Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה היונדאי והקיה כל כך נמכרות בארץ?


Erez Levi
שימו לב! השרשור הזה בן 3358 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שמתי לב שבאירופה ובארה"ב היונדאי והקיה הם רכבים שכמעט ולא נמכרים

הדגמים המובילים שם הם הונדה סיויק/פולקסווגן ג'טה/פורד פוקוס (דגמים שגם בעיני הם הרבה יותר טובים מהרכבים הקוריאנים)

 

למה דווקא בארץ אכלנו את המותג של קיה ויונדאי כל כך חזק? שוק הליסינג?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 141
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

כי הדגמים המשווקים בארץ מתאימים לטעם הישראלי, ומתומחרים נכון. וכן, שוק הלסיסינג בהחלט עוזר לתופעה.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דגמים שגם בעיני הם הרבה יותר טובים מהרכבים הקוריאנים

 

 

האם נהגת בקיה סיד לאחרונה? אחרי שתנהג בה תבין מהר מאד שהדעות הקדומות שלך פשוט לא עומדות במבחן המציאות.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלב השאלה "רק נרשמתי לא מזמן, ובא לי לשאול משהו שיראה כמה אני מבין" ...?

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בארצות הברית היצרניות הקוריאניות בזינוק אדיר, אני מכיר שהשוק שלהן שמה לא רע בכלל,

באירופה בטיול שעשיתי לאחרונה לא ראיתי באמת הרבה קיה-יונדאי(אבל הן לא היו מחזה נדיר).

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

(דגמים שגם בעיני הם הרבה יותר טובים מהרכבים הקוריאנים)

 

 

במה הם יותר טובים, חוץ מבעיניך, כי לא נראה לי שהן למכירה?

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב קוריאני יותר זול. בישראל הפרש המחירים מועצם בגלל המס, לכן רכבי זולים פופולריים מאוד.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Audi A3

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי מדובר ברכבים לא מדהימים ביחס לשוק הרכב העדכני מה שכן מאחר והמעצב של אודי התחיל לעצב עבור קיה (לדעתי עזב כבר את אודי) למרות שבשנים האחרונות שתי החברות עבור מהפך אדיר ובהחלט שהצליחו להוציא איכויות שעד היום היה קשה לראות..

בכל זאת כשתנהג ברכבים מקבילים באותו מחיר או ממש מעט יקרים יותר תרגיש שקיבלת מוצר איכותי יותר ואולי זה רק פסיכולוגי

אכן הקיה סיד אוטו ממש נחמד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יונדאי וקיה עברו מהפך מטורף, אם זה מבחינת העיצוב המטורף של הדגמים שלהם ואם זה מבחינת איכות חומרים ומכלולי הנעה.

דעות כמו "הונדה סיויק,פולקסווגן ג'טה ופורד פוקוס מוצלחות יותר" אתה כבר יכול להשאיר בעבר.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה רק בגלל שהיבואנים של יונדאי וקיה נותנות הנחות גדולות מאד לליסינגים,הרוב המוחלט של הרכבים האלה נמכר לחברות הליסינג.

מעבר לכך,למרות השיפור,מדובר ברכבים בינוניים ללא הצטיינות בשום תחום.

הלקוח האירופאי רוצה לקבל קצת יותר מהרכבים שלו,ולמרות ששם,להבדיל מכאן,הקוריאניות זולות יותר מרכבים מקבילים,הם נמכרות בכמויות קטנות מאד.

עריכה אחרונה על ידי GUGY
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב קוריאני יותר זול. בישראל הפרש המחירים מועצם בגלל המס, לכן רכבי זולים פופולריים מאוד.

 

זה לא ממש נכון, בישראל רוב המשפחתיות נמכרות במחיר זהה, רכבי המיני במחירים דומים מאוד כך שלהגיד שהקוראניות נמכרות בגלל שהן זולות זה לא נכון.

בשנים האחרונות קוריאה (בעיקר קונצרן יונדאי-קיה) מייצרים רכבים טובים, מעוצבים היטב, מאובזרים, בטוחים ועם רמת אמינות טובה אז למה שלא ימכרו בכמויות יפות?

בארץ שוק הליסינג בהחלט מסייע להן אבל גם פרטיים קונים לא מעט מהמכוניות האלה. הקוריאניות מובילות את שוק המיני - שוק שרוב המכירות בו הן לפרטיים. אותו סיפור גם בג'יפונים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טויוטה אייגו שכרגע לא נמכרת בהמתנה לדגם החדש. היא לא מהווה תחרות ממשית לפיקנטו/I10 בגלל היעדר גיר אוטומטי אמיתי ותא נוסעים ספרטני מדי.

גם האלטו עתידה להיות מוחלפת בקרוב ע"י הסלריו.

 

מהצד השני, הדגמים האוטומטיים של הפיקנטו שנמכרו במסות מתומחרים קרוב מאוד למיצובישי ספייס-סטאר שהיא אמנם לא בדיוק מיני אבל מתמודדת על אותו קהל לקוחות וכמעט באותו המחיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התאים בול למה שרציתי

ריו-סדאן קטנה, ידנית , 6 הילוכים , חוות דעת טובות ממבחנים בחו"ל ,מחיר זול 80000 ש"ח , 7 שנות אחריות, ללא טורבו וגירים בעייתיים .....

את השופוני אני משאיר לרכבי האספנות שלי. קיה- באה לעבוד.

מייסד מועדון החמש - בעל מרצדס 170v ליומן השיפוץ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3358 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...