Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כמה נסענו בשנה שעברה (או: כמה שחטנו את הליסינגומטית)


mickbit
שימו לב! השרשור הזה בן 3485 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נמסיס כתב "

מה זה לבטל את הטעות שנקראת ליסינג? מציעים עסקה כלשהי, טוב לך תיקח, לא טוב לך אל תיקח, המדינה לא יכולה לאסור ליסינג, היא גם לא יכולה לבטל ליסינג."



 

טעות הליסינג היא יצירת שוק שנולד מעיוותי מיסוי, זה שוק שקם כתוצאה מכך ששווי הרכב היה כ 500 ש"ח ולאחר מכן 1330 ש"ח, זו שגיאה.

זו הסיבה ששוק הליסינג קיבל ממדים מפלצתיים. זה לא הגיוני שמעל ל 50% מהרכבים נקנים על ידי חברות ליסינג, במקום שוק שבו כל פרט יכול לבחור באיזה רכב הוא רוצה ליסוע.

להזכיר לך שתקופה מסוימת המדינה הכירה בהוצאות רכב רק עבור רכבים מסחריים, מה היתה התוצאה ? רכישה המונית של ברלינגו וקנגו. כשקבעו קבוצות רכב פתאום כולם קנו מזדה 3 או קורולה עם חלונות מכניים ובלי ורק שתי כריות אויר, כי זה המחיר שנכנס בקצה הטווח של קבוצת שווי מספר 2.

לשגיאות האלו יש מחיר שאנחנו משלמים כל הזמן בלי לשים לב.

 

המדינה לא צריכה לאסור ליסינג, היא צריכה לבטל את תמריצי המיסוי ש"מכריחים" אותך לקחת רכב ליסינג.

דוגמא דמיונית, תחשוב שהמדינה היתה מטילה עכשיו מס של 20% על כל רכב שאינו בצבע אדום, אזי היית הולך וקונה כמובן רכב אדום, האם היית שמח שעשית עסקה טובה כי חסכת הרבה כסף מרכישת צבע אדום? אני הייתי כועס שהמדינה מפריעה לי לרכוש רכב כחול.

 

עכשיו תחשוב על האנלוגיה מהדוגמא הזאת למציאות שלנו.

עריכה אחרונה על ידי spring

נוסע בפריוס 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 209
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

חברות הליסינג היו קיימות גם לפני עידן ההיי טק והלאנטיס לכל מתכנת.

והן באמת שימשו חברות בעיקר כרכבי שירות ולכן המיסוי עליהם היה נמוך (מתוך תפיסה של להחליף בדו"חות המס את הסעיפים של קניית רכבים, ביטוח רכבים, טיפולים לרכבים, דלק לרכבים בסעיף בודד של הוצאות על רכב) שהרי גם ככה היה מדובר על רכבי עבודה עם שימוש פרטי באחוזים נמוכים.

 

אח"כ חברות אחרות גילו את הפלא, ומכיוון שלא ניתן לאשר רק להוט ולבזק ולאינטל לא אז היה אישור גורף לכל חברה בע"מ.

אח"כ החליטו למסות את זה, ואז פתאום מי שנסע 7500 ק"מ בשנה כבר לא משתלם לו ליסינג, אז הוא החליף לתחבורה אחרת, מי נשאר? הצרכנים הכבדים.

זהה לחלוטין למקרה שממחר המדינה מחליטה למסות את שירותי האינטרנט, מי יישאר? הצרכנים הכבדים, אלה שאחרי שימוש המס עדיין משתלם להם.

 

למה לא הגיוני בעיניך ש-50% מהרכבים נקנים ע"י חברות ליסינג? אם אדם פרטי מחליף רכב נניח אחת ל-5 שנים, או אחת ל-10 שנים, וחברת הליסינג מחליפה רכב אחת ל-3 שנים, בזמן שהפרטי יקנה רכב אחד, חברת הליסינג תקנה בין 2 ל-3 ואולי יותר.

