Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה היונדאי והקיה כל כך נמכרות בארץ?


Erez Levi
שימו לב! השרשור הזה בן 3410 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אז זהו שכנראה שאתה לא מכיר - עוד אגדה אורבנית שאין לה כל קשר למציאות.

זה מניסיון של המשפחה + חברים שמטפלים במוסכים המורשים שלהם.

כמה אתה משלם על טיפול סטנדרטי (שמן+פילטר) ליטי שלך למשל?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 141
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

טיפול קטן כ-600 ש"ח, טיפול גדול כ-1000 ש"ח (אני נוהג ברכבי הקונצרן ב-7 שנים האחרונות).

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT | Citroen C4 SX 1.6 AT 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני אעדיף i20 טרייה מהתנור התכנוני לעומת איביזה זקנה. הכוונה היא שראשות כל קטגוריה בעולם הרכב אינה בידי הקוריאנים. מדובר במכוניות טובות, אבל לא הטובות ביותר.. גם אם ניתן להן להנות ממוניטין אמינות מוכח, הרי שזה לא מספיק על מנת לנצח מוצרים אחרים (גם אם האירופאיות נופלות באמינותן, זה לא שהן מתפרקות על הכביש לחלקים.. אם זה היה המצב, היצרניות האירופאיות היו נכחדות).

:idea:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברצינות עכשיו, מי קונה את המכוניות האלה כדי להנות מתאוצות ו"השפלות" ברמזורים? כל עוד הרכב סוחב יפה עם מזגן ומשפחה ממוצעת הביצועים שעליהם אתה מדבר לא מעניינים כמעט אף אחד מהרוכשים הפוטנציאליים. אולי את הבן המתבגר שלהם זה מעניין.

בסה"כ זו חבילה שמציעה בטיחות, אמינות, נוחות יחסית, תחזוקה זולה וגם אבזור לא רע - בקיצור כל מה שמשפחה ממוצעת צריכה - במחיר משתלם.

 

מסכים לגמרי. שוב אני אגיד, יונדאי וקיה מייצרות מכוניות טובות מאוד וקולעות בדיוק לטעמו של הרוב. מבחינת תמורה למחיר הן אופציה טובה מאוד שכדאי לשקול, בכל קטגוריה שהן נמצאות בו כמעט. גם אם הן לא מרגשות או מיוחדות...

בקשר להספקים שלהם, הסכמתי עם "פמקין", כל פעם מחדש יונדאי/קיה מציגות נתון כ"ס גבוה מרוב המתחרות ועל הכביש זה לא מרגיש שונה בכלל. פשוט זהה לשאר, במיוחד בסגמנט המשפחתיות. חוץ מכמה יוצאות דופן כמו הלאנסר 1.6 "ג'ט פייטר" או סובארו אימפרזה (שהן באמת חלשות) וחוץ ממכוניות מוגדשות (שלהן יש יתרון ברור בזמינות הכוח).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טיפול קטן כ-600 ש"ח, טיפול גדול כ-1000 ש"ח (אני נוהג ברכבי הקונצרן ב-7 שנים האחרונות).

טיפול קטן ביונדאי עולה 400-450₪, ברנו 450₪ גם כן. חברים עם פאביות ואיביזות דיווחו על 700-800₪.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבר כתבתי בעבר בפורום, וכנראה אמשיך לכתוב - תחושות לחוד ומציאות לחוד. אם מר מאזדה 3 חושב שרכבו חזק יותר מקוריאנית שעל הנייר מפיקה 130+ כ"ס, שיבושם לו. שייקח 2 רכבים כאלו ויעשה השוואה. אח"כ שיחזור עם תובנות.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדגמים המובילים שם הם הונדה סיויק/פולקסווגן ג'טה/פורד פוקוס (דגמים שגם בעיני הם הרבה יותר טובים מהרכבים הקוריאנים)

לא בדיוק. נכון שיונדאי וקיה לא נמצאים בעשיריה הפותחת באירופה (נמצאים במקומות 14-16 יחד עם דאצ'יה), אבל הונדה מוכרים פי כמה פחות מהם.

 

VW ג'טה גם לא נמצאת ברשימה, וזה בכלל לא דגם אירופאי (אם כבר, הדגם הכי נמכר שלהם שם זה גולף).

 

http://www.best-selling-cars.com/europe/2014-half-year-europe-best-selling-car-manufactures-brands-models/

תקן אותי אם אני טועה, אבל מלבד הסוזוקי אלטו, אין מתחרה יפני בקטגוריית המיני.

א) יש, מיצובישי ספייס סטאר, למרות שהיא גולשת כבר לסגמנט הסופר מיני.

 

ב) סוזוקי אלטו בתצורה שיש בארץ זה לא רכב יפני, הוא לא מיוצר ביפן, ואפילו לא נמכר שם. יש להם דגם שונה העונה לשם אלטו, האלטו שיש בארץ זה אלטו הודית.

 

זה מוזר שאין ממש ייצוג יפני בקטגוריית מיני, מאחר ומכוניות מיני זה המומחיות של יפנים, אז הם אמורים לשלוט בקטגוריה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ספייס סטאר יושבת באותה משבצת "בעייתית" עם הספלאש והאקו מיקרה, הן לא מיני ולא סופר מיני אלא משהו באמצע.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הספייס סטאר מיוצרת בתאילנד.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הספייס סטאר מיוצרת בתאילנד.

הספלאש בהונגריה והאקו מיקרה בהודו גם כן. :roll:

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום זה הכול סלט מטבוחה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יונדאי וקיה עברו מהפך מטורף, אם זה מבחינת העיצוב המטורף של הדגמים שלהם ואם זה מבחינת איכות חומרים ומכלולי הנעה.

דעות כמו "הונדה סיויק,פולקסווגן ג'טה ופורד פוקוס מוצלחות יותר" אתה כבר יכול להשאיר בעבר.

 

עיצוב מטורף?

זה עניין די סובייקטיבי, אבל בגדול הרכבים של יונדאי נראים על גבול הקומיקס.

עיצוב מאוד מוגזם, לא סולידי בעליל, קוים מאוד "גליים", פרופורציות לא הכי נכונות לדעתי בחלקים מסויימים.

בקיצור, לא כוס התה שלי :)

 

הייתי שמח לשבת לכמה רגעים עם המעצב שלהם ולהגיד לו- אח שלי, תירגע, תנשום עמוק, קח אויר ועכשיו תעצב מכונית :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמר תומר רובין שנחשב לאחד המעצבים המובילים בתחום.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

לא צריך להבין כלום בעיצוב כדי לדעת מה מכוער או יפה בעינך...

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש הבדל בין לכתוב "לטעמי זה לא יפה" או לכתוב:

"הייתי שמח לשבת לכמה רגעים עם המעצב שלהם ולהגיד לו- אח שלי, תירגע, תנשום עמוק, קח אויר ועכשיו תעצב מכונית".



ועוד לצפות שלא יקטלו אותו על משפט כזה.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3410 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...