Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולקסווגן שירוקו 1.4 TSI ו DSG7 - מבחן "קוראים כותבים על..."


discoTD5
שימו לב! השרשור הזה בן 3167 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני חייב לציין שביחס למחיר, תא הנוסעים נראה לי קצת מיושן וחסר מעוף. גם העובדה שהשירוקו עדיין עושה שימוש בפלטפורמה הישנה-נושנת של הגולף דור 6, שהיא בעצמה מבוססת על הפלטפורמה של הגולף דור 5, לא עושה לי חשק.

מבין כל המתחרות שיואב הזכיר בסקירה שלו, דווקא BRZ עושה לי את זה יותר. למרות שגם אצלה תא הנוסעים פשוט.

נהגתי לא מעט על אופל אסטרה GTC שהוזכרה גם כן, אני לא חושב שהיא טובה יותר. בגרסת ה-1.4 ליטר היא חסרת מיץ ובגרסת ה-1.6 ליטר היא סובלת מגיר אוטומטי מוזר (מבטיח להעלות את הרשמים שלי בהקדם).

הצעצוע המדליק שנקרא 500 אברת' לא עושה לי את זה בשום צורה שהיא.

נשארנו עם הסיאט לאון FR או עם הגולף GTI. אחת טיפה זולה יותר, השנייה טיפה יקרה יותר. וואלה, אם הייתי צריך לבחור הייתי מתלבט בין שני אלו ולא מכניס את השירוקו למשוואה. זאת אומרת, כנראה שאם היה לי הממון לרכב כזה הייתי קונה BRZ, אבל אם הייתי צריך לבחור מבין תוצרת VAG הייתי הולך על "הדבר האמיתי" וקונה גולף GTI עם מנוע 2.0 ליטר של גברים ולא 1.4 שדחסו לו את החיים עם שבלולים למיניהם.

 

חוץ מזה, אחלה סקירה והתמונות בסדר גמור (בניגוד למה שנכתב בתחילת הכתבה).

מי מתנדב לעשות לנו עוד סקירות כאלו? יש לי טלבוט קבריולט לנסיעת מבחן בסוף שבוע הבא...

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מניסיון ארוך עם הרכב ומספר לא מבוטל של סשנים בנס הרים עם שירוקו 2012 1.4 dsg לדעתי מדובר במנוע לא פחות ממדהים - אך סיוט באחזקה. הגיר לא מוסיף לחווית האחזקה. משאבת מים פשוט התפוצצה אחרי 60k, החלפת גיר אחרי 30k, צריכת דלק לא מדהימה וידית הילוכים שהתקלפה כבר פעמיים ( מחלה של הידיות האלו שאני מכיר עוד מהפאסאט ).

מבחינת חווית נהיגה - רמות האחיזה פשוט מדהימות. הרכב פשוט "דבוק" לכביש והתחושה היא שנוסעים על מסילה. המנוע בשילוב התיבה נותן דחיפה משמעותית בכל תחומי הסל"ד ( פרט לאזור הקרוב למנתק ההצתה ).

מבחינת הרכבה - איכות מצויינת. הכל יושב במקום ולא מקרקש גם אחרי התקנות שבוצעו בארץ .

מבחינת שימושיות - תא המטען מפתיע בגודלו ועומקו. אל מאחור - רק שני מושבים ( אומנם ממש טובים ותומכים ).

 

סה"כ רכב מעולה - אך הסלידה שלי ממנו מגיעה מתחום האחזקה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה כתיבה מטובלת.

 

המנוע הזה ממשיך להיות משווק? נתקלתי כמה פעמים בפורום בדעה הפוכה, "בשל הבעייתיות שלו".

יש לי רכב כמעט זהה, עם 4 דלתות, ויותר מקום במושב האחורי, על חשבון הפוזה.

אני לא מצליח לזהות בצילום הפנים, יש "משוטים" על ההגה להחלפת הילוכים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חוץ מזה, אחלה סקירה והתמונות בסדר גמור (בניגוד למה שנכתב בתחילת הכתבה).

מי מתנדב לעשות לנו עוד סקירות כאלו? יש לי טלבוט קבריולט לנסיעת מבחן בסוף שבוע הבא...

 

לא יודע מה זה טלבוט, לא אוהב קבריולט (יותר מזגן פחות שמש!) אבל שים אותי על אש קטנה אם יהיה משהו מרענן בעתיד ;)

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כתיבה כייפית ומשוחררת, יש משהו בכתבות האלה שאני מאד אוהב, אחלה רעיון! (ואם יש מקום על הכריים, איזו אש קטנה גם בשבילי, זה מצוין ^_^ ).

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע מה זה טלבוט,

לא יודע מה זה טלבוט? תחשוב לבד על עונש שהולם את המעשה החמור שעשית, או שתעניש את חן פרחי ותבקש ממנו סקירה על טלבוט.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהניתי לקרוא!

 

הייתי מאוד רוצה לעשות נסיעות מבחן על מכוניות כאלה ולכתוב ע"מ לשפר את הכתיבה, הבעיה שאני גר בחור.

בכל אופן, לדעתי לא ניתן להשוות את השירוקו לפיאט 500 אבארט, עם כל הכבוד (ויש כבוד). הפונטו אבארט זה כבר משהו אחר ובמשך שנים רציתי לרכוש אחת, אבל ל- 500 אף פעם לא התחברתי. חוץ מזה, היא קטנה יותר ולא פרקטית בהשוואה לשירוקו (כן, אני יודע שמדובר ב- 3 דלתות לשתי המכוניות).

