Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3964 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם

 

אני חדש בפורם אז ברוכים הנמצאים לכולם :),

יש לי סיטרואן C4 שנת 2008 מנוע 1600 ,

ואני רוצה לעשות לה טיפול לבד (שמן,פילטר שמן,פילטר אוויר)

צירפתי כמה תמונות ואשמח אם תאשרו את המיקום של פילטר השמן ופילטר האוויר IMG_20150803_095307.jpg פילטר שמן IMG_20150803_095312.jpgפילטר אוויר

בנוסף אשמח לדעת אם מישהו מכיר חנות אמינה וזולה לרכישת הציוד בפ"ת ?

 

תודה מראש

עריכה אחרונה על ידי yairddj
פורסם (נערך)

בדיוק, קח מדריכים קצרים שיעזרו לך:

 

- החלפת פילטר שמן:

 

https://teon.co/cars/citroen-c4-petrol-1-dot-6/manuals/51b71dfba114603275000252/chapters/interim-service/chapter_parts/oil-filter-change

 

לא לשכוח להחליף את הגומיה במכסה הפילטר, כמובן לקנות פילטר שמן מקורי שמגיע עם הגומיה.

 

- החלפת שמן:

 

https://teon.co/cars/citroen-c4-petrol-1-dot-6/manuals/51b71dfba114603275000252/chapters/interim-service/chapter_parts/oil-change

 

שים לב שאתה צריך בוקסה מרובעת 8 מ"מ.

 

קיבולת שמן במנוע - 3.4 ליטר.

 

שמן בצמיגות ובתקן הדרוש:

 

http://www.justmotor.co.il/products/728611/

 

- החלפת פילטר אוויר:

 

https://teon.co/cars/citroen-c4-petrol-1-dot-6/manuals/51b71dfba114603275000252/chapters/interim-service/chapter_parts/air-filter-change

 

בכל מצב אשמח לחבור אליך ולחלוק את הכלים.

 

בפ"ת יש לך את משה חלפים אבל ממליץ לפנות לאבי חלפים ברחובות.

עריכה אחרונה על ידי asafasaf

Stay Dirty

פורסם

אסף תודה רבה על התשובה,

 

לגבי השייבה של השמן(תחתית הרכב) אין צורך להחליף נכון?

ועוד שאלה אני מתחיל את הטיפול בהחלפת שמן +פילטר שמן

ואת פילטר האוויר אחליף שבוע הבא ,זה לא בעייתי נכון?

 

תודה

פורסם

תבדוק מה מצבה כשתפרק את הבורג. בכל מצב כדאי להצטייד בשייבה חדשה מראש, כדי שלא תיתקע.

 

כשתקנה את החלפים, תבקש שייבה לבורג ריקון ותקבל בחינם.

 

לגבי פילטר אוויר, אין בעיה.

Stay Dirty

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

טוב אז עדכון קצר, האוטו אחרי החלפת שמן +פילטר שמן+פילטר אוויר - מצורף תמונות

אסף עזר לי בטיפול (העזרה שלי הייתה בלהסתכל עליו :) )

ואין לי מילים איך להודות לאסף על העזרה והאכפתיות פשוט מדהים!!!

 

 

IMG_20150817_185106.jpg

IMG_20150817_185119.jpg

IMG_20150817_185345.jpg

 

IMG_20150817_185106.jpg

IMG_20150817_185552.jpg

מפתח מומנט

פורסם

חייב לנצל את השרשור

להודות לאסף זה ממש לא מספיק !

לפני מספר ימים סימסתי לאסף על חלפים שאני קונה - רפידות,צלחות,שמנים,פלאגים.ויפלטרים

ואסף אמר אין בעיה - ואני ברוב חוצפתי עוד ביקשתי שיעזור לי היום כי מחר אני נוסע לצפון

לא רק שאסף הגיע אליי עם המוסך הנייד שיש לו בבגאג', הוא עוד התחיל לעבוד לפני שראה אותי.

 

מעולם לא הרגשתי "לקוח" כל כך מועדף! הסברים של מקצוען! אכפת לו מכל דבר , אפילו את הצלחות הוא ניקה מהווקס

וכל זה בלי שום הרגשה שאני מטריד אותו

 

זה ממש TO GOOD TO BE TRUE ! , אבל זה לגמרי אמיתי !

 

אז מה היה לנו ?

 

1. החלפת שמן מנוע 5W30 של יורול ואיסוף למחזור את השמן הישן

2. פלאגים של DENSO, אגב, הפלגים שהיו על הקורולה שלי היו של מאזדה , וזה אחרי שביקשתי מהמוסך המורשה לעשות ישור קו (לאחר הקניה) הם אפילו לא ציינו את הנושא של הפלאגים...

3. רפידות של REMSA

4. צלחות של BREMBO - אגב גם גירוז היה "כלול במחיר" מה שלא ראיתי שעשו לי במוסך ...

5. מסנן אויר מקורי

6. פילטר שמן מקורי

 

המחיר כמעט כמו במוסך ... אין שום מצב לשלם !

 

 

למרות השעה אסף עוד בדק שהכל "פיקס" ואין נזילות והנסיעה חלקה

 

אין מילים , YOU ARE THE KING !!!

IMG_4330.jpg

IMG_4331.jpg

IMG_4332.jpg

IMG_4337.jpg

×
×
  • תוכן חדש...