Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

100% תוצרת צרפת.


proxima
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3863 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

אין. כלומר אין פיז'ו קטנות המיוצרות יותר בצרפת.

עיתונאי אחד החליט לעבור לרכוש על טהרת התוצרת הצרפתית, מאחר ואין יותר מקררים מתוצרת צרפת

את המזון הוא הניח במרפסת, בהמשך הכתבה מגיעים לנושא האוטומטיבי

ושם הופתעתי לגלות ש:

"את הדרך ממרכז הקניות לדירתו הוא עשה על גב "מובילת", טוס-טוס מקרטע משנות ה-80 של המאה שעברה. כי את מכונית הפז'ו הקטנה שלו הוא לא הצליח להחליף במשהו צרפתי. "כל המכוניות 'הצרפתיות' של פז'ו מהדגמים הקטנים מיוצרות בסלובקיה, או סלובניה, או ספרד, או השד יודע היכן", הוא מלמל לעצמו בתימהון בסוכנות הרכב הקרובה למקום מגוריו."

 

מישהו יודע מה זה טוסטוס "מובילת" ??

https://www.youtube.com/watch?v=94UXO18YdR4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מובילט היה יצרן קטנועים ואופנועים קטנים, שפעל בצרפת החל משנות ה 50' עד סוף שנות ה 80׳.

קטנועי מובילט היו הדבר הקרוב ביותר להגדרה של ״אופניים על מנוע עזר״, ולמרבה ההפתעה נמכרו עד סוף שנות ה 80׳ למרות שנראו ארכאיים להפליא.

בשנות ה 50׳ תעשיית הקטנועים שגשגה באירופה, ובמשך שנים ארוכות n.s.u הגרמנית היתה היצרן הגדול בעולם של קטנועים.

העלייה המהירה ברמת החיים חיסלה את התעשייה די מהר, במקביל לעלייתם של היצרנים היפניים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...