Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מזגן לא מחמם?


orengreen
שימו לב! השרשור הזה בן 1246 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם, החורף מגיע...

כשאני מדליק את המזגן בתחילת נסיעה לוקח המון זמן עד שהאוויר שיוצא מתחמם, וגם אז הוא לא ממש חם, אלא חמים.

האם החימום תלוי בזה שהמנוע יהיה חם? ז"א - אם המנוע קר המזגן לא יכול לחמם?

(בדקתי את הקירור של המזגן ונראה לי שהוא עובד בסדר)

איך אני יכול לבדוק אם המזגן מקולקל?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תשליך את המקרה (והתקלה) הספציפית שלך על מישהו אחר.

מה שאורן מתאר הוא טבעי ומתרחש בכל הרכבים. מערכת החימום פועלת על מי הקירור של המנוע, ובחורף לוקח כמה דקות עד שהיא מגיעה לתפוקתה המלאה.

אם לאחר 10 דקות של עבודת מנוע האוויר שיוצא מהמזגן איננו חם אז כנראה שיש תקלה.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה בדיוק מה שהיה לי , לקח מלא זמן עד שיצא חום וגם שיצא זה לא היה .זה או סתימה ברדיאטור חימום או טרמוסטט , אין לאן ללכת הרבה זה מה שמוסכניק הסביר לי. פותחים צינורות בודקים שיש מעבר , אין מעבר מנסים לפתוח סתימה , יש מעבר חופשית הולכים לכיוון הטרמוסטט, לא מובן לי למה אתה אומר שאני משליך את זה על כולם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מבקש לא לייעץ אם לא יודעים על מה מדברים.

בתחילת נסיעה וכאשר המנוע קר לוקח זמן עד שמתחיל לצאת החום וגם כשהוא מתחיל לצאת הוא 'חמים'. ככה המערכת עובדת וזו שאלתו של פותח השרשור.

אם גם לאחר 10-15 דקות של נסיעה ממשיך לצאת אוויר חמים ולא חם (והבורר המכני או בקרת האקלים נמצאים במלואם על מצב 'חימום') אזי יש תקלה.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רדיאטור חימום נמצא על המעגל הקטן ונוזל קירור זורם דרכו גם כשורמוסטט סגור.

 

בכל המכוניות שהיו לי או שיצא לי לנהוג בהן, מתחילים להרגיש אוויר מעט חם לאחר 2-3 דקות, תפוקה מקסימלית מתקבלת לאחר הגעה לטמפ' עבודה שזה עיניין של 7-8 דקות כשהרכב בתנועה. כשהרכב עומד, יכול לקחת משמעותית יותר זמן.

 

פותח השירשור, באיזה דגם רכב מדובר ומה שנת הייצור שלו?

 

האם יש חיווי טמפ' מנוע בלוח שעונים?

אם יש, איך המחוון הזה מתנהג?

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גבר כבה מזגן,שים מתג על חימום+1-3 מאוורר וסע לשלום:)

חימום באוטו פועל על חום מנוע ולא על מזגן זה לא כמו בבית :)

עריכה אחרונה על ידי Anton Belov

ford focus 2009 trend - מת בתאונה

סיאט לאון - נמכר

סקודה אוקטביה 1.2 שנת 2012

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפעלת מדחס ביחד עם חימום מייבשת את האוויר, כך שעם מדחס דלוק יהיה הרבה יותר נעים ברכב.

 

אבל יעולות החימום יורדת קצת, תלוי בטמפ' חיצונית. עדיין, במזג אוויר של הארץ גם עם מדחס דלוק חימום בדרך כלל מספיק מעל ומעבר.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדליק מדחס עם חימום מי שרוצה הפשרת אדים יעילה ומהירה או מי שהאוטו שלו עושה את זה כברירת מחדל במצב של זרימה כלפי החלונות ולא שם לב שגם המדחס נדלק.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי מדליק מדחס בשביל לקבל חימום ? אם זה מה שאתה עושה אז באמת הצחקת אותי , תכבה מזגן , שים על האדום (חימום ) ונגמר הסיפר..

תמיד אצלי מדחס פועל ביחד עם חימום, גם כשלא צריך להפשיר שמשות.

 

אוטו עם מזגן ידני לגמרי, שום דבר לא נדלק כברירת מחדל.

 

אני מדליק את המדחס יזום, כל הזמן. בחימום ובקירור. את ההסבר כתבתי למעלה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטער שאני נדחף לשרשור, אבל יש לי בעיה דומה.

למזגן לוקח הרבה מאוד זמן עד שהוא מתחיל לחמם (רבע שעה לפחות של נסיעה בעיר) וגם אז הוא לא כל כך חם.

אני אציין שגם חום המנוע די תקוע ברבע וגם לשם הוא מגיע אחרי עשר דקות. המחוג כמעט ולא מגיע לאמצע (90 מעלות).

יש סיכוי שזו בעיה בטרמוסטט? זה בעייתי ליסוע ככה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב למגיב האחרון בעייתך קשורה קרוב לוודאי, בכל מקרה לפי הפרטים שסיפקת, לתרמוסטט לא תקין/ תפוס במצב פתוח באופן תמידי, וזקוק להחלפה.

אחרי ההחלפה, אמור לטפס לאחר כרבע שעה לחצי סקאלה, ואמור להתיצב במצב זה, ותגובת החימום הפנימי, תשתפר ללא הכר, וזאת בתנאי כמובן שהצנרת לרדיאטור חמום לא סתומה, וקיימת סירקולציה קבועה וסדירה, כאשר הבורר מופעל על חימום, תצרוכת הדלק תרד בהתאם, והתנהגות הרכב תשתפר, וכמובן הבלאי למנוע יעלם.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי גם מזגן על חום בקושי מחמם. הדלקה של מאוורר בלבד על חום- מרגיש כאילו אמצע אוגוסט.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1246 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...