Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4166 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, קניתי לפני כחודש רכב פולו 2001 16V 100 כ"ס

עשיתי טעות ולא לקחתי את הרכב לבדיקה במכון ובכללי מה שלא עושים בקניית רכב, עשיתי.

 

הרכב על פניו נראה שמור ונקי מפנים והמצב הכללי מלבד המנוע טוב

הבעיה לא הובחנה בהתחלה, אך הרכב "אוכל", "שורף" שמן בכמויות דיי רצניות .

כרגע המנוע עוד מרגיש בסדר ונוסע טוב .

עשן כחול-לבן-שחור יוצא רק בלחיצה יש ריח גם של שמן שרוף

בקיצור דפוק אותי

 

ביררתי קצת ולהביא מנוע כזה כמעט לא אפשרי בגלל שהמנוע הרגיל של הפולו 75 כ"ס

וזה הגירסאה הנדירה יותר של ה100 כ"ס 16V

 

למישהו יש פתרון מה עושים במצב כזה?

אני תקוע עם רכב שאוכל שמן ואין לי מושג מה לעשות

הפסדתי פה המון כסף גם ככה ואין לי להשקיע 10 אלף על אוברול למנוע

פורסם

למה אתה חושב שאוברול יעלה 10,000 ש"ח?

 

תתחיל מלבדוק טוב יותר את האופציות שלך, בלי עצבים.

אופציה א' - לתקן את הדרוש תיקון ולהנות מהרכב. יעלה לך ככה וככה ש"ח, אבל תישאר עם רכב.

אופציה ב' - למכור את הרכב ככה, כמו שהוא, למרבה במחיר ולעבור הלאה בחיים. תקבל כמה אלפי שקלים בודדים ותוכל לקנות משהו אחר.

 

כדי לדעת מה יותר משתלם אתה צריך להתחיל לבדוק.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

למכור ככה את הרכב זה למכור בגרושים ןאני יוצא בהפסד עצום, התיקון הדרוש לפי כמה המלצות מוסכים זה החלפת מנוע

כרגע אני לא מוצא מנוע כזה מפירוק או מחירים ממש מוגזמים מיבוא

פורסם

מה עם לשים מנוע 1.4 75 כ"ס הנפוץ יותר ....

נכנסתי לקנות טולדו חדשה - אשתי אמרה שזה אוטו של זקנים ->

ובאותה נשימה שאלה מזה הרכב היפה הזה ->

בסוף יצאתי עם לאון 1.2TSI MK3 !

פורסם

חשבתי על זה כרגע אני בודק את האופציה הזאת אבל חבל לוותר על ה100 כ"ס

למרות שאם זה הפתרון היחיד אין מה לעשות לפחות ההשקעה לטווח ארוך

×
×
  • תוכן חדש...