 

הפרט יכול לבחור אם הוא בכלל רוצה עסקת ליסינג או לא, מה יותר חופשי מזה? וחוץ מזה אני למשל יכול לבחור איזה רכב שאני רוצה בליסינג (רוצה GTI? המחיר X, רוצה אלטו? המחיר Y).

 

לגבי קבוצות שווי, אין לזה קשר לליסינג, המדינה קבעה מדרגות והיבואנים התאמצו להכניס רכבים לסף המדרגות האלה. זה היה רלוונטי לפרטי בדיוק כמו לליסינג.

המדינה הבינה את הטעות ועברה לשווי שימוש ליניארי, אבל מה הכנסת את הליסינג לזה? הם לא קשורים.

זה שאתה מאשים את חברות הליסינג על טעות שהמדינה עשתה רק מראה כמה אתה לא מבין על מה אתה כותב.

 

וזה אגב ציטוט שלי, לא של נמסיס.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

spring

אתה מה זה חי בעולם משלך, אם שווי השימוש יעלה ל-4000 מי שהיו מתנדנד בין כדאי ליסינג ללא כדאי ליסינג (25K ק"מ בשנה) יעבור לפרטי, וממוצע הנסועה של הליסינג יעלה עוד יותר, מה תגיד אז?

)

 

הדיון הזה הוא תאורטי, כדי להבין אותי ולהיכנס לעולם שלי אתה צריך לעשות ריסט בראש ולשכוח את המצב הקיים.

אם יעלו את המחיר כל המתנדנדים יחזירו את הליסינג זה בחלט מה שאני רוצה, אם בכל זאת ארצה ליסינג אבצע עיסקה ישירות מול אלבר ללא צורך בטובת המעסיק, אם הוא ירצה שאשתמש לעבודה ברכב שלי שישלם, עדיין זה יצא לו יותר זול.

אם ארצה לעזוב עבודה לא אצטרך לוותר על הרכב, אם ארצה להחליף רכב כל 5 שנים או כל שנה אוכל לעשות זאת כרצוני.

יהיה פחות זיהום אויר כח כשאסע אשלם על הדלק ולכן לא אסע מרעננה לאיקאה ראשון כדי לקנות וילון. כשאסע לנהריה אשתמש ברכבת ולא אסע ברכב שלי כי הנסיעה עולה לי "חינם".

זה הכוונה שלי בטובת המשק.

נוסע בפריוס 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדיון לא תיאורטי, זה בדיוק מה שקרה כשהעלו את שווי השימוש.

 

אתה לא תגרום להפסקת התחום שנקרא ליסינג תפעולי, אתה לא יכול.

 

והמשק לא מסכים איתך, המדינה באופן מודע מעודדת אותך לנסוע כמה שיותר, לשרוף כמה שיותר דלק, כי כל ליטר דלק שאתה שורף מכניס קצת יותר מ-3.5 שקל לכיס משרד האוצר, הבנו?

המדינה לא רוצה שתפחית קילומטראז'ים, היא מעדיפה שאתה תגור בפריפריה ותסע 40 ק"מ לכל כיוון לעבודה, ושאת הקניות שלך תעשה בעיר אחרת, ככל שתשרוף יותר דלק המדינה מרוויחה יותר.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עבור אדם פרטי (לא עצמאי) כמעט כלום לא מוכר מבחינת מס.

והכוונה כמובן לא הייתה לגבי הכרה במסים (לא רלוונטי בעליל), אלא שמבחינת הצמדת רכב, שימוש לעבודה זה נסיעות מהבית לעבודה וחזרה, ונסיעות בתפקיד, כל השאר נחשב שימוש פרטי.

וכל זה כמובן בתגובה לכל מי שחושב שמתוך ה-42K ק"מ בשנה שיש לי בחוזה הכל פרטי.

 

 

 

אם זה גוף מיותר מדוע הוא עדיין קי הוא מתכווץ כתוצאה מהעלאת שווי השמוש וביטול של מאות עסקאות. הוא מיותר כי הוא נולד בחטא

 

 

 

אז לדעתך היום לא משתלם ליסינג? וגם זה גוף מיותר? אז למה הם קיימים?

