Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4075 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הרכב, מיצובישי קולט 98', תופעה שחוזרת על עצמה, רק בימים חמים, ובעיקר שהרכב עמד כמה שעות בשמש, לוח השעונים פשוט מספיק לעבוד. סקאלות המהירות והסל''ד מורות על- 0, מד האוץ' נעלם. שאר עובדות (נורות ביקורת, חיצי איתות, נורת האנדברקס). רוב הרוב הרכב מכוסה, אבל שהוא לא לכמה שעות, או לחלופין שאני בנסיעה ביום חם, הסקאלה מססיקה לעבוד. ראוי לציין, התופעה מעולם לא הופיעה בלילה, או ביום נעים, או קר.

עריכה אחרונה על ידי Taipan
פורסם

זה קרה לי פעם ברכב סוזוקו בלנו וזה היה מצבר חלש. צריך לבדוק את המצבר שלך.

וכן - טמפרטורה גבוהה משפיעה על הביצועים של המצבר.

פורסם

תבדוק לפני שאתה מחליף. ה-volt לא צריך להיות פחות מ- 12.6. צריך לבדוק גם ביום רגיל וגם כשהבעיה מתחילה.

אבל בכל מקרה, מצבר בן 5 שנים צריך החלפה ללא קשר לתקלה שלך.

שמחתי לעזור.. תעדכן את השרשור אחרי שאתה בודק\מחליף מצבר.

פורסם
אני לא רואה כל קשר בין המצבר ברכב מונע לבין לוח השעונים, או בכלל.

 

סבירות גבוהה שזה מגע רופף.

 

מצבר שמצליח להניע את הרכב לא בהכרח מספיק חזק כדי להפעיל את כל המכשירים ברכב. מגעים רופפים גם אופציה.. אבל הוא אומר שבימים קרים זה לא קורה. עדיף לבדוק מצבר לפני שממשיכים.

פורסם

גם נכון, לא חשבתי על זה. רוב הפעמים שזה קורה, זה אחרי דקות ארוכות של נסיעה ביום חם. מגע, שאלה איזה, ואיך אני מאתר אותו. פירקתי את הסקאלה פעמים, פירקתי את הסקאלה פעמיים, ניקיתי את כל המגעים, וזה עדיין קיים.

פורסם

צריך מולטימטר לבדוק התנגדות ומתח בחוטים.. זאת עבודה של חשמלאי רכב.. אתה יכול להתחיל בלבדוק פיוזים.

אבל תאמין לי - מצבר בן 5 שנים צריך בדיקה גם ללא קשר לתקלה הקיימת. הבדיקה כולה חצי דקה ויש לך תמונה מלאה על מצב המצבר.

אם אתה לא רוצה ללכת לבעל מקצוע ורוצה לבוק את זה בעצמך, תקח מולטימטר ותבדוק בעצמך.

אם יש עוד רכב בבית או של חבר או קרוב משפחה אתה יכול פשוט לנסות להחליף מצבירים (התקנה שלוקחת 10 דקות) ולראות אם הבעיה נפתרת או לא.

פורסם

הדרך הכי טובה היא למדוד מפלי מתח אחרי קונקטורים בדרך ללוח השעונים, מכיוון שהבעיה היא לסרוגין, זה יצריך זמן.

 

ולגבי החלפת מצבר, מה הקשר בין מחט לתחת?, אולי תציע לו להחליף צמיגים ולבדוק אם הבעיה נפתרת?

×
×
  • תוכן חדש...