Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4261 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אמורים להיות בשוק מתאמים מוכנים.

בצע חיפוש על הקווים של - Subaru Legacy 2005 Double Din Fascia

 

מעבר לזה יש גם חלק מקורי - http://www.avojdm.com/index.php?cPath=26_54_60

אבל שים לב שזה מיועד לשוק היפני ויתכנו הבדלים. הכי בולט בהם הוא כנראה לחצן אורות המצוקה שנמצא בצד השני.

 

יש פה גם פרויקט דומה:

http://legacygt.com/forums/showthread.php?t=113589

פורסם

כן, אך יפני הוא לא ממש מתאים, כי אם תשים לב, הדשבורד מכוון לנהג, ויפני הפוך. צריך לחתוך שם, לעשות חורים חדשים ואם תשים לב כמה נזק עשו בשביל להתקין לחצן של אורות מצוקה.

 

אני רק הורדתי מערכת מקורית וחתאכתי את הפנל.

:evil:
פורסם (נערך)
מאיפה השגת את החלק של המזגן (בקרת אקלים) ?

 

לא ממש הבנתי את השאלה. .

הכל מקורי.

בקרת אקלים לא זזה לשום מקום.

מפרק את כל המערכת, מנתק כל האביזרים האפשריים ( מערכת שמע ובקרת אקלים) ונשאר לך רק פאנל. ואז מתחיל לחתוך.

אם חשבת שמערכת שמע ובקרת אקלים מחוברים ביחד, אז אני אגיד לך שלא.

תסתכל בעמוד ראשון, שמתי לינק, באחד התמונות אתה תראה מה מחבר בין פלטה של מערכת שמע לבין אקלים.

עריכה אחרונה על ידי Luxeon
:evil:
פורסם

זה מה שאני הולך לעשות אצלי ברכב

רק שאני מצאתי מתקין מערכות במעלות שעושה את כל החיתוכים והעבודה

הוא גם בעלים של B4 והוא עשה את זה אצלו ברכב וזה נראה מצויין

אני לא זוכרת בדיוק את הדגמים של המערכות שהוא דיבר איתי אבל גם השליטה מההגה נישארת

אם תרצה את המספר שלו שלח הודעה פרטית

פורסם
זה מה שאני הולך לעשות אצלי ברכב

רק שאני מצאתי מתקין מערכות במעלות שעושה את כל החיתוכים והעבודה

הוא גם בעלים של B4 והוא עשה את זה אצלו ברכב וזה נראה מצויין

אני לא זוכרת בדיוק את הדגמים של המערכות שהוא דיבר איתי אבל גם השליטה מההגה נישארת

אם תרצה את המספר שלו שלח הודעה פרטית

 

סתם שאלה, כמה הוא רוצה על העבודה כזאת?

מעניין כמה כסף חסכתי לעצמי :).

אנשים בודדים מוכנים לעשות את זה, ללקוח זה לא משתלם מבחינה כספית, ולמתקין לא משתלם עקב הרבה עבודה והרבה בעיות בפירוק והרכבה.

כמה לא חיפשתי בזמנו, אף אחד לא רצה להתעסק עם B4.

:evil:
×
×
  • תוכן חדש...