 

 

 

איזה שטויות, גם VAG, גם טויוטה, גם יונדאי וגם קיה כולם עשו מבצעים ל"חבר".

יודע מה? תגיע לכלמוביל (יבואן יונדאי), תכנס למשרד של אחד מבכירי מחלקת המכירות שם, תשאל מה המחיר ל-i35 אם אתה מזמין 200 יחידות.

128K או פחות? , תקרא את מסקנות ועדת זליכה, חברות הליסינג מהוות גורם שמפעילות לחץ על היבואן להעלאת מחירים.

 

 

אף אחד לא גורם לאיבזור נמוך חוץ מהיבואן שמזמין את הרכבים, בתור רוכש פרטי לרוב יכלת להוסיף כמה אלפי שקלים ולקבל את אותו רכב מאובזר נכון?

ותמיד תמיד יכלת ללכת ליבואן אחר ולהזמין רכב מתחרה מאובזר בתוספת של כמה אלפי שקלים נכון? היבואן מזמין לפי דרישות הלקוח העיקרי שלו שמטרתו העיקרית שהכרב לא יגלוש לקבוצה 3.

 

ולחברות הליסינג כמו חברות ההשכרה וכמו הרכבים שחברות קונות, הן מעדיפות את הזול ביותר.

 

 

 

ממה העובד נהנה בדיוק? הוא משלם מס על הרכב (שווי שימוש), משמע גם דרך ליסינג וגם דרך פרטי אתה משלם מס, אין כאן איזה פטור.

 

 

 

מה זה להתיר רכב ליסינג מהעבודה? אתה יכול לאסור את זה? תאסור גם השכרת רכב כי זה מוכר לחברות לצרכי מס.

אגב עובד ב' יכול לבחור בין ליסינג בעצמו, או תשלום נסיעות, אם הוא בוחר להשתמש ברכב זה שיקול פרטי שלו, אבל הוא מקבל הוצאות לפי החוק (החזר נסיעות).אם מתירים לעובד א' רכב מהעבודה המגינה צריכה להכיר בהוצאות על רכב פרטי כהוצאה מוכרת, לידיעתך יש הרבה חברות שלא מאפשרות לעובדים שלהם עסקאות ליסינג.

 

 

 

השיטה מכריחה את בעל הרכב לנסוע באותו אופן שמי שלובשת חצאית מיני מכריחה מישהו לאנוס אותה.

וזה לא שונה מכל עיסקה עם מגבלה, אתה משלם על אינטרנט 40Mbit בבית, אתה שם NetLimiter ומגביל את התעבורה ל-20MBit?

כמובן שתמיד עומדת לעובד הבחירה לקחת עסקת ליסינג עם הגבלה נמוכה יותר ולשלם פחות.

אני בטוח שנמסיס עם הגבלה של 15K לא משלם כמוני עם הגבלה של 42K (הוא מדבר על 3100 בערך, אני משלם 4000).מידה בפניוהשיטה מאלצת את בעל הרכב ליסוע נסיעות מיותרות כי היא מעמידה בפניו מחיר שולי אפס לכל נסיעה, כי את המחיר המלא הוא שילם מראש.

 

 

 

בחירה שלך, אבל החזר נסיעות אתה מקבל? לא לכל אחד יש בחירה.

אגב יש אנשים בחברה מסוימת שלא אחשוף את שמה (וגם אם כן זה כנראה לא יעזור לכם) שגם מקבלים רכב ליסינג וגם מוניות ספיישל לעבודה וחזרה (ועוד שתי נסיעות ביום לאמהות מניקות שמקבלות מונית הביתה, שעה הפסקה ומונית חזרה). וזה נראה לך בסדר?

 

מכל הסיבות האלו המסקנה הברורה היא שהליסינג היא רעה חולה שרק גורמת לנזקים, המקום היחידי שאולי ראוי להשתמש בליסינג זה הליסינג הפרטי מכיוון שכאן אין שיקולי 'עיוותי' מס והרוכש מבין על מה הוא משלם, מה גם שהדלק על חשבונו.

