Jump to content
בעקבות "מתקפת בוטים" הפורום הטכני נסגר לכתיבת אורחים. לכל שאלה, מוזמנים לפנות באמצעות ה"צור קשר" בתחתית העמוד
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תיוג משתמשים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4240 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אלוהה,

 

האם יש אפשרות לתייג משתמשים בהודעות, כך שהם יקבלו התראה על כך?

אם לא, האם זו אפשרות שההנהלה תהיה מוכנה לשקול להוסיף?

 

נתקלתי במוצר הבא בענין זה: http://www.dragonbyte-tech.com/product/20-advanced-user-tagging/

(בהנחה ואין בעיה עם שמות בעברית).

פורסם

סליחה שאני מגיב באשכול בפורום הזה,

אבל אני ממש בעד הרעיון, בפורום אחר שיש לי מתכנת הוסיף לי מוד שהוא הכין בהתאמה אישית לתיוגים של משתמשים והוספת התראות גם להגבה באשכול \ אם מצטטים אותך.

זה עולה יותר זול מהמוד שאתה מציע, זה גם בתשלום חד פעמי, זה תומך בעברית ובהתאמה אישית למערכת שלכם.

פורסם

מי שמשתמש בטפטוק יכול להגדיר שאם מזכירים אותו בשרשור, תקפוץ לו התראה בפלאפון. גם יש התראה לציטוט.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

ומי ש"תקוע" עם מחשב ולא דרך נייד?

האם זה מתייחס לכל שרשור, גם אם הוא לא לוקח בו חלק?

 

רותם, הלינק שנתתי הוא סתם דוגמה שמצאתי ברשת, לא הצעה שיווקית :wink:

פורסם

עוד לא קרה לי שמישהו הזכיר את שם המשתמש שלי בשרשור שלא הגבתי בו, אז אני לא יודע להגיד.

אבל אני כן מקבל התראות עבור ציטוטים, ונראה לי שפעם גם קיבלתי התראה עבור הזכרת שם המשתמש שלי בשרשור שכן הגבתי בו.

בגלל שיש איזשהו הפרש בין זמן התגובה להתראה של האפליקציה, אם צפית בשרשור בפרק הזמן הזה, לא תקבל התראה.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

טוב, בכל אופן הרעיון הכללי ברור לדעתי.

"זימון" של משתמש אחר לדיון בפורום שיתן דעתו בנושא זה או אחר, במקום להתחיל במסכת של הודעות פרטיות ששומרת את הידע במעגל מצומצם.

פורסם

אני כמובן בעד.

למרות שאם כבר, הדרך הנכונה היום היא כמובן בקשה בהודעה פרטית להתייחס לשרשור מסויים כדי לשמור על המידע פתוח. כמו שאני בעצמי עשיתי איזה פעם או פעמיים.

אם תרצה, אתה מוזמן לתייג אותי בשרשור ניסיון ואגיד לך אם קיבלתי התראה.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

כן, ענין ההודעה הפרטית זו אכן האפשרות הקיימת כיום. הרעיון הוא לדלג על השלב הזה.

 

כשאתה אומר לנסות לתייג אותך, אתה מתכוון להעתקה של הלינק לפרופיל שלך בתוכן ההודעה?

פורסם

פעם סימנתי V על אופציה כזאת בטפטוק ורציתי להיות בטוח איך זה כתוב כדי לענות לך, עכשיו כשנכנסתי להגדרות אני לא מוצא את זה.

אז אני לא יודע אם מספיק לכתוב את שם המשתמש, או שיש צורך ממש לתייג. וגם לא יודע אם זה עדיין פעיל.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

מצאתי את ההגדרות לזה, זה לא עם ההגדרות הרגילות, אלא בכפתור ההגדרות שנמצא בתוך הטאב של notifications.

צירפתי תמונה של איך שזה נראה. בכל מקרה אני מניח שלא כולם מפעילים זאת או בכלל יודעים שזה קיים, וגם זה לא התריע לי על כך שכתבת את שם המשתמש שלי בשרשור ההוא, אז לדעתי יש מקום לעוד פלטפורמה גם למשתמש מהמחשב הביתי.

unnamed.png

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

בהגדרות של הפורום, דרך מחשב, לא מצאתי אפשרות שכזו.

 

השאלה היא אם זה לא התריע לך עכשיו, אז מתי זה כן מתריע?

לא נראה לי שבגלל שרשמתי את ההודעה מהמחשב זה לא התריע.

×
×
  • תוכן חדש...