Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4233 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברור שיש מלא שפריצרים מעולים, אבל זה אחד הדברים שאמרתי לעצמי - "אל תשתגע". אין לזה באמת סוף.

אם מדובר בעבודות אינטנסיביות שדורשות שימוש בIPA או ONR, יש לי מרסס (זה שבונים לחץ אוויר בתוך המיכל, וגם זה עלה לי 10 שקל בסטוק), ואז היד לא כואבת.

עבור שאר הדברים? המרסס הזה עושה את העבודה. יש שליטה על זווית הריסוס, ניתן לשלוט פחות או יותר על העוצמה בהתאם ללחיצה, והם לא נוזלים - יש לי חלק לא קטן מהם כבר תקופה ארוכה. ב6 שקל? אני לא חושב שאני ימצא תמורה טובה יותר לכסף.

מצאתי אלטרנטיבות זולות באיביי, אבל עם מיכל קטן יותר, וזה פחות מתאים. גם אספתי בהתחלה כל מיני שפריצרים בבית (סנו חלונות וכל מיני כאלה, אבל זה לא זה)

אפילו אם יתקלקל / ישבר לי שפריצר, אני לא הולך להתבאס, יש לי כמה נוספים במחסן.

M-TECH E46

פורסם

הייתי היום במקרה באיקאה, קנית 6 חתיכות מהמרססים הקטנים, אחלה דבר, תודה על ההמלצה למי שמעוניין כמו ש ELI Z כתב יש בקומה התחתונה לפני היציאה ממש למחסן איסוף הפריטים, ביציאה יש מימין או משמאל עגלה מלאה בהם, כל מיני צבעים שונים.

Opel Adam S 2017

פורסם

תתחדש.

אין סיבה שלא נהנה מהמוצר המוצלח והזול הזה, בתחום הזה יש ביקוש ללא מעט שפריצרים (חומרים שונים, דילולים שונים וכו').

במחיר שלהם? לא כואב לי אם הם יתפגרו לאחר זמן מה.

 

לעניינו,

יצרתי קשר עם כריס מCG, ושלחתי לו תמונות של המיכל הדפוק, אני ממתין לתגובה שלו. עדכונים יגיעו בקרוב.

M-TECH E46

פורסם

האמת שכן, בשביל 6 ש"ח קניתי 6 חתיכות שיהיה, נמלא אותם לפני שימוש למרות שאצלך מצאת שימוש דיי רחב בשבילם אני רואה :)

לגבי המיכל של CG - אם אתה לא הראשון אז אולי זה משהו שקורה הרבה, אצלי הוא יושב בארון בלי ממש תזוזה, גם אצלך?

Opel Adam S 2017

פורסם

אני הראשון כאן (למיטב ידיעתי) שנוזל לו מיכל של CG, היה כאן עוד בחור אחד (צר לי, אך איני זוכר את שמו / כינויו), שנזל לו גלון של מגס.

 

אגב,

ישנו עדכון מכריס (שירות לקוחות של CG), אני אקבל מוצר חדש.

המוצר יאסף בארץ, אך כרגע הוא אינו נמצא במלאי. (אוטוסטור, פידבק חיובי גם למשה שכבר דאג ליצור איתי קשר ולעדכן אותי)

 

בכל אופן, נקודה לזכותם. אני שמח שהם לא התנערו מאחריות ואמרו לי "לך חפש", אלא דאגו ליצור קשר עם היבואן בארץ שיטפל בפניה שלי. (היות וVIX / ברנדבוקס כרגע לא נגישים לקהל הפרטי).

 

סוף טוב הכל טוב?:-D

M-TECH E46

פורסם
אני הראשון כאן (למיטב ידיעתי) שנוזל לו מיכל של CG, היה כאן עוד בחור אחד (צר לי, אך איני זוכר את שמו / כינויו), שנזל לו גלון של מגס.

 

אגב,

ישנו עדכון מכריס (שירות לקוחות של CG), אני אקבל מוצר חדש.

המוצר יאסף בארץ, אך כרגע הוא אינו נמצא במלאי. (אוטוסטור, פידבק חיובי גם למשה שכבר דאג ליצור איתי קשר ולעדכן אותי)

 

בכל אופן, נקודה לזכותם. אני שמח שהם לא התנערו מאחריות ואמרו לי "לך חפש", אלא דאגו ליצור קשר עם היבואן בארץ שיטפל בפניה שלי. (היות וVIX / ברנדבוקס כרגע לא נגישים לקהל הפרטי).

 

סוף טוב הכל טוב?:-D

 

סחטיין על היחס, לא ציפיתי :)

Opel Adam S 2017

×
×
  • תוכן חדש...