Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הבזיון בדרבי התל אביבי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4246 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אושרי, עזוב. לא נכנס לזה (אני גם אוהד בית"ר). יש דברים שהם חושבים שאחרים לא זוכרים, אבל אנחנו זוכרים היטב. הם רק יודעים להגיד בית שאן בית שאן כל חייהם.

 

IN FLAMES, זהבי לא אידיוט (הוא גם לא גאון), הוא פשוט פרובוקטור.

 

 

אגב, בואו תראו לי משחק מהעבר הקרוב ( אפילו 15-20 שנה אחורה), שאוהד בית"ר פרץ למגרש והחל להכות שחקן יריב. אני לא זוכר כזה דבר, אם היה תזכירו לי.

עריכה אחרונה על ידי שומאכר

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

  • תגובות 105
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש משפט פשוט שאומר ״תהיה חכם לא צודק״ וזה בדיוק ההיפך מאדון זהבי- ידוע שהמשחק הזה כ״כ נפיץ ואחרי שהוא כובש שער, הוא יורה לכיוון הקהל (ולא בפעם הראשונה).

נוהג מקובל בכל העולם, קוראים לזה מלחמה פסיכולוגית, אני אגיד שוב...פסיכולוגית. לא מלחמת מכות.

גם זידאן הורחק בבושת פנים במשחק שהיה אמור להיות פרידה משחקן ענק.

לשחקן ש(ככל הנראה התגרה בו וקילל את אם-אם-אם אמא שלו, לא עשו כלום כי זה ההבדל בין התגרות לבין אלימות פיזית.

 

זאת טפשות ( ללא קשר לאוהד המפגר שפרץ למגרש). באותו הרגע לא היה ערך למשחק והיה צריך לסיים אותו.

באמת? למה? תחת איזה תקנה או חוק?

תן לי להבין, שחקן הבקיע גול, עשה עם הידיים "פיו...פיו..." כמו קובוי ואתם ישר רצים ל"פוס כדור הארץ"?

יש סיבה טובה מאוד שבמשפט האחרון חזרתי לג'רגון של ילדים בגן.

 

מדהים איך כשאוהד מתגרה בשחקן (סופו) הוא אשם בסוף, אבל כששחקן מתגרה באוהד, גם האוהד אשם.

שוב, אתה לא מצליח להבחין בין התגרות מילולית (אולי לא יפה אבל חוץ מבשחיה צורנית קיימת בכל ספורט) לבין אלימות פיזית?

אתה באמת לא מצליח להבין את ההבדל?

הערותיי באדום.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לפעמים אני תוהה האם האנשים אמיתיים, זה מדהים. זהבי התגרה באוהדים, זה נכון. חכם? כנראה שלא ממש. חוקי? כן. זכותו? כן. האוהד לא עשה לו פיו-פיו בחזרה, אלא הלך והביא לו מכות. מי שלא מבין את ההבדל התהומי בין הדברים (ומסתבר ממה שרץ בתקשורת שיש לא מעט כאלה) יש לו, לעניות דעתי, בעיה לא קטנה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

מה חדש בזה רומן? באמת אני שואל. הרי "ברור" שזהבי אשם, הוא עשה פיו פיו!!! ועוד למי? לאוהדי הפועל הנאורים והתרבותיים, האליטה של העם. אח"כ שלא יתפלאו במכבי שירד אוהד נאור וגרם לזהבי לפקוח את העיניים לנוכח ההתנהגות הבזויה שלו, ולימד אותו לקח. :roll:

אבל מצד שני, הבבונים של מכבי שנכנסו ובאשמתם (בלבד!!) פוצץ המשחק, הם פשוט טינופת. ברור.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

המשחק פוצץ לאור הכניסה של אוהדי מכבי. הוא פוצץ באשמת ריישנייבר, שלא השכיל להפסיק את המשחק לאחר שאותו אוהד הרביץ לזהבי.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

הוא פוצץ כי אוהד של הפועל נכנס מלכתחילה למשחק והחל להכות את זהבי (עזוב שזהבי בתאכלס הכה אותו), מה שקרה אח"כ היא תוצאה של האירוע הזה. הרי היה ברור שככה זה לא ייגמר (אחרי האירוע הראשון), והשופט היה צריך להפסיק אותו מיד לאחר הפגיעה בזהבי. כל ההתנהלות הייתה מבישה ובזויה, גם לאחר מכן עם ה"דיונים" המטומטמים שלהם אם לחדש או לא את המשחק.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
לפעמים אני תוהה האם האנשים אמיתיים, זה מדהים. זהבי התגרה באוהדים, זה נכון. חכם? כנראה שלא ממש. חוקי? כן. זכותו? כן. האוהד לא עשה לו פיו-פיו בחזרה, אלא הלך והביא לו מכות. מי שלא מבין את ההבדל התהומי בין הדברים (ומסתבר ממה שרץ בתקשורת שיש לא מעט כאלה) יש לו, לעניות דעתי, בעיה לא קטנה.