 

גם בליסינג תפעולי הדלק על חשבונך, חברות הליסינג לא מסבסדות לך דלק, לא ביטוח ולא טיפולים, אם לא היה להם רווח הם לא היו נשארים בעסק.

בליסינג אתה פשוט משלם מראש בתחילת החודש את עלות כלל ההוצאות עבור הרכב. בליסינג מהעבודה העובד לא משלם על הדלק.

 

 

 

רווחי למי? למי שנוסע המון.

 

 

 

חוץ מזה שכתבת הרבה שטויות, לא הראית כלום חוץ מחוסר הבנה.

 

 

 

מי מחזיק אותך? לא חסר חברות והצעות בתחום הליסינג הפרטי שיירד מהנטו שלך. ואם אני נוסע הרבה ק"מ והמעסיק לא מאפשר לי ליסינג, אני רוצה שזה יוכר לי כהוצאה, למה לא?

 

 

 

מה זה לבטל את הטעות שנקראת ליסינג? מציעים עסקה כלשהי, טוב לך תיקח, לא טוב לך אל תיקח, המדינה לא יכולה לאסור ליסינג, היא גם לא יכולה לבטל ליסינג.

 

אגב המדינה בעצמה לוקחת רכבי ליסינג (לאחרונה הסתיים המכרז השני של רכבים לבנים לצה"ל). המדינה משתמשת בליסינג רק כשאין לה ברירה, גם לעובדים ברמה הבכירה לא ניתן לקחת רכב ליסינג, הדוגמא שהבאת היא יוצאת מהכלל. ומי אומר שהמדינה היא טלית שכולה תכלת ?

 

בסופו של דבר, חברת הליסינג מציעה לך עסקה, נניח ב-4000 שקל לחודש אתה יכול לקבל יונדאי ולוסטר ידנית חדשה, עם הגבלת קילומטראז' של 42K ק"מ לשנה (3500 ק"מ לחודש), נניח תמורת 3100 שקל לחודש אתה יכול לקבל סקודה אוקטביה 1.2TSI עם הגבלת קילומטראז' של 15K בשנה.

אם אתה מעוניין אתה יכול לקחת, אם אתה לא מעוניין אז אתה לא חייב לקחת, אף אחד לא הכריח אותך.נתי אני לא רוצה אותםנכון, בשנים האחרונות ההיצע בליסינג השתפר, מבחינתי אני לא רוצה את הטובות שלהםורוצה לקנות/לשכור/ לחכור איזה רכב שבא לי ישירות מהיבואן.

 

מן הסתם לחברת ליסינג עולה פחות כסף להחזיק רכב מאשר מה שעולה לך כפרטי:

1. מחיר קנייה - קונים מהיבואן 100 i35 ועוד 5 ולוסטר ועוד 50 i30 ועוד 15 i40 בחודש נניח, סה"כ הם קנו 170 מכוניות, מן הסתם הם מקבלים הנחת כמות (אתה חושב שמלון שקונה 20 אלף סבונים מוצקים משלם את אותו מחיר שאתה משלם כשאתה קונה אחד?)

2. טיפולים (מתייחס לטיפולים במוסך מורשה יבואן) - הוא צריך לטפל ב-170 מכוניות שקנה בסעיף 1? יש לו עוד 6120 מכוניות (170 כפול 36 חודשים עסקת ליסינג) לטפל אצל אותו יבואן עם אותה רשת מוסכים? מקבל הנחת כמות.

2.א. טיפולים כשחברת הליסינג עושה טיפולים במוסכים שלה - מן הסתם ההוצאות יותר נמוכות כי מחיר הטיפולים זה מחיר עלות.

3. דלק - חברת הליסינג חותמת חוזה עם ספק דלק כלשהו ומקבלת הנחה מסוימת מהמחיר המוצג, שוב הנחת כמות, הם קונים דלק לעשרות אלפי מכוניות, אתה קונה לאחד. אני לא פוסל להתאגד במועדוני צרכנים להשגת הנחות, תחרות חופשית ויבוא מקביל ישיגו את המטה הזאת פי אלף יותר טוב משיטת הליסינג.