 

דבר נוסף הוא בשביל מה פסטיבל השעונים מעל הקונסולה? אני מבין מד חום מנוע בלוח שעונים, אבל לאיזה צורך יש את שאר השעונים? פוזה? להיראות מגניבים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחיר מופרז באמת.

לי זכורה ה- 2.0 כקשה מידי, כנראה ה- 160 נוחה יותר.

לא ברור לי מה נזכרו עכשיו בצ'מפיון לתת את הרכב לסקירה - אלא אם זו מכירת חיסול של הדגמים עם המנוע הזה, ואכן ב- UK הוא כבר לא זמין.

לי כידוע היתה גולף 160, עם בעיה במכטרוניק. חבל, כי אהבתי את כל היתר בה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

...

מי מתנדב לעשות לנו עוד סקירות כאלו? יש לי טלבוט קבריולט לנסיעת מבחן בסוף שבוע הבא...

אם זה לאגו כזה דברו איתי:

 

Talbot_Lago_T26_Record_Cabriolet_Graber_1946-1952_frontleft_2009-09-13_A.jpg

 

 

יודע מה? גם אם זה פאקינג סאמבה, אני מוכן:

 

talbot_samba_1982_pictures_1.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע...... אני כל כך לא מסכים עם כל כך הרבה ממה שנכתב בסקירה הזאת (שהסגנון שבה היא כתובה הוא בלי ספק אחד הסגנונות שאני יותר מתחבר אליהם, אם לא "ה").

 

נהגתי על השירוקו המדוברת לפני איזה שבוע בערך, ובאופן מפתיע למדי יצא שנהגתי עליה כמעט מיד אחרי שנהגתי על האסטרה GTC 1.6 (אני אפילו לא זוכר, זה היה או באותו יום או בימים עוקבים). השירוקו אמנם מרגישה מאוד "פולקסווגנית" בהתנהגות שלה, קרי - מוצקה בטירוף, אוחזת נהדר ונוחה יחסית, אבל היא פשוט לא הרגישה לי כמו מכונית ספורטיבית מגניבה.

 

לכל מכונית ספורטיבית יש את ה"קטע" שלה - הג'ולייטה רועשת וקיצונית, הגולף מבצעת מעולה, ה-BRZ כייפית בטירוף והמגאן מכונת מסלול בלתי מתפשרת. השירוקו הרגישה לי פשוט meh לאורך כל הדרך (שהייתה קצרה משמעותית מ"מרכז-אילת-מרכז"). המנוע - מעבר לעובדה המתמיהה שעומדת מאחורי המשך השיווק שלו - פשוט לא מרגיש כאילו יש לו 160 כ"ס ואלוהים יודע כמה מומנטים, יכול להיות שזה בגלל שהשירוקו כבדה למדי - 200 קילו כמעט מעל לגולף ו-1300 קילו בסך הכל, ויכול להיות שזה בגלל אותה "מוצקות" שלא מעבירה הרבה דרמה לתוך התא, אבל היא פשוט הרגישה.... לא אגיד עגלתית, כי היא לא, אבל לא מלהיבה. מילה על המזגן, ובעקיפין גם על המנוע - אני לא מוכן לקבל מכונית ספורטיבית, לא משנה כמה מעט יומרות יש לה וכמה היא GT ולא מכונית מסלול ולא משנה מה, שהמזגן שלה (על מצב אוטומטי, 21 מעלות) עושה יותר רעש מהמנוע. לא מוכן לקבל.

 

הגיר שלה טוב, אבל רק כשאתה נוסע חזק (ספורטיבי) או מהר (בדרך לאילת), בתנועה עירונית הוא פשוט מזעזע! רועד, בועט, משתהה... הרבה (אבל הרבה הרבה הרבה) פחות נעים מהגלגול הנוכחי של ה-DSG7, אין לי מושג למה זה ככה, זה פשוט ככה.

 

האסטרה מכונית יפייפיה, חזקה יחסית, עם גיר ושלדה שלא עושים לה צדק. היא מרגישה פחות חזקה מ-170 כ"ס, אבל היא גם מתנהגת במין כבדות GTית אופיינית כזו. היא לא מהודקת או מתקשרת, אבל אפשר לנסוע איתה מהר מאוד. כל עוד הכביש ישר. לאסטרה לעומת זאת יש ייתרון בדמות מחיר נמוך (בהרבה!!!) וגג פנורמי מגניב רצח (ממשיך את השמשה, כמו בסיטרואן C3 ו-C4 פיקאסו רק נמשך הרבה יותר פנימה), בעוד שזה שבשירוקו הוא חלון (אמנם גדול אבל עדיין חלון) שנפתח רק למצב "ערס". החסרון של האסטרה הוא שהיא מגיעה בלי מערכת מולטימדיה מקורית אפשר לקבל "תואם מקור" בתוספת תשלום. קצת מבאס באוטו של 160 אלף שקל. אני לא מבין את הקטע הזה של אופל לא לשים מערכת מולטימדיה כסטנדרט בדגמים שלהם...

 

להגיד את מי מהן הייתי בוחר לסשן הררי או לחילופין לנסיעה לאילת אני לא יודע להגיד, אבל בתור "לשים כסף" נראה לי שהייתי הולך על האופל. השירוקו הייתה מגניבה לפני 6 שנים, אבל לשלם היום 180-200 אלף שקל לפני תוספות על גולף 6 שלוש דלתות? למישהו יש חוש הומור מאוד מפותח...

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3167 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...