Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4117 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

קניתי אוטו יד שניה מודל 2006 לפני שנה, בסמוך לקניה ביצעתי בעצמי טיפול של החלפת שמן מנוע, פלאגים ופילטרים,

 

מאז עברתי בערך 15 אלף קילומטר +

פניתי למוסך מורשה לקבל הצעת מחיר לטיפול 15 ,

הם הכניסו לטיפול החלפה של כל השמנים באוטו (מנוע, גיר ונוזל בלמים)

פילטר אוויר פילטר מזגן ומסנן חומר ניקוי למערכת הזרקה וכו'.... אני מרגיש שדחפו לי פה יותר מדי דברים שלא צריך

הצעת המחיר שלהם היתה 1380 שקלים כולל מע"מ האם נשמע הוגן ?

 

האם מספיק אחרי 15 אלף להחליף שמן מנוע ופילטרים ? בדיקה ויזואלית של רפידות בלמים אפשר גם לבצע לבד ולפנות למוסך רק במקרה של שחיקה

 

אין לי נסיון בטיפולים לרכב ולכן אשמח לעצה טובה

 

טל

פורסם (נערך)

אכן גם 15K וגם שנה עברו, זה הזמן לטיפול.

 

האם בטיפול הקודם החלפת פילטר אוויר? אם כן, בטיפול הקרוב אין צורך.

 

כנ"ל לגבי חומר ניקוי למערכת הזרקה. מיותר לחלוטין.

 

אכן בדיקת עובי רפידות וצלחות מבצעים לבד בעזרת מיקרומטר ומשווים לעובי המינימלי שהיצרן ציין.

 

לגבי פילטר מזגן, אפשר לשלוף אותו ולבדוק מה מצבו. בכל מקרה, אפשר ללכת על חליפי במקרה הזה, אפילו סיני.

 

22193.jpg

 

אמרת שביצעת את הטיפול בעצמך בפעם שעברה, מה השתנה הפעם? אשמח להצטרף אליך אם תרצה יד נוספת.

עריכה אחרונה על ידי asafasaf

Stay Dirty

פורסם

היי אסף, כן החלפתי את כל הפילטרים

 

ההבדל מהפעם הקודמת היא שיש לי קצת חוסר ביטחון לגבי האם אני מפספס משהו בטיפול שבמוסך יכולים לעלות עליו.

בעיקר במה שקשור לבטיחות.

 

חוץ מזה שבטיפול הקודם החלפתי רק שמן מנוע ובמוסך רוצים להחליף נוזל בלמים ושמן גיר ואני לא יודע האם באמת יש צורך

פורסם

אם לא אשכח אעלה בערב את הטבלה המלאה לפי הספר מכונאים,

אאל"ט שמן גיר עושים החלפה מלאה כל 60k והחלפת חלקית כל 30 כמדומני.

×
×
  • תוכן חדש...