Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה היונדאי והקיה כל כך נמכרות בארץ?


Erez Levi
שימו לב! השרשור הזה בן 3358 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כמעט תמיד אעדיף יפניות על הקרויאניות ,

המינוס העיקרי של הקרויאניות הוא צריכת הדלק ,

יש לי חבר עיתונאי רכב לטענתו הסוסים (כוח סוס) הקוריינים הם סוסי פוני ...

discoTD5

בתור חובב מוטורי מה אתה לא יודע את זה?:lol:

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 141
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מתלהב לא הייתי אומר, כן הייתי אומר מרוצה מהם. עושים את העבודה, מאובזרים, בטיחותיים, תחזוקה לא יקרה, שירות סבבה לרוב ביונדאי.

עם כל "ההתלהבות" אני וההורים נוסעים ברכבים צרפתיים. :roll:

אתה יכול להגיד מה שאתה רוצה, אצל ההורים שלי הטויוטה קורולה הייתה זוועה - למה לעזאזל משאבת מים נוזלת אחרי שנתיים? למה כיסא נהג נופל אחרי שנה וחצי? מערכת מקורית ששבקה חיים אחרי פרק זמן דומה? ואני לא מדבר על הגיר הרובוטי הגרוע. ושוב אני מזכיר - הרכב יד ראשונה, עשה בממוצע 14 אלף ק"מ בשנה, טופל אך ורק במורשה יבואן, לא קרעו את הרכב.

ובסוף הרכב נמכר ב78 אלף ש"ח כשהמחירון היה 89 אלף ש"ח, אף אחד לא רצה לקנות את הזבל הזה.

 

אגב, יונדאי, לקרובי משפחה שלי הייתה i20 ליסינג פרטי (הם יד ראשונה), גם אותה הם מכרו במחירון המשוקלל (כמובן אחרי הפחתה).

 

בגלל אנשים כמוך המחירון של הטויוטות ממשיך להיות מונפץ. יאריס מתחילת שנות ה2000 עולה 20-30 אלף ש"ח! על מה ולמה? אפשר לקבל סיריון או גטס (שהן לא פחות אמינות) באותו מחיר משנתון הרבה יותר מתקדם!

 

אגב, לפני כשנה יצא לי לנהוג על הקורולה האוטומטית (2009 או 2010), ממש לא התרשמתי מהרכב. זאת אותה קורולה לא נוחה ולא מאובזרת עם גיר אוטומטי במקום גיר רובוטי.

 

דור, אתה סתם מדבר בצביעות. נכון שקורולות מסויימות הן די פדחניות מבחינת איבזור וזה מתאים למוניטין של "זקנים" אבל יש לי כמה דברים להגיד לך:

שנים אמא שלי וכרגע אני נהגנו בקורולה 99 מאובזרת, עם 2 כריות אוויר, ABS, ארבע חלונות חשמל, כיוון הגה, כיוון מראות חשמליות, וכל זה מדובר על רכב 99.

 

להכליל את כל הקורולות זה שגוי.

 

עכשיו לגבי החרא שאכלתם מהרכב שלכם, אני יכול לומר לך שליונדאי יש גם המון מחלות ילדות. אז בטויוטה זה משאבת מים וביונדאי זה הגה.

 

 

לגבי האיכות והאיבזור שוב אין ספק שיונדאי וקיה באמת טובות.

 

 

אם קורולה לא נוחה לך, אני מציע לך לא לנסוע בלנסר ומאזדות.

עריכה אחרונה על ידי אושריקו
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ביטוח זול.

חלקים וטיפולים במחיר הגיוני גם במוסך מרכזי או מורשה.

מכוניות אמינות ולא עושים נסיונות על לקוחות,עיין ערך/כרך dsg הזבל הגדול,תיאורית המפץ הגדול,הקלאצים שהחליקו,המכטרוניק שאכל את הגבינה ועוד.

נכון,חסכון בדלק הם עוד חלשים בזה,וקיה ויונדאי גומעות דלק,אבל האוטו לפחות אמין וסחיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיה ויונדאי גומעות דלק אבל מאזדה לדוגמא לא? מניסיוני דווקא ההפך הוא הנכון. אבל איש איש באמונתו יחיה.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נכון, לדעתי המאזדה החדשה עם מנוע 2.0 מביסה את הקוריאניות האלו בצריכת הדלק שהן, כאמור, 1.6 ולא כבדות יותר.

