטה עם גימור עדיף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דיון מאוד משעשע, כשדיברנו על הפלסטיקה הרעועה בג'וליה כינו אותנו מלטפי פלסטיקים שמתרכזים בשטויות.

 

עכשיו פתאום יש דרוג איכויות עם נתוני צפיפות החומר ומבחנים השוואתיים גב אל גב...

 

שתהיו לי בריאים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

504- דיברתי על דגמי פיאט אחרים מול דגמים אחרים של מאזדה.

ניסית להשוות בין פיאט 500 למאזדה 6 או משהו ומכך להסיק משהו על 124 לעומת המיאטה. מה הקשר?

 

בכל אופן, הויכוח כאן מיותר. שתי ה-124 והמיאטה היו זמינות בג'נבה. ניתן היה לשבת, להתרשם מהן ולהשוות אחת לשנייה.

 

 

דיון מאוד משעשע, כשדיברנו על הפלסטיקה הרעועה בג'וליה כינו אותנו מלטפי פלסטיקים שמתרכזים בשטויות.

 

עכשיו פתאום יש דרוג איכויות עם נתוני צפיפות החומר ומבחנים השוואתיים גב אל גב...

 

שתהיו לי בריאים.

התבלבלת. במקרה של הג'וליה ניסית לקחת טענה בנוגע לאיכות הפלסטיק ולבסס עליה מסקנה גורפת כאילו מדובר על רכב חרא.

 

אגב, הטענה התבררה בכלל כלא נכונה.

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דיון מאוד משעשע, כשדיברנו על הפלסטיקה הרעועה בג'וליה כינו אותנו מלטפי פלסטיקים שמתרכזים בשטויות.

 

עכשיו פתאום יש דרוג איכויות עם נתוני צפיפות החומר ומבחנים השוואתיים גב אל גב...

 

שתהיו לי בריאים.

+1

כאילו שציפית למשהו אחר.

זה כמו בבגדי המלך החדשים. אתה כנראה מאלו שלא מסוגלים לראות את האנרגיה הקוסמית במולקולות האיטלקיות.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

 

התבלבלת. במקרה של הג'וליה ניסית לקחת טענה בנוגע לאיכות הפלסטיק ולבסס עליה מסקנה גורפת כאילו מדובר על רכב חרא.

 

אגב, הטענה התבררה בכלל כלא נכונה.

 

 

עדיף לך שתירגע!

 

אחרת אני אספר פה לכולם שישבתי בג'וליה, לחצתי על הפלאפ מאחורי ההגה וכל הקונסולה שמאחורי ההגה התעוותה וחרקה כתוצאה מזה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישבת ברכב טרום ייצור שכל אירופה ישבה ושיחקה לה עם האצבעות שם בפנים. אה וישראל גם.

לא בטוח מה עשה יותר נזק.

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאילו שלרגע היה לי ספק שזו תהיה התשובה שלך...

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2784 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...