Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

וינטיל כולל חיישן לחץ אויר נשבר יונדאי 2009 I30


ELKO
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3841 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

חברים היום אחרי תדלוק מילאתי אויר לצמיגים . בגלגל קידמי שמאלי שהוצאתי את הפיה הוינטיל נשבר לחצי (ההברגה ) , האויר מיד יצא רק מציין שהוינטיל מקורי עם חיישן לחץ אויר הרכב יונדאי I30 2009 . השאלה האם צמיגיה יכולה לתקן או להחליף ? המלצות תתקבלנה בברכה.

תודה מראש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מאמין שיהיה אצל הפנצ'רמעאכר חיישן כזה ולכן אני מציע לגשת למוסך המורשה של יונדאי

פעם הבאה שם לב איך אתה ממלא אויר ודאג שהפייה מילוי תהיה מיושרת בדיוק לוניטיל אחרת זה יקרה לך שוב או שתתן לפנצ'ר מן למלא לך אויר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה ל-DAN, וסליחה שאני "רוכב" על השרשור הנ"ל:

איך ניתן לבטל את הונטילים ה"חכמים" הללו, עם החיישן?

ניתן להחליפם לרגילים?

ומה עושים עם המנורה של לחץ האוויר לאחר מכן? כלומר איך מאפסים אותה ודואגים שהיא לא תידלק יותר?

האם בעקבות כל זה, עלולה להידלק גם מנורת ה-ESP, למשל? או שה-ESP ישפיע על הנהיגה גם ?

 

שוב סליחה על החריגה בכמות השאלות, והחפירה, אבל אשמח לקצת מידע בנושא.

יוסי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חיישני הtpms נמצאים בצד הפנימי של הגאנט, הם עובדים על תדר רדיו שמשדר ליחידה מרכזית בדשבורד ותפקידם להתריע שהרכב יורד (מתחת ל29 אני חושב).

פנצריה שלא מבינה יכולה בקלות לשבור את המשדר ברגע שמפרקים את הגאנט עם החולץ הגדול שלהם, צריך לעדכן אותם שהרכב מצויד במערת לניטור לחץ אוויר, במידה והחלפת גאנטים צריך להעביר אותם אצל פאנצר מכער שמכיר את החיישנים (בבאר שבע יש אחד) ולכייל אותם במוסך מורשה דרך מרכז דיאגנוסטיקה

Using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה ל-DAN, וסליחה שאני "רוכב" על השרשור הנ"ל:

איך ניתן לבטל את הונטילים ה"חכמים" הללו, עם החיישן?

ניתן להחליפם לרגילים?

ומה עושים עם המנורה של לחץ האוויר לאחר מכן? כלומר איך מאפסים אותה ודואגים שהיא לא תידלק יותר?

האם בעקבות כל זה, עלולה להידלק גם מנורת ה-ESP, למשל? או שה-ESP ישפיע על הנהיגה גם ?

 

שוב סליחה על החריגה בכמות השאלות, והחפירה, אבל אשמח לקצת מידע בנושא.

יוסי.

 

לא מכיר לגמרי את היונדאי אבל לדעתי לא ניתן לבטל את החיישנים ולשם ונטיל רגיל מבלי שתדלק נורת התרעה קבועה בלוח השעונים כי הרכב ומערכות השאסי שלו הממוחשבות יצאו כך מפס היצור ולשנמך את הרכב לדגם ללא חיישנים עלול להיות עניין יקר

משיחה עם כמה בעלי פנצ'יורות הם כולם כבר מכירים את הענין הזה של TPMS ויודעים לפרק צמיג מג'נט ללא נזקים לחיישן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

לצערי הרב יש עדיין פנצ'ריות שלא מודעות לחיישנים האלו ולא אחת אני שומע על אנשים שנדפק להם החיישן לאחר החלפת צמיג כושלת. רק לפני שבועיים נתקלתי במקרה כזה.

ניתן להשיג חיישן חלופי בחנויות החלפים. נסה אצל אבי חלקי חילוף ברחובות או אצל יונדאי שופ בתל אביב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שהרוב כבר מקירים כי המערכת קיימת על רכבי יוקרהו הם כבר אחלו אותה פעם או פעמיים

כנראה שיש עוד כאלו שעדיין לא למדו אבל ילמדו מהר מאוד כי עכשיו המערכת נכנסת לרכבים כסתנדרט

כעקרון אופן הזיהוי מאוד פשוט כי הראש ונטיל עשוי אלומיום ולא גמיש כלל ולכן גם נשבר בקלות אם לא ממלאים אויר בזהירות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממליץ על רשת צ'ק אפ לטיפול בחיישנים וצמיגים עם חיישנים כאלה.

בנוסף, ניתן גם לרכוש שם את החיישנים הנ"ל לרכבים שהגיעו בלי חיישנים במקור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...