 

אמנם אני לא ראיתי כדורגל מאז המונדיאל האחרון, ולפניו לפחות עשור וחצי, וכדורגל ישראלי לא ראיתי כנראה יותר זמן.

 

אבל מה שאתה מתאר מזכיר לי מאוד מאוד דיון בנושא מסוים ב"רכב כללי" וגם בו היו מגלגלי עיניים שהאשימו את הקורבן.

 

שאלת תם - לא היה ניתן באירוע שהאוהד פרץ למגרש להפסיק את המשחק ושהשוטרים שמאבטחים את המשחק יאזקו אותו (רצוי על המגרש מול כולם) ויגררו אותו משם ורק לאחר מכן לחדש את המשחק?

 

רומן, מה קרה לך, זה פיאו פיאו, אתה יודע כמה זה חמור? אויויוי, הוא עשה לנו פיאו פיאו.

 

הם ממש ממש רגישים, זה כמו שיהודי יעלה להר הבית.

אח"כ אי אפשר להתלונן שהמוסלמים מתפרעים ודורסים יהודים, כי יהודי התגרה בהם ועלה להר הבית.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

סליחה אושרי. מכה אני על חטא ומקווה שתמצאו בלבכם למחול לי על מחדל חמור זה, חמור מאין כמוהו. הכיצד יכולתי לשכוח, אף לזנוח עובדה מוגמרת ומוחלטת, לפיה אל לו לשחקן פלוני לעשות פיו פיו, אשר משול לרצח, עקידה ממש, של קהל אינטילגנטי שלם?! הרי איך לא שמתי לבי לכך, שערן זהבי, בתנועותיו הנלוזות, גרם לקהל האינטילגנטי והנאור להוריד ממשקפי הפנסנה וממקטרוניו וחליפות שלושת החלקים ובלי חולצה לרוץ אחוז אמוק על מנת להפסיק תנועות אלה? אשם זהבי ואשם אני, צלבוני-נא ובמהרה.

 

 

:wink::-P

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אבל באמת שלדעתי, סצנת הכדורגל הישראלית לא מתאימה לאף אחד מעבר ל 3 שנות לימוד ומשרה מלאה של בסטיונר בשוק הכרמל (לא שיש לי משהוא נגד בסטיונרים, SOME OF MY BEST FRIENDS...).

 

אתה רציני? אז לדעתך כל מי שמתעניין בכדורגל הישראלי הוא אוטומטית בסטיונר חסר השכלה? :roll::roll:

פורסם
אשם זהבי ואשם אני, צלבוני-נא ובמהרה.

 

 

:wink::-P

 

חכה חכה, אנחנו נרד לדשא להביא לך כאפות באוויר ועוד בעיטת וולה.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

ואז אני אקבל אדום :wink:

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
סליחה אושרי. מכה אני על חטא ומקווה שתמצאו בלבכם למחול לי על מחדל חמור זה, חמור מאין כמוהו. הכיצד יכולתי לשכוח, אף לזנוח עובדה מוגמרת ומוחלטת, לפיה אל לו לשחקן פלוני לעשות פיו פיו, אשר משול לרצח, עקידה ממש, של קהל אינטילגנטי שלם?! הרי איך לא שמתי לבי לכך, שערן זהבי, בתנועותיו הנלוזות, גרם לקהל האינטילגנטי והנאור להוריד ממשקפי הפנסנה וממקטרוניו וחליפות שלושת החלקים ובלי חולצה לרוץ אחוז אמוק על מנת להפסיק תנועות אלה? אשם זהבי ואשם אני, צלבוני-נא ובמהרה.

צחוק צחוק, אבל אח"כ אתה קורא שאחד המתפרעים מחוץ לבית המשפט היה הבן של דב חנין.

מי הבא? סבתא של בוג'י הרצוג?

אחותה של זהבה גלאון? :wink:

 

אתה רציני? אז לדעתך כל מי שמתעניין בכדורגל הישראלי הוא אוטומטית בסטיונר חסר השכלה? :roll::roll:

 

 

 

 

תעריץ את מי שאתה רוצה, אין לי בעיה אבל ללכת למשחק כדורגל? ולהנות?:?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אם תשים לב, הימין (לא רק בארץ, בכל מקום) צועק יותר ומסורתית מקובל שהוא יותר מיליטנטי, אבל השמאל הקיצוני (שוב, לא תופעה ייחודית לארץ) לרוב אלים הרבה יותר.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

כי השמאל הקיצוני הוא אנרכיסט.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...