שלום לכולם,
מדובר בשברולט אלרו שנת 2000, נפח 3400.
לפני שבועיים נסעתי עם הרכב לים המלח, בדרך חזור הרכב התחמם והגיע המדחום כמעט עד לקו האדום,
עצרתי מיד בצד, המד חום ירד לאמצע (תוך 3 דקות בערך) והמשכתי לנסוע בזהירות.
למחרת בדקתי את המיכל עיבוי ונמצא כי המים היו בצבע חלודה כולל גושים של חלודה.
פרקתי את המיכל עיבוי, ניקיתי אותו, פתחתי את שני הצינורות שהולכים מהרדיאטור לכיוון המנוע, כדי שכל המים יצאו,
אחר כך חיברתי הכל מילאתי מים רגילים, נסעתי עם הרכב שעה, למחרת עשיתי את אותו הדבר, פירקתי הכל הוצאתי את כל המים מהמערכת, החלפתי מיכל עיבוי חדש שמתי מים ורודים.
עד לפני שבועיים הכל היה בסדר.
אתמול שמתי לב ששוב חזרה החלודה למים במיכל עיבוי.
האם יש פתרון?
הרכב בנסיעה רגילה לעיתים מעט עובר את החצי, אבל אמרו לי שזה לגיטימי שבאמריקאיות החום מנוע עובר מעט את החצי.
האם המצב הזה נורמלי?