Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4028 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

מדובר בשברולט אלרו שנת 2000, נפח 3400.

לפני שבועיים נסעתי עם הרכב לים המלח, בדרך חזור הרכב התחמם והגיע המדחום כמעט עד לקו האדום,

עצרתי מיד בצד, המד חום ירד לאמצע (תוך 3 דקות בערך) והמשכתי לנסוע בזהירות.

למחרת בדקתי את המיכל עיבוי ונמצא כי המים היו בצבע חלודה כולל גושים של חלודה.

 

פרקתי את המיכל עיבוי, ניקיתי אותו, פתחתי את שני הצינורות שהולכים מהרדיאטור לכיוון המנוע, כדי שכל המים יצאו,

אחר כך חיברתי הכל מילאתי מים רגילים, נסעתי עם הרכב שעה, למחרת עשיתי את אותו הדבר, פירקתי הכל הוצאתי את כל המים מהמערכת, החלפתי מיכל עיבוי חדש שמתי מים ורודים.

 

עד לפני שבועיים הכל היה בסדר.

אתמול שמתי לב ששוב חזרה החלודה למים במיכל עיבוי.

 

האם יש פתרון?

 

הרכב בנסיעה רגילה לעיתים מעט עובר את החצי, אבל אמרו לי שזה לגיטימי שבאמריקאיות החום מנוע עובר מעט את החצי.

האם המצב הזה נורמלי?

פורסם

הבעיה היא לא מיכל העיבוי , כנראה שהגיע יומו של הרדיאטור.

נורא קל לבדיקה

תנתק צינורות כניסה ויציאה של הרדיאטור, קח צינור, תזרים מים דרך הרדיאטור ותראה מה יוצא מהיציאה.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
הבעיה היא לא מיכל העיבוי , כנראה שהגיע יומו של הרדיאטור.

נורא קל לבדיקה

תנתק צינורות כניסה ויציאה של הרדיאטור, קח צינור, תזרים מים דרך הרדיאטור ותראה מה יוצא מהיציאה.

 

לא כל כך אפקטיבי,

מדובר פה במערכת מים סגורה.

המים זורמים בצורה מעגלית כאשר התחנות הם: רדיאטור ,טרמוסטט ומנוע (וכמובן חוזר חלילה).

כרגע כל המים שנמצאים במערכת "מלוכלכים" בחלודה, כך שלא ניתן לזהות מאין זה מגיע.

 

אני צריך שיטה שיודעת בוודאות מאיפה החלודה מגיעה.

פורסם

אין שיטה! אם אתה מחליט לטפל במערכת הקירור ולנקות אותה ביסודיות נקה גם את הרדיאטור כמו שצריך כולל פירוק שלו וניקוי מעברי המיים שבו על ידי חוטר במכון רדיאטורים.

פורסם

לדעתי - פרק רדיאטור, הוצא תרמוסטט (אם יש אצלך), שטוף את הבלוק עם צינור מים, החלף רדיאטור* לאחד חליפי חדש, הרכב תרמוסטט חדש, מלא נוזל קירור איכותי (וולאו למשל, לא מים עם צבע בשקל תשעים) ובתקווה יסתיימו צרותיך.

 

*אם מדובר ברדיאטור ישן כמובן.

×
×
  • תוכן חדש...