 

כל זה בהסתמך על מבחנים שנעשו לה בארץ.

 

 

גם הקורולה לא כל כך חסכונית, סתם מצפים מרכבים כאלו לעשות 1:80

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אשמח לראות רפרנס מקצועי ובלתי תלוי לקביעה הזו.

עד אז היא לעולם תישאר דעה מטומטמת שלא עומד מאחוריה שום דבר.

 

איזה רפרנס מקצועי אתה רוצה לראות? אני מדבר על תחושות וביצועים על הכביש. יונדאי/קיה תמיד התפארו ומתפארים בהספקים גבוהים יחסית, בפועל הן לא זריזות או חזקות מחלק מהמתחרות היפניות או האירופאיות שלפי הנייר אמורה "להשפיל" אותן בכל הקשור לביצועים. לדוג' המאזדה 3 דור 1, 105 כ"ס, 14.7 קג"מ ב-4K סל"ד נותנת ביצועים זהים לגמרי ליונדאי I30 דור 1 שמתפארת ב-126 כ"ס ו-16 קג"מ ב-4.2K סל"ד. למעשה למרות היתרון של היונדאי, בסל"ד נמוך-בינוני ה-3 מרגישה יותר חזקה. גם טויוטה קורולה של השנים 2003-7 בעלת 110 כ"ס ומומנט של כ-15 קג"מ ב-4.8K סל"ד גבוהים מאוד מרגישה חיה ונמרצת יותר מהיונדאי. או למשל הקורולה מהדור הקודם עם תיבה אוטומטית 4 הילוכים מסרסת, הספק נמוך במעט, מומנט כמעט דומה ומשקל עצמי גבוה יותר מציגה ביצועים עדיפים על פני אותה I30. גם בחדשות הסיפור דומה. מאזדה 3 120 כ"ס ומנוע 1.5 נראית על הנייר חלשה משמעותית מקיה פורטה החדשה למשל , ועל הכביש כל היתרון של הקיה (130 כ"ס, מומנט עדיף ומשקל עצמי נמוך בכמעט 100 ק"ג בהשוואה ל-3) נעלם והביצועים של שתיהן כמעט זהים. אולי הבעיה היא בגירים ולא במנועים עצמם. רוצה הוכחה? הכי טוב שתנסה לבדוק את העניין בעצמך, אני מבטיח לך שתופתע.

 

קיה ויונדאי גומעות דלק אבל מאזדה לדוגמא לא? מניסיוני דווקא ההפך הוא הנכון. אבל איש איש באמונתו יחיה.

 

בדגמים החדשים המאזדות בהחלט חסכוניות יחסית למנועים אטמוספריים.

עריכה אחרונה על ידי cars-@-lover
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דעתך והניסיון האישי שלך זה לא מדד.

גם אני יכול לטעון שאני משפיל כל מזדה 3 וכל קורולה מהדור הקודם בכביש, אז מה? המילים שלי שוות משהו בלי הוכחה?

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דור, אתה סתם מדבר בצביעות. נכון שקורולות מסויימות הן די פדחניות מבחינת איבזור וזה מתאים למוניטין של "זקנים" אבל יש לי כמה דברים להגיד לך:

שנים אמא שלי וכרגע אני נהגנו בקורולה 99 מאובזרת, עם 2 כריות אוויר, ABS, ארבע חלונות חשמל, כיוון הגה, כיוון מראות חשמליות, וכל זה מדובר על רכב 99.

 

להכליל את כל הקורולות זה שגוי.

 

עכשיו לגבי החרא שאכלתם מהרכב שלכם, אני יכול לומר לך שליונדאי יש גם המון מחלות ילדות. אז בטויוטה זה משאבת מים וביונדאי זה הגה.

 

 

לגבי האיכות והאיבזור שוב אין ספק שיונדאי וקיה באמת טובות.

 

 

אם קורולה לא נוחה לך, אני מציע לך לא לנסוע בלנסר ומאזדות.

בגלל זה אנחנו נוסעים בצרפתיות, בעיקר כשאני מבלה על הכביש בשנה כמעט 20 אלף ק"מ, חשוב לי שהרכב יהיה נוח.

