Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3996 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

לפני כשנתיים החלפתי קליפר קדמי ימני מפני שנתקע (מחלדה ידועה אצל הדגם הזה). לאחרונה - בלם היד משוחרר ומגיע לפעולה רק לאחר 5 קליקים. כיצד ניתן למתוח את בלם היד באזור ידית ההפעלה שלו ?

 

 

שאלה נוספת - החלפתי צלחות ורפידות בקליפרים האחוריים. על מנת לשחר את הצלחות - המכונאי שחרר את 2 הברגים הגדולים המקבעים את הקליפר לתושבת הקליפר שעל הגלגל. היה קושי ניכר לשחרור והידוק הברגים הללו. עבד על זה 40 דקות מולי. דפיקות, שמנים (אני יודע שברגים אלו מחוברים במפעל עם LOCKTITE).

האם יש דרך אחרת לשחרור הצלחות לצורך החלפתן מתוך הקליפרים? האם הוא הזיק לקליפר בכך ששחרר אותם?

 

 

תודה רבה.

פורסם

אין דרך אחרת להוציא צלחות אחוריות בc5 מהדגם הזה.

הדרך היא לחמם איפה את האזור(לא נתווכח על שיטת החיצון) ולשים הרבה ספריי חולדה, חשוב להוציא אוויר מהמערכת כי הקליפר נפתח ל2 חצאים.

רון

 

החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?

פורסם
קצת מוזר שצריך כל כך הרבה מאמץ בשביל להוציא צלחת לא ?

מצד שני הנדסה צרפתית, לך תבין אותם ...

 

בצרפתית הכל מוזר... למזלי התנסתי בהן הרבה.

רון

 

החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?

  • ספונסר פורום
פורסם

רון צודק, (למד טוב...) יש לחמם מעט את הברגים כדי להמיס את הדבק המקורי מהמפעל, ולאחר מכן לנקז אוויר.

אם הידית חופשיה עכשיו כנראה אחד הקליפרים הקדמיים לא תקינים.

פורסם
רון צודק, (למד טוב...) יש לחמם מעט את הברגים כדי להמיס את הדבק המקורי מהמפעל, ולאחר מכן לנקז אוויר.

אם הידית חופשיה עכשיו כנראה אחד הקליפרים הקדמיים לא תקינים.

 

 

אז כיצד להתקדם אורן?

קודם לנסות למתוח הכבל אוטומטית?

קודם לנסות למתוח הכבל מתחת לקונסולה הפנימית?

להסתכל על משווה העומסים של הכבלים מתחת לקונסולה?

להסתכל על הקליפרים לראות אם הידית תפוסה / כבל לא במקום?

 

תודההההה

×
×
  • תוכן חדש...