Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4176 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
במקרה הזה, "תאותת בכל מקרה" יכול להיות לא טוב.

 

יש דעה (שהוצגה כאן על ידי חלק מהאנשים) שאומרת שלא נכון ולא רצוי לאותת שמאלה, כיוון שלא מתבצעת שום פניה שמאלה בשום שלב ולכן איתות שמאלה עשוי לבלבל במקום לעזור.

 

ולכן אני חוזר לשאלה מקורית: מישהו יודע מה אומר החוק, באם יש בכלל התייחסות בחוק לסוגיה הזו?

 

מנסיון של רשיון ב' שעשיתי לא מזמן, לא תעבור טסט אם לא תאותת שמאלה. סביר להניח שהדבר תקף גם ב ג'.

ובלי שום קשר, תמיד כדאי לאותת שמאלה אם אתה רוצה לצאת ביציאה שלישית, 90% מהאנשים מסתכלים אם הרכב בכיכר מאותת כדי לדעת האם להכנס לכיכר.

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

90%?!

תפסיקו לחשוב על התנהגות נהגים אחרים כדוגמת התנהגותכם.

רוב הנהגים כלל לא מאותתים ולכן גם לא "מחפשים" זאת. נהפוך הוא, רובם חושב שאיתות הנו מכשול להשתלבותם בדרך.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

בוא נאמר שברוב המוחלט של המקרים מי שרואה אותך מאותת שמאלה לא צריך את האיתות שלך, כי הוא נכנס למעגל התנועה עוד לפני שאתה מגיע לאיזור שבו הוא צריך לתת לך ז"ק.

 

אחרי דיון ארוך בנושא המסקנה היחידה היא שאיתות שמאלה מהכניסה למעגל התנועה ועד לזרוע ב-180 מעלות לא מזיקה ואילו היעילות שלה מוטלת בספק על ידי עד היום.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

Be roo

 

זה קשה לעיכול כאשר את משווה עיקול של כביש לכניסה לתוך מעגל תנועה, שזו בהגדרה צומת.

 

לכן לפני הכניסה את מאותת ימינה , בתוך הכיכר כשאת מאותת שמאלה ,זה לפחות ברור שאת לא פונה ימינה ביציאה הבאה, וכאשר רוצים לצאת מהכיכר מאותתים ימינה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ישה,

 

כניסה למעגל אינו עונה להגדרת צומת, לכן לא חלים עליו כללי האיתות ע"פ החוק.

כמו גם מתן ז"ק אינה תואמת לצומת.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

עמית ידידי

 

 

תרשה לי לחלוק על דעתך

 

זו ההגדרה של צומת

 

"צומת" - השטח המתהווה על ידי פגישתם של שני כבישים או יותר והמוגבל על ידי קווי שפות הכבישים או אבני השפה של אותם כבישים או על ידי הארכתם המדומה;

 

בנוסף זכות הקדימה לאלה שבמעגל הייתה צריכה להינתן לאלה שנכנסים למעגל כי הם באים מימין, לכן בא תמרור 303 לשנות את סדרי הזכות קדימה הרגילים

 

מגדיר "מעגל תנועה" (או "כיכר")

אשר בו נקבע הכלל כי זכות הקדימה

תינתן לרכב או רכבת הנעים בתוך

מעגל התנועה, כאשר אין חשיבות

לזרוע ממנה נכנסו אליו.

בכך מתבטלים כללי מתן זכות

. הקדימה בצומת, על פי תקנה 64

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
90%?!

תפסיקו לחשוב על התנהגות נהגים אחרים כדוגמת התנהגותכם.

רוב הנהגים כלל לא מאותתים ולכן גם לא "מחפשים" זאת. נהפוך הוא, רובם חושב שאיתות הנו מכשול להשתלבותם בדרך.

 

כל הנהגים שאני מכיר מסתכלים על האיתות בכיכר, וכל מי שאני מכיר שלמד נהיגה המורה שלו הסביר לו על התסכלות על איתות בכיכר ועל איתות.

 

ולגבי רוב הנהגים, רובם לא מאותתים גם במעבר נתיב, אין מה להסיק מכך.

פורסם
Be roo

 

זה קשה לעיכול כאשר את משווה עיקול של כביש לכניסה לתוך מעגל תנועה, שזו בהגדרה צומת.

 

 

כן או לא צומת זה לא משנה.

איתות נועד למסור אינפורמציה על כוונותיך.

איתות ימינה לא נותן שום ערך מוסף, הכביש בכניסה למעגל מתעקל קלות ימינה בגלל צורך גואגרפי, לא תעבורתי, ולכן הנהג אינו סוטה מנתיב נסיעתו, והאיתות לא מוסיף מידע לנהגים סביב, להפך, הוא עלול להטעות.