בלנטרה שנת 99' (לא אלנטרה), היה בדיוק אותו אבזור, לא בטוח לגביי כיוון ההגה אבל כל השאר היה.

קצת מבזה שרכב כמו קורולה SUN משנתונים 2008-2013 הגיעו ברמת גימור כל כך מחפירה, בלי חלונות חשמל מאחור, בלי שליטה מההגה, בלי ESP עד 2010 או 2011. זה ביזיון. וכריות אוויר - 7 כריות אוויר רק ב2012 או 2013, טוב שטויוטה נזכרו.

 

ביונדאי לא סבלנו מכלום, חוץ מחיישן ESP שגם לו יונדאי מצאו פתרון בדמות חיישן משופר. לפחות זה לא מפריע לנהיגה ולא בעייתי כמו משאבת מים נוזלת.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי, באיזו קטגוריה בדיוק יש לקוריאניות עליונות כלשהי? מישהו פה מבעלי הקוריאניות באמת ובתמים היה מעדיף אותן על פני אירופאיות או אפילו יפניות מקבילות, לו התשלום היחיד שהיה יוצא מכיסו הוא על עלות הרכב עצמו ועל הדלק (רק כדי להפיג את החשש הלא מוצדק או המוגזם מבעיות אמינות\ביטוח גובה\חלפים יקרים)?

 

יוליאן, לא אמרתי שהקוריאניות לא אמינות חלילה, אלא שהן רק נהנות מתדמית של אמינות טובה יותר מאשר מכוניות אירופאיות.

:idea:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי, באיזו קטגוריה בדיוק יש לקוריאניות עליונות כלשהי? מישהו פה מבעלי הקוריאניות באמת ובתמים היה מעדיף אותן על פני אירופאיות או אפילו יפניות מקבילות, לו התשלום היחיד שהיה יוצא מכיסו הוא על עלות הרכב עצמו ועל הדלק (רק כדי להפיג את החשש הלא מוצדק או המוגזם מבעיות אמינות\ביטוח גובה\חלפים יקרים)?

 

יופי, תבטל את מה שהקוריאניות חזקות בו - אמינות ועלויות אחזקה.

על אותו תקן - מישהו פה היה בוחר בסיטרואן או פיג'ו אם אני לוקח לו את האיבזור והנוחות (שלא תמיד טובה יותר)?

 

אנחנו רכשנו קיה סיד 2011, אחרי שירדנו מקורולה 2009. הפערים באבזור ענקיים, ולא הורגש פער בשאר התחומים.

גם לעומת האסטרה 2012 שנתקבלה בליסינג במקביל לסיד, הפער מתבטא ביחידת ההנעה בלבד ובאבזור - אין הבדל (וזו גרמניה! אוי הזוועה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

car-@-lover יקר,

אתה שגל מוחות* מקצועי.

 

 

Fkloster - שלוש פעמים בחרתי רכב, ושלוש פעמים החלטתי לרכוש קיאה.

סיד לאימי, ריו לי וספורטאז' חדש לאישתי. בכל המקרים יכולתי להחליט לרכוש כל אחד מהמתחרות ובכל זאת בחרתי בקיאה - עניין של אמינות גבוהה מאוד (אחרי כמה לנדרוברים ורנו אחת, אני דבר ראשון מחפש אמינות), בטיחות, אבזור ונוחות - מצאתי את הקיאות כחבילה מנצחת. התקציב לא היה שיקול מכריע.

מעדיף ריו ידני עם 7 שנות אחריות על פני פיאסטה או קליאו או פולו. מעדיף את הסיד על פני התעסקות עם תוצרת vag או פוקוס.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*זיין שכל אם זה לא היה ברור

