Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4222 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם,

ברכב המדובר נשמע קליק מתא המנוע במצב הבא:

הרכב נעצר עצירה מלאה, שילוב לרברס, נסיעה של כמה ס"מ אחורה ומייד נשמע קליק אחד.

הרעש מגיע כל פעם שהפעולות הנ"ל מתרחשות. אין רעידות ואין תחושה מוזרה ברכב. בנסיעה אין רעשים והגיר מגיב היטב.

מישהו נתקל בתופעה?

יש הסבר האם זו תקלה או מצב תקין?

 

תודה לעונים

יש 3 סוגי אנשים אלה שיודעים חשבון ואלה שלא

פורסם

לאחרונה נגעו או טיפלו במערכת הבלמים ברכב?

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם (נערך)

כן, הוחלפו בלמים קדמיים ואחוריים + חריטה לדיסקים לפני כ500 ק"מ.

הרעש מתכתי בוודאות מכיוון התיבה. צליל דומה מאוד לנקירה בנשק.

עריכה אחרונה על ידי xoom

יש 3 סוגי אנשים אלה שיודעים חשבון ואלה שלא

פורסם

בדיוק אותו רעש שתיארת אני שומע גם. נסיעה של כמה מטרים קדימה, ברקס ואז בנגיעה בדוושה יש רעש "קליק" מתכתי, ואז נסיעה אחורנית כמה מטרים ושוב "קליק" בבלימה. הנקישות הם מכיוון הבלמים הקדמיים. במוסך נאמר לי שהרכב חדש והבלמים עוצרים מצויין ואין סיבה לדאגה. עוד הוסיפו ואמרו ש"יש תזוזה בתוך הבלמים בנסיעה קדימה ואחורנית" ו"זה פעולה טבעית" ו" לאחר 1000 ק"ם בערך הרעש ידעך או יחלש" לדבריהם.

עריכה:

איביזה רפרנס 1400 2014 עם 380 ק"ם בלבד.

פורסם

גיליתי שהנקישה לא מופיעה בבלימה,

כמעט בכל ירידת הילוך תוך כדי נסיעה הרעש מגיח לא מכיוון הגיר.

האם מדובר בדיסקיות מרווח לציריות?

גלישה לפורום מקצועי בחול גילה שהתופעה מאוד נפוצה.

מישהו התנסה עם הבעיה?

יש 3 סוגי אנשים אלה שיודעים חשבון ואלה שלא

×
×
  • תוכן חדש...