פורסם

איתות נותן מידע לנהג מאחוריך לפני שאת נכנסת למעגל התנועה , לא לאלה שנמצאים כרגע במעגל התנועה.

 

גילוי נאות

 

שונא את הרעש של האיתות לכן מאותת רק כשיש צורך אמיתי .

 

באמתחתי 3 פעמים דוחות בהם לא אותתי שבגינם ביקשתי להישפט.

 

הסיבה : עמדתי ברמזור שמיועד רק לפונים שמאלה במסלול שמיועד רק לפניה שמאלה ומסומן ברורות בחיצים פניה שמאלה . מה יש לי לספר לנהג מאחורי באיתות שלי!! שאני הולך לנסוע שמאלה !! את השוטרים שעמדו מאחרי הצומת וליקטו עבריינים "כבדים" כמוני זה לא שיכנע.

 

3 שופטים שונים קיבלו את טענתי שזה אכן מיותר אבל הרשיעו אותי כי זה החוק.

 

את אהדתם קיבלתי שהקנס היה לירה אחת כל פעם. נדמה לי שהקנס המקורי למיטב זכרוני היה אמור להיות 10 לירות.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ישה, בבקשה הדגש שמדובר ב-ל"י (ל' חרוקה) כפי שנהג לומר שר האוצר ספיר (או שמא היה זה אשכול?)

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ישה,

 

בפרוש אין זה צומת, גם אם יש פה מפגש דרכים, לכן הוא גם קבל תמרור משל עצמו והוראת חיקוק משל עצמו.

אם כבר, רואים את כל מתאר המעגל כצומת אחד גדול ולכן מורי הנהיגה מלמדים את כללי האיתות שצוינו לעיל.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
עמית ידידי

 

 

תרשה לי לחלוק על דעתך

 

זו ההגדרה של צומת

 

"צומת" - השטח המתהווה על ידי פגישתם של שני כבישים או יותר והמוגבל על ידי קווי שפות הכבישים או אבני השפה של אותם כבישים או על ידי הארכתם המדומה;

 

בנוסף זכות הקדימה לאלה שבמעגל הייתה צריכה להינתן לאלה שנכנסים למעגל כי הם באים מימין, לכן בא תמרור 303 לשנות את סדרי הזכות קדימה הרגילים

 

מגדיר "מעגל תנועה" (או "כיכר")

אשר בו נקבע הכלל כי זכות הקדימה

תינתן לרכב או רכבת הנעים בתוך

מעגל התנועה, כאשר אין חשיבות

לזרוע ממנה נכנסו אליו.

בכך מתבטלים כללי מתן זכות

. הקדימה בצומת, על פי תקנה 64

אתה מוזמן לעמוד 192-3 בתקנות התקנת תמרורים משם נלקח הציטוט.

 

או באידיש מדוברת

 

ללא התמרור 303, לרכב שהיה נכנס למעגל התנועה היה זכות קדימה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם (נערך)

כיכר - השימוש בכיכר הוא כנתיב מתעקל(משיחה עם מורה נהיגה).



לכן יש הטוענים ב"גנות" השמוש באיתות בו. לעומת זאת, טסטר(בוחן נהיגה) מקבל את שתי הגישות של האיתותים.

1. כפי שציינתי בעבר 2. איתות ימינה הן בכניסה והן ביציאה.

 

עריכה אחרונה על ידי kompy

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
איתות נותן מידע לנהג מאחוריך לפני שאת נכנסת למעגל התנועה , לא לאלה שנמצאים כרגע במעגל התנועה.

 

 

האיתות לא נותן מידע גם לנהגים מאחורי, הם יודעים שיש כיכר בדיוק כמוני, בדיוק כמו שהם יודעים שהכביש עומד להתעקל.

אין לי שום אופציה אלא להכנס לכיכר ולכן האיתות אינו מוסיף ידע, להפך הם עלולים לחשוב שיש לי כוונה לעצור בצד.

העובדה שעלי להסיט את ההגה כדי להכנס לכיכר אינה שינוי נתיב נסיעה ולכן האיתות מיותר.

 

לגבי איתות בעמידה בפניה שמאלה, אני איתך, רק כאשר מדובר בנתיב לפניה בלבד וכבר נעמד מאחורי רכב.

האיתות אצלי נשאר פועל כל עוד לא נעמד רכב מאחורי, כדי לסמן לרכבים המתקרבים כי מדובר על נתיב פניה.

הוא ישאר פועל אם מדובר על נתיב שמיועד לא רק לפניה.

אני אכבה אותו כמוך אם מדובר על נתיב פניה בלבד ונעמד רכב מאחורי שמאותת בעצמו.


×
×
  • תוכן חדש...