 

זה מבחינה עקרונית לא שונה ממבצעי "4 ב-10 שקל" בסופר. אתה מתלונן לסופר כשמחיר יחידה הוא 3.5 שקל ויש מבצע 4 ב-10? אם היה ליסינג בטונה המחיר היה 4 ב 20 ועדיין היית שמח ומצדיק את זה.

 

 

עוד יתרון זה שאין לך צורך לנהל בעוד כמה שנים מכירה של אותם רכבים, אתה לא צריך התקשרות עם מוסך שיבצע לך טיפולים, ואתה לא צריך לבזבז זמן עבודה של העובדים על נסיעה למוסך ומצד שני לא צריך להעסיק נהג תפעול שרק יסיע ויחזיר רכבים מהמוסך.

דרך חברת הליסינג אתה גם תקבל מחיר יותר טוב על טיפולים, כי הם לא מטפלים ב-7 רכבים.

, אולי לא היית צריך צי רכב.ללא עיוותי המס היה לך צי רכב קטן במחצית וממילא היה לך קל יותר לנהל אותו, אולי גם לא היית צריך קצין רכב , אולי לא היית צריך קצין רכב.אולי המעסיק לא היה "מכריח" אותך לקחת רכב ליסינג בגלל הטבות מס.

 

 

חבל שבדיון אינטיליגנטי אתה משתמש ב "אתה מדבר שטויות" זה מוריד מהרמה שלנו, אתה לא חייב להסכים איתי אבל כבד אותי.

נוסע בפריוס 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחת הסיבות ליוקר המחיה זה עליות מחירים מלאכותיות שנוצרו במטרה לצמצם צריכה של מוצרים מסוימים ו/או להעדיף מוצרים אחרים.

זה בדיוק מה שאתם עושים, טוענים שליסינג זה רע, מי שיש לו ליסינג צריך לשלם יותר כסף.

אנשים תצאו לי מהתלוש! הרכב לא חינם וגם לא בן דוד של חינם , אני כמו רוב אנשי הליסינג משלם על זה עשרות אלפי שקלים בשנה!

אתם שבויים בקונספציה שאנשים רוצים את הרכב , אין ברירה, אין שום חלופה ריאלית אחרת.

 

תכף יבואו אנשים ויגידו שזה לא נכון שיש מבצע סלולר ב 60 שקל הכל כלול כי זה מעודד אנשים לדבר יותר ולגלוש יותר בדור שלוש וזה מאט את המהירות וגורם לריבוי קרינה ואנטנות וצריך לייקר את המחיר כיוון שזה לא הוגן כלפי מי שמדבר קצת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Ta יש כאן כשל שוק, תוציא אתה את הראש מהתלוש שלך. תחשוב בדוגמא שנתת הסלולר, אם לא היו מתקנים את הכשל עדיין היית משלם 350 ש״ח הכל כלול.

מזכיר לך שבדיל הם גם נתנו לך מכשיר בחינם ״כלול בחבילה״, גם אז היית מתלונן מה מפריע לנו שקיבלת מכשיר בחינם? מי שלכ רוצה שלכ יקח?

נוסע בפריוס 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למצדדי הליסינג,

 

הליסינג נולד (או צבר את כוחו) כשחברות ההייטק חיפשו דרכים לצ'פר עובדים והליסינג איפשר להם לצ'פר על חשבון המדינה.

 

מה זה באמת "לשלם מהברוטו"?

זה אומר שהמעסיק נותן לעובד הטבה, על חשבון משלם המיסים.

למה לעצור ברכב? אני מוכן שהמעסיק יקנה עבורי סל חודשי בסופר, ויוריד לי מהברוטו. שנינו נרויח וקופת המדינה תפסיד.

 

על ההפסד הזה, בא לפצות "שווי שימוש".

שווי השימוש כיום, על שווי הרכב בלבד, רק מגדיר סף שממנו הליסינג משתלם כלכלית. משתלם כלכלית לעובד = הפסד מיסים למדינה.

 

כמו שכתבו כבר קודם, אם שווי השימוש היה מגלם את השווי האמיתי, מעטים היו לוקחים ליסינג.