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פרסמתי פה את ההתרשמות שלי מהסיד דור II, בעיני היא אחת ממובילות הסגמנט ללא "אפלייה מתקנת" הקשורה באמינות ו/או אחריות עדיפה, פשוט מכונית שעשוייה היטב וטובה יותר מלא מעט מכוניות אירופאיות ויפניות.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
איזה רפרנס מקצועי אתה רוצה לראות? אני מדבר על תחושות וביצועים על הכביש. יונדאי/קיה תמיד התפארו ומתפארים בהספקים גבוהים יחסית, בפועל הן לא זריזות או חזקות מחלק מהמתחרות היפניות או האירופאיות שלפי הנייר אמורה "להשפיל" אותן בכל הקשור לביצועים. לדוג' המאזדה 3 דור 1, 105 כ"ס, 14.7 קג"מ ב-4K סל"ד נותנת ביצועים זהים לגמרי ליונדאי I30 דור 1 שמתפארת ב-126 כ"ס ו-16 קג"מ ב-4.2K סל"ד. למעשה למרות היתרון של היונדאי, בסל"ד נמוך-בינוני ה-3 מרגישה יותר חזקה. גם טויוטה קורולה של השנים 2003-7 בעלת 110 כ"ס ומומנט של כ-15 קג"מ ב-4.8K סל"ד גבוהים מאוד מרגישה חיה ונמרצת יותר מהיונדאי. או למשל הקורולה מהדור הקודם עם תיבה אוטומטית 4 הילוכים מסרסת, הספק נמוך במעט, מומנט כמעט דומה ומשקל עצמי גבוה יותר מציגה ביצועים עדיפים על פני אותה I30. גם בחדשות הסיפור דומה. מאזדה 3 120 כ"ס ומנוע 1.5 נראית על הנייר חלשה משמעותית מקיה פורטה החדשה למשל , ועל הכביש כל היתרון של הקיה (130 כ"ס, מומנט עדיף ומשקל עצמי נמוך בכמעט 100 ק"ג בהשוואה ל-3) נעלם והביצועים של שתיהן כמעט זהים. אולי הבעיה היא בגירים ולא במנועים עצמם. רוצה הוכחה? הכי טוב שתנסה לבדוק את העניין בעצמך, אני מבטיח לך שתופתע.

ברצינות עכשיו, מי קונה את המכוניות האלה כדי להנות מתאוצות ו"השפלות" ברמזורים? כל עוד הרכב סוחב יפה עם מזגן ומשפחה ממוצעת הביצועים שעליהם אתה מדבר לא מעניינים כמעט אף אחד מהרוכשים הפוטנציאליים. אולי את הבן המתבגר שלהם זה מעניין.

בסה"כ זו חבילה שמציעה בטיחות, אמינות, נוחות יחסית, תחזוקה זולה וגם אבזור לא רע - בקיצור כל מה שמשפחה ממוצעת צריכה - במחיר משתלם.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי, באיזו קטגוריה בדיוק יש לקוריאניות עליונות כלשהי? מישהו פה מבעלי הקוריאניות באמת ובתמים היה מעדיף אותן על פני אירופאיות או אפילו יפניות מקבילות, לו התשלום היחיד שהיה יוצא מכיסו הוא על עלות הרכב עצמו ועל הדלק (רק כדי להפיג את החשש הלא מוצדק או המוגזם מבעיות אמינות\ביטוח גובה\חלפים יקרים)?

 

יוליאן, לא אמרתי שהקוריאניות לא אמינות חלילה, אלא שהן רק נהנות מתדמית של אמינות טובה יותר מאשר מכוניות אירופאיות.

הטיפולים ביונדאי זולים יחסית, בערך כמו אצל רוב היפניות (להוציא את הונדה עם המחירים המופרזים שלהם), ממה שאני מכיר הטיפולים בקונצרן VAG יקרים כפליים לרוב.

ואת האמת? זה תלוי. אם הייתי צריך סופר מיני כרגע אז כנראה הייתי בוחר באירופאית כלשהי, אבל גם הi20 החדשה נראית מבטיחה וטובה. גם עם האירופאיות יש בעיה - איביזה ופאביה מיושנות ולא בטיחותיות, יבואן לא וואו, אחריות קצרה, טיפולים יקרים וגיר שאמינותו מוטלת בספק.

 

אז נכון, כנראה שקיה ריו או i20 פחות חזקות ומתקדמות, אבל האחריות עליהן ארוכה יותר, הטיפולים זולים יותר והגיר מוכח ואמין ועושה את העבודה. אני אעדיף i20 על יאריס.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממה שאני מכיר הטיפולים בקונצרן VAG יקרים כפליים לרוב.

 

אז זהו שכנראה שאתה לא מכיר - עוד אגדה אורבנית שאין לה כל קשר למציאות.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3358 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...