Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4153 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן יש לי פיאט פונטו 96 כבר שנה ולא היו בעיות עד היום בצהריים, דווקא ביום שישי נאחס!!!

עשיתי סידורים רגילים כמו שכולנו עושים, מגיע לחניה ורציתי לשטוף ולנקות תאוטו, מכבה עולה הבית להביא נייר מיים וכו, בא להניע את האוטו, ולא מניע פתאום. יש סטרטר יש חשמל באוטו מצבר מעולה

מה יכל להיות הבעיה המוזרה הזאת?

אין קודנית, יש אזעקה וגם כביתי אותה ולא עוזר

שבת לא טוב בכלל... עזרה בבקשה

Love toyota hilux 2001 manual 4x4

פורסם
תתחיל מלבדוק האם יש הצתה והאם מגיע דלק למנוע.

איך אני בודק?

כשאני מפעיל חצי סוויצט מנורה של code דלוק, ועוד שתי מנורות שאני לא יודע, לפני זה נעלם תוך 5 שניות עכשיו לא נעלם

Love toyota hilux 2001 manual 4x4

פורסם (נערך)

אין לי מושג מה זה code יש מצב שהאזעקה שלך מנטרלת את ההצתה ו\או את המשאבה.

כשאתה פותח סוויץ' אתה אמור לשמוע את משאבת הדלק שלך נכנסת לפעולה.

אם אתה לא שומע כלום - או שהתפגרה,פיוז התפגר או כמו שרשמתי.

משאבת דלק נכנסת לפעולה?

תן סטרטר לכמה שניות,תוציא מצת אחד ותראה אם רטוב מדלק.

רטוב מדלק?

אין הצתה\הצתה לא מתוזמנת\מזרקים לא מתוזמנים (אתה אמור להריח ריח חריף של דלק בכל המקרים).

סיבות - חיישן קראנק או חיישן גל זיזים מת\לא מחובר\מזייף,קוייל או חוטי הצתה מזייפים או מתים.

 

בשביל לראות האם הצתה בכלל מתרחשת קרא לחבר,שלפו פלאג וחברו לכובע שלו.

את האלקטרודה תניחו על השלדה בלי לגעת בפלאג או בחוט וסובבו את הסטרטר.

ניצוץ צריך להיווצר.

עריכה אחרונה על ידי tribel
פורסם

מנורה של "code" מעיד על "תקלה" באימבולייזר המקורי ,יכול להיות כשל בצ'יפ שבמפתח ,נסה להישתמש במפתח הרזרבי

מאזדה 6 2.3 פרימיום בציר 048)

פורסם
מנורה של "code" מעיד על "תקלה" באימבולייזר המקורי ,יכול להיות כשל בצ'יפ שבמפתח ,נסה להישתמש במפתח הרזרבי

נסיתי ולא עוזר

Love toyota hilux 2001 manual 4x4

פורסם

אכן זה בעיה בצ׳יפ אמבולייזר שקיים במפתח כמו שנאמר מעלי.

תבדוק את הפיוזים בתא המנוע ובתוך הרכב.

כמו כן, הייתי מנסה לנתק את המצבר ל-30 דקות בערך ולאחר מכן לחבר ונסה להניע בשנית עם הספייר או ה״רגיל״ ועדכן.

>>>Fiat Punto Spice Dynamic v16 2005<<<

פורסם
אכן זה בעיה בצ׳יפ אמבולייזר שקיים במפתח כמו שנאמר מעלי.

תבדוק את הפיוזים בתא המנוע ובתוך הרכב.

כמו כן, הייתי מנסה לנתק את המצבר ל-30 דקות בערך ולאחר מכן לחבר ונסה להניע בשנית עם הספייר או ה״רגיל״ ועדכן.

לא עוזר, עשיתי איפוס ולא עוזר

Love toyota hilux 2001 manual 4x4

פורסם

הוצאתי מצת אחד ואין ניצוץ, שמתי את האוטו במוסך היום ורק יום ראשון הוא יסדר לי, הוא אמר שיחליף לי משהו שקשור לאמבולייזר

Love toyota hilux 2001 manual 4x4

×
×
  • תוכן חדש...