Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סטטיסטיקה רישוי רכבים ינואר-אפריל 2015


car_me
שימו לב! השרשור הזה בן 3287 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מהדוחות האלה אפשר ללמוד הרבה:

 

1. שהשילוב של יפני+אוטומט+שומר על ערך, הוא השילוב המנצח.

2. יש אנשים שמצידם הרכב יהיה כרכרה שמחוברת לסוס, העיקר שיהיה הכי זול. אחרת אין לי הסבר למה סוזוקי אלטו עדיין מוכרת יפה.

3. בישראל לא אוהבים ידני. נקודה. מספיק שקצת יורידו את המחיר של הכרסאות האוטומטיות, ונגמרות המכירות של הידניות.

האלטו מוכרת. כי היא חיסכונית,תדמית אמינות ומחיר זול לעומת שאר המיני.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

זה כבר היה פה, זה לא אומר כלום.

הבטיחות שלה לא ברמה של המיני החדשות זה נכון,אבל עדיין יש לה יתרונות ורואים זאת במכירות.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

4800 יחידות של קיה פיקנטו ב-4 חודשים. טירוף מוחלט. מזכיר את הסובארו ליאונה של פעם.

זה באמת רק ממחיש כמה הישראלים אוהבים אמינות ושמירה על ערך. מעטים האנשים שיעזו לקחת רכב סופר מיוחד, וגם הרוב מחפשים רכב שפשוט יעשה את העבודה. אם הרכב במחיר סבבה, ולא מצריך הרבה טיפולים, זה אחלה דיל. ככה זה עם הפיקנטו...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי שקונה פיקנטו קונה אותה גם משיקולי אחזקה, מה זה רכב סופר מיוחד במחיר שלה שיהיה בערך באותה עלות אחזקה?

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקשר לאמינות ובטיחות של האלטו ראה תמונה זו (לא יוצאת לי מהראש כל פעם שאני שומע את המושג אלטו):

 

[ATTACH=CONFIG]422216[/ATTACH]

 

נלקח מכאן: http://hnn.co.il/gallery16238.html

 

בטיחות - כן, יש בעייה (זה לא רכב לבין עירוני) אבל האמינות לא קשורה לעניין

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרבה נתונים מעניינים, בעיקר משעשע לקרוא על הכישלון בשיווק של VW. מאוד מסקרן מה בדיוק הגורם לזה (הישיר זה כמובן המחיר, אבל מאיפה זה הגיע? איזה קודקוד התחלף שם?)

 

נ.ב.

למה צהוב? הרגת אותי

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דרך אגב באפריל פעם ראשונה שגיפון הוא הרכב הנמכר ביותר,

קיה ספורטאז' 966

קורולה 940

פיקנטו 866

מאזדה 3 651

סקודה אוקטביה 527

טיוטה יאריס 458

יונדאי אי 10 477

סוזוקי קרוס אובר 394

יונדאי אי 35 375

יונדאי אי 25 348

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ציינו לפניי בקשר לגולף, 40 יחידות של GTI נמכרו ורק 71 יחידות של 1.4. כנראה שאנשים כבר לא כאלו עיוורים למותג.

זה לא דבר חדש.

 

בשנים 94-95 הייתה תקופה בה גולף VR6 הייתה הגולף הכי נמכרת בארץ, יותר מ 1.4+1.8 ביחד.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דרך אגב באפריל פעם ראשונה שגיפון הוא הרכב הנמכר ביותר,

קיה ספורטאז' 966

קורולה 940

פיקנטו 866

מאזדה 3 651

סקודה אוקטביה 527

טיוטה יאריס 458

יונדאי אי 10 477

סוזוקי קרוס אובר 394

יונדאי אי 35 375

יונדאי אי 25 348

 

שהתחיל הייבוא של ה-i10 הייתי בטוח שהמכירות של הפיקנטו יירדו בגלל שיונדאי תנגוס במכירות, מסתבר שדווקא הם עלו וגם ה-i10 נמכרת לא רע.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנשים היו שיכורים באותה תקופה?

 

 

 

 

לא...אבל בדיוק כמו היום, מחיר הגולף הרגילה היה גבוה מאוד ביחס לסופר לנסר, אפלאוז, 306 וכו'.

 

אבל כמדובר היה ברכב ספורטיבי רציני עם מנוע V6 ו 180 כ"ס, אז פתאום היא נראתה יותר אטרקטיבית מול המתחרות של אותה תקופה.

 

בכל מקרה, היתרון הזה של VR6 היה לזמן קצר יחסית.

בהמשך נדמה לי שהיגעה גולף 3 עם מנוע 1600 במקום 1800 והתחילו לקנות אותה יותר.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגולף הרגילה מתומחרת בצורה מוגזמת, ה-GTI פחות (ביחס למתחרות). חוץ מזה יש הנחות, יפות.

מי שבאמת מתאמץ לא למכור זה קרסו (ויעידו על כך הנתונים - 3 יח').

 

ולגבי פרסום, הוא הרבה יותר ממוקד ממה שאתה חושב. "הם" גם יודעים עליך הרבה יותר ממה שאתה חושב...

 

לגבי קרסו, יש לי רק דבר אחד להגיד: חבורה של דבילים! 5 RSים ב-5 חודשים זה יותר מעלוב

דווקא דאצ'יה נמכרת לא רע.

 

לגבי פירסום, אכן הפרסום מאוד ממוקד, ברמה מפחידה אפשר לומר

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההיברידי נכנס חזק: בטויוטה יותר מ 1800 היברידיות.

נתון מפתיע: האוריס הייבריד מכרה יותר מ 1200 פי שניים מהפריוס!!! הייתי בטוח שהפריוס הוא ההיברידי מספר 1. מה קרה פה ?

נוסע בפריוס 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3287 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...