Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4060 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי.

קיבלתי היום דו"ח מהירות בכביש בין עירוני. נתפסתי על מהירות 131 קמ"ש בכביש של 90.

אני חס וחלילה לא מנסה לברוח מאחריות ומודע לחומרת העבירה, אך באמת ובתמים לא שמתי

לב למחוג מכיוון שניהלתי שיחת עבודה קולנית (בדיבורית כמובן) ולא הייתי מרוכז.

 

אפילו השוטר יצא בסדר ובמקום לתת לי שלילה וזימון למשפט, הפחית לי את ה-5 קמ"ש המקובלים

של המד לייזר וכך יצא שלא עברתי את ה-40 קמ"ש מעל המותר. אך למרות שמעולם לא ביצעתי

שום עבירת תנועה ורשיון הנהיגה שלי נקי לגמרי, ולמרות שהסברתי לו בצורה מכובדת שלא

היתה לי שום כוונה מכוונת לסוע במהירות מופרזת, הוא החליט לתת לי קנס של 750 ש"ח ו-8 נקודות.

 

השאלה שלי היא מה הסיכוי להמיר את העבירה באזהרה ? פחות בגלל הקנס אלא יותר בגלל הנקודות.

ממש לא בא לי להחתים את הרשיון הנקי שלי בגלל איזה ויכוח שהיה לי עם לקוח בטלפון שבגללו יצאתי מריכוז.

ראיתי שבגב הדו"ח יש הסבר על לאן לשלוח בקשה להמרה לאזהרה. מנסיונכם, שווה לי לנסות או שחבל על הזמן ?

תודה מראש.

פורסם (נערך)

תמיד מפחיתים 5 קמ"ש, לא עשו לך טובה - אלה הנחיות לשוטר.

אם יש לך רישיון נהיגה מעל 10 שנים וב 5 השנים האחרונות לא נרשמה לחובתך שום עבירה, אתה זכאי להמיר להזהרה.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

כמובן שצריך להוסיף את התנאי השלישי שהוא הודאה באישום.

כתוב מכתב רשום למפנ"א בכתובת: ת.ד. 120 פתח תקווה עם מכתב שבו אתה מודה, מבין את חומרת העבירה ומבטיח שזו מעידה חד פעמית ועוד קצת התרפסות...

קוה לטוב.

תראה על גב הדוח את הכתובת המדוייקת. אולי שגיתי

בהצלחה

פורסם

תודה על התגובות.

אם ותק הנהיגה שלי הוא 8 שנים אז בודאות אקבל סירוב להמרה או שעדיין קיים סיכוי ?

פורסם

הבעיה היא שאת התשובה ככל הנראה תקבל אחרי 90 יום.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
תודה על התגובות.

אם ותק הנהיגה שלי הוא 8 שנים אז בודאות אקבל סירוב להמרה או שעדיין קיים סיכוי ?

אם אין לך מעל 10 שנים רשיון זה לא יעזור כלום לא ימירו רק כך בחשבון שזה לא שיטת מצליח כאן מופיע במחשב באדום

"לא עונה לקרטוריונים" ועד שאתה מקבל תשובה זה לא מעכב את התשלום.

פורסם (נערך)
אם אין לך מעל 10 שנים רשיון זה לא יעזור כלום לא ימירו רק כך בחשבון שזה לא שיטת מצליח כאן מופיע במחשב באדום

"לא עונה לקרטוריונים" ועד שאתה מקבל תשובה זה לא מעכב את התשלום.

 

זה ממש לא בקטע של שיטת מצליח. אני שולח להם את המכתב בתקווה שמי שקורא אותו הוא בן אדם

ולא מחשב שמצליב נתונים יבשים. וגם קשה לי להאמין שכל מי ש"עומד בקרטריונים" אוטומטית מקבל

המרה לאזהרה. אני מניח שמן הסתם יש פה התערבות אנושית, בדיקת עבר תעבורתי, חומרת העבירה,

התנהגות הנהג במעמד קבלת הדו"ח וכו'. אין לי מה להפסיד, אם אצטרך לספוג את הדו"ח אז כך יהיה.

אבל אני חושב ששווה לנסות בהתחשב בעבר התעבורתי הנקי שלי.

 

האם למישהו פה יצא לעבור את הפרוצדורה הנ"ל ויכול להעיד מנסיון ?

עריכה אחרונה על ידי mgold
פורסם

מפנ"א ממירים דו"חות ב.מ. לדו"חות אזהרה(לזוגתי המירו - עמדה בקריטריונים).

שיקול דעת מפעילים רק בעברות שאינן מופיעות ברשימת העברות שמותרות בהמרה ולא בהגמשת קריטריונים.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...