Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4047 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

עוד מעט אני צריך לחדש את ביטוח הרכב ולא כל כך ברור לי אם אקבל את הנחת העדרות התביעות.

ידוע לי שדורשים שלוש שנים אחורה ללא תביעות אבל השאלה היא מה קורה כאשר עברו שלוש שנים קלנדריות אבל עדיין זה מופיע בטופס האישור של חב' הביטוח.

 

וכעת למספרים:

 

היה לי רכב שתקופת הביטוח שלו הייתה מתחילה בראשון למרץ (01/03).

התאונה קרתה במאי 2012.

שנה שעברה מכרתי את הרכב באוגוסט וקניתי רכב חדש שתקופת הביטוח שלו מתחילה ב 08/2014.

 

כלומר אני אוכל להביא 3 אישורים ללא תביעות:

1. 08/2014 - 08/2015

2. 03/2014 - 08/2014

3. 03/2013 - 03/2014

 

האם זה מספיק על מנת לקבל את ההנחה של העדרות תביעות?

האם ידרש גם אישור קודם שבו מופיע התביעה (03/2012 - 03/2013)?

האם יתחשבו בזה שהתביעה הוגשה בפועל ביוני 2012, כלומר חלפו שלוש שנים קלנדריות?

 

תודה למשיבים

פורסם

אם אתה רוצה לחדש ביטוח באוגוסט השנה, אזי אתה צריך שיהיה לך אישורים החל מחודש אוגוסט 2012.

ז"א שאם התביעה האחרונה שלך הייתה ביוני 2012, אז אין לך בעיה ויש לך שלוש שנים עם העדר תביעות.

פורסם

תודה,

אבל הבעיה היא שנותנים את האישור עבור תקופת הביטוח ואז יופיע:

מ-

03/2012 עד- 03/2013

נרשמה תביעה אחת

פורסם

אמור להיות פירוט לתביעה כמו: תאריך, נזק, תשלומים וכו'... ואז לפי התאריך אפשר לראות שעברו כבר 3 שנים ממועד התביעה עד עכשיו, תציין את זה בפני הנציג ולא אמורה להיות בעיה.

×
×
  • תוכן חדש...