Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

XTREAMER Wonder vs. XTREAMER Prodigy - יתרונות חסרונות? מה עדיף?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3991 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לי יש את הפרודיג'י, אם אתה לא חייב התקן חיצוני אז אנדרואיד TV סטיק יספיק לך, בגירסה הנוכחית שלי היו טיוב כבר לא נתמך אז אני צריך (שוב פעם) לשדרג, קצת מעצבן.

 

יש מקלדת וירטואלית (ומסורבלת) בעברית ושלט אלחוטי עם מקלדת שקניתי לא זוהה ע"י הסטרימר.

 

שוב פעם, תלוי בדרישות שלך, טלוויזיה שלך (כניסות USB, האם תומכות בניגון וידאו).

פורסם

זה יותר בשביל אמא שלי

והשימוש בעיקר זה צפייה בסרטי HD שאני אכניס אליו בעזרת דיסק און קי או כונן נייד\רשת

לא חושב שבמסך הנוכחי יש לי כניסות USB

פורסם

לא הגדרת תקציב , חבל להגביל אותך לפלטפורמה 1 , לי היו כמה קופסאות אנדרואיד עבד אבל מקרטע אין תחליף למעבד X86 עם מערכת הפעלה חלונות , תתקין לאמא KODI והיא תוכל בעצמה לבחור לה מה לראות סרטים וכמובן סדרות. מחשבים לדוגמה מבוססים I5 די אובר קיל אבל שווה במחיר רק שלא תלך לאיבוד.

פורסם

בשביל KODI מספיקים הסטיקים הקטנים עם אינטל וWIN8.1 ב100$.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

אני לא יודע אם אני צריך KODI, זה יותר צפייה ישירה לא?

אני לא רוצה צפייה ישירה, אלא מכשיר שאפשר לחבר אליו דיסק און קי או כונן נייד ולצפות בסרט

×
×
  • תוכן חדש...