 

ולא, לא מדובר בקנאה. גם לי יש ליסינג...

״צדקתי בעבר, עדיין אני צודק, תמיד אני צודק.״

מ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל זה בדיוק העניין, אנשים כאן רוצים להעלות את שווי השימוש כדי שיהיה לא משתלם. אפשר לומר שאם אתה נוסע כ- 20,000 קילומטר בשנה עלות הליסינג + מיסוי משתווים לעלות אחזקה פרטית. העלאה של הרף הזה רק תגרום למוטיבציה להעלות את הנסועה, כי אם כבר שילמת מראש - אז למה לא לנצל?

זה יגרום לתוצאה הפוכה לרצוי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי ולהרבה אנשים שאני מכיר יש ליסינג.

עוד לא פגשתי אחד שיוצא לנסיעות סתם, רק בגלל ששילם על הליסינג.

 

צריך פשוט להוריד את השטות הזאת של "לשלם מהברוטו".

אני לא מכיר עוד מדינה שבה זה קיים.

מי שרוצה רכב, שישלם עליו.

״צדקתי בעבר, עדיין אני צודק, תמיד אני צודק.״

מ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התייאשתי באמצע השרשור. שאלה קטנה: אם אני מחזיק רכב של החברה, שנת 2006. לא מחויב בעלות מלבד בשווי השימוש. מס של 21%.

אין לי צורך לעשות בדיקות נכון? זה משתלם בוודאות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי ולהרבה אנשים שאני מכיר יש ליסינג.

עוד לא פגשתי אחד שיוצא לנסיעות סתם, רק בגלל ששילם על הליסינג.

 

צריך פשוט להוריד את השטות הזאת של "לשלם מהברוטו".

אני לא מכיר עוד מדינה שבה זה קיים.

מי שרוצה רכב, שישלם עליו.

כבר עניתי על זה קודם. תשלום מהנטו של עלות הליסינג זול יותר מאשר העלות הנוכחית פלוס מיסוי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נמסיס,

קראתי 20 פעמים את החישוב שעשית ואין לי מושג איך הגעת למסקנה שהגעת.

 

לשלם מהנטו == לשלם מכספך, עלות מלאה. כלומר אתה נושא בעלות הליסינג.

עכשיו השאלה מי משלם על הדלק?

אם זה המעסיק, שוב יש פה עיוות, וצריך שהתשלום על הדלק ימוסה, אחרת זו שוב מתנה על חשבון משלם המיסים.

״צדקתי בעבר, עדיין אני צודק, תמיד אני צודק.״

מ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם זה המעסיק, שוב יש פה עיוות, וצריך שהתשלום על הדלק ימוסה, אחרת זו שוב מתנה על חשבון משלם המיסים.

אני מתעלם לרגע מהגיבוב המצאות שכתבתם פה, אבל פה כבר באמת הגזמת.

אם אין לך מושג, עדיף שפשוט תשמור את הפנינים שלך לעצמך!

כל ליטר שמתבזבז ממוסה (בדיוק כמו שמוטל מס אצלך כפרטי), כך שלכתוב שזה על חשבון משלם המיסים זו אפילו לא דמגוגיה אלא שקרנות/בורות גרידא.

 

אין פה שום מתנה "על חשבון משלם המיסים", אם כבר מישהו נותן מתנה למשלם/צורך המיסים זהו מחזיק רכב הליסינג, שהממשלה

מרוויחה עליו משמעותית יותר כסף מאשר על רכב פרטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

m1011409,

שקלתי אם לענות לך, "גיבוב המצאות", זה לא סגנון יאה.

 

אם מעסיק משלם עבורך על X, כאשר X הוא כל דבר שלא קשור ישירות לביצוע העבודה, ומוריד את העלות של X משכר הברוטו, המדינה מפסידה את המס שהיית משלם, על החלק של X במשכורת.

 

X יכול להיות דלק, חשבון טלפון, עלות של גני ילדים או שטיח לסלון שלך.

יש מבין?

״צדקתי בעבר, עדיין אני צודק, תמיד אני צודק.״

מ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3485 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...