Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4298 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

הצמיגים שלי במצב על הפנים. ככה קניתי את האוטו,אני עם רביעיית מישלין מ2008 :shock:

מחפש צמיג טוב ואוחז שלא ישחק אחרי 10K. המידה היא 185/60R14 פולו 2005 אם זה משנה.

בגדול אני מאמין שהתקציב הוא 1200 ש"ח לפי חישוב של 300 ש"ח לצמיג וזה לפי עלויות ממוצעות שבדקתי. אך אינני מבין במחירים את זה אשאיר לכם.

 

תודה רבה וערב טוב

פורסם (נערך)

כמו שכתב פריג'י, ה-Falken ZE-914 החדש יתן לך מענה מעולה במחיר אטרקטיבי במיוחד.

המחיר כולל כמובן איזון, התקנה ומע"מ.

בנוסף, על כל זוג צמיגים מקבלים 100 ש"ח מתנה לקנייה בקבוצת חנויות FOX.

נשמח לעמוד לרשותך פה בפורום או במענה הטלפוני 03-9005838.

עריכה אחרונה על ידי TIRE CLUB
פורסם

אני ממליץ לך להישאר עם המישלין , אמנם כנראה יעלה קצת יותר אבל לדעתי זה ללכת על בטוח .

עם הפלקן היה לי נסיון לא טוב בעבר ( לא יודע אם הדגם שהומלץ לך ) אבל ממש הרגשתי ירידה באיכות הנסיעה לעומת המישלין .

פורסם

לא סביר שמדובר בדגם המומלץ, ZE914, היות ומדובר בצמיג חדש שמיובא לארץ. אולי ה-ZE912, וגם אז יש עליו הרבה המלצות חיוביות בפורום. אולי אתה מדבר על ה-SN828, שהוא אכן לא להיט ונמצא בתחתית המדרג פחות או יותר.

פורסם

תודה רבה על התשובות.

אני לא חובב הגה בסך הכל צריך צמיג שאוחז טוב. אני בטוח שZE914 יעשה את העבודה. רק ביקורות חיוביות יש עליו ברשת.

רק צריך למצוא סניף של טייר קלאב שקרוב. אצור איתכם קשר תודה רבה!

פורסם (נערך)

כדי לקבל את אותו כרטיס FOX מתנה צריך לבצע את ההזמנה דרך האתר שלהם או בטלפון.

דרך האתר תקבל את שם הצמיגיה הסמוכה אליך במהלך ההזמנה, ועל אחת כמה וכמה בטלפון, לשם ישלחו הצמיגים.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם

אתה רוצה שלא יתבלה מהר, ואתה רוצה ב-1200 בלבד, בשביל לחסוך כסף.

אז אולי אתה רוצה לבדוק את האופצייה של קונטיננטל אקו 5, אם יש אותו במידה שלך.

זה דגם יחסית חדש, והוא עם אחיזה משופרת עוד יותר מהאקו 3, וגם שיפור נוסף בחיסכון בדלק. כך שלמרות שהחיסכון בדלק לא הרבה (פחות מ-3%), אבל במצטבר על פני חיי הצמיג, הוא יחסוך לך יותר ממה שחשבת להרוויח עם צמיג שסוחב לך יותר זמן, באופן משמעותי.

פורסם

הקונטיננטל, סט רביעייה עולה כ1400 ש"ח, לאקו5 או פרמיום5. וגם זה זול מאוד (ב1400) ולרוב המחיר שלהם גבוה במקצת.

 

לפותח השרשור, קח בחשבון שייתכן ויהיה כדאי לך לבצע כיוון פרונט, אם קיים צורך כזה. כיוון פרונט טוב יאריך לך את חיי הצמיגים משמעותית ויחזיר את העלות שלו בקלות (לפחות 150-200 ש"ח במכון כיוון פרונט טוב). אולי מוסך רון גם מבצע כיווני פרונט?

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם
אני בטוח שZE914 יעשה את העבודה. רק ביקורות חיוביות יש עליו ברשת.

רק צריך למצוא סניף של טייר קלאב שקרוב. אצור איתכם קשר תודה רבה!

 

לא תתאכזב מה-Falken, כאמור יש עליו רק ביקורות טובות.

אתה מוזמן ליצור איתנו קשר פה בפורום, באתר או במוקד הטלפוני.

 

כדי לקבל את אותו כרטיס FOX מתנה צריך לבצע את ההזמנה דרך האתר שלהם או בטלפון.

דרך האתר תקבל את שם הצמיגיה הסמוכה אליך במהלך ההזמנה, ועל אחת כמה וכמה בטלפון, לשם ישלחו הצמיגים.

 

נכון מאד. ;)

רק לחדד, הצמיגים נשלחים לפנצ'ריה הקרובה אליך תוך יום עסקים אחד. לפעמים גם פחות.

לגבי ה-Dream Card של FOX, מקבלים 100 ש"ח מתנה על כל רכישה של שני צמיגים.

על רביעיית צמיגים מקבלים 200 ש"ח מתנה.

פורסם

בTIRES4U מוכרים את האקו 3 ב290 לצמיג

ואת הפרימיום ב298 לצמיג.

תחפש השוואות באינטרנט בין הצמיגים ותחליט.

הפרימיום נשמע לי מאד זול, האקו 3 המחיר הוא הגיונ

אני לא חושב שקיים אקו 5 במידה זאת. בכל מקרה איפה ומה שלא תקנה תבדוק שהצמיג טרי (לדעתי עד חצי שנה)

פורסם

האם יכול להיות שנציג טייר קלאב כאן מתעלם מהאפשרויות של קונטיננטל החסכוני יותר בדלק, רק בגלל שהם לא מוכרים קונטיננטל. קח את זה בחשבון.

פורסם (נערך)

נציג טייר קלאב מציע את מרכולתו ומגיב להודעות שנוגעות לו. אתה לא באמת מצפה שיתמוך אקטיבית במוצר שהוא לא מוכר, נכון?!

 

מדובר על הפרש תאורטי של 0.26 ליטר לכל 100 ק"מ (בין ה-ZE914 שמדורג E לבין הקונטי אקו 5 שמדורג B בהתנגדות לגלגול. האקו 3 בעל אותו דירוג כמו הפאלקן) ברכב שרירותי בעל תצרוכת דלק של 1/12.5.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
×
×
  • תוכן חדש...