Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4313 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אדי תודה על התגובה.

אני רוב הסיכויים לא ינסה כ״כ למכור באופן פרטי בכלל , הכיוון הוא טרייד אין , אין לי כוח ולא רצון וגם לא זמן האמת להתעסק עם זה.

כבר גיבשתי דעה ואני דיי סגור על עצמי אני אכן הולך להחליף אך לאור השרשור הנוכחי פתאום התפוגג הבטחון שלי בלאון ומשום מה הלב קצת פוזל לכיוון האלפה.

ככה שככל הנראה השאלה פה היא מה עדיף ולמה , כמו כן מעניין אותי מאוד לדעת מה ההבדלים בטרייד אין שמצאים באלפה לאומת סיאט.

סוכנות של סיאט יש לי בעיר ככה שזאת לא בעיה נקפוץ ונבדוק מחרותיים שאחזור לארץ , ולגבי אלפה זה נסיעה למרכז וגם לקבוע נסעית מבחן בקיצור עוד פעם כאב ראש וזמן , ככה שאני דיי הייתי רוצה ללקט כמה שיותר מידע כאן מראש כדי שאהיה מוכן :)

2017 Type R

פורסם
אדי תודה על התגובה.

אני רוב הסיכויים לא ינסה כ״כ למכור באופן פרטי בכלל , הכיוון הוא טרייד אין , אין לי כוח ולא רצון וגם לא זמן האמת להתעסק עם זה.

כבר גיבשתי דעה ואני דיי סגור על עצמי אני אכן הולך להחליף אך לאור השרשור הנוכחי פתאום התפוגג הבטחון שלי בלאון ומשום מה הלב קצת פוזל לכיוון האלפה.

ככה שככל הנראה השאלה פה היא מה עדיף ולמה , כמו כן מעניין אותי מאוד לדעת מה ההבדלים בטרייד אין שמצאים באלפה לאומת סיאט.

סוכנות של סיאט יש לי בעיר ככה שזאת לא בעיה נקפוץ ונבדוק מחרותיים שאחזור לארץ , ולגבי אלפה זה נסיעה למרכז וגם לקבוע נסעית מבחן בקיצור עוד פעם כאב ראש וזמן , ככה שאני דיי הייתי רוצה ללקט כמה שיותר מידע כאן מראש כדי שאהיה מוכן :)

שיהיה הרבה בהצלחה אבל דבר אחד רק בבקשה- זה אלפא לא אלפה :)

פורסם (נערך)

מצטער על ההערה, אבל במחיר של הלאון 1.8 tsi fr לא עדיף כבר לקחת סקודה אוקטביה 1.8 חדשה באותו המחיר ואולי אפילו ביותר זול ואני לא מדבר כבר על הפרקטיות והנוחות שבסקודה.

או להוסיף עוד קצת ולקחת אאודי a3 סדאן עם מנוע 1.4 tfsi? או בכלל לקחת הוולוו s60 החדשה ב 173 אלף ש"ח שנותנת תמורה מעולה ונוחות מדהימה

עריכה אחרונה על ידי inon007

SUZUKI CROSSOVER TURBO 2017

Alpine

spg-17cs

Hertz Hi Energy 250

HERTZ HCP 4

פורסם

תודה על כל העצות , אך כולם נופלות חלק בגלל מחיר גבוה יותר חלק בגלל מנוע חלש משמעותית , בגדול פשוט לא רואה חבילה שתציע משהוא מקביל באותו סכום.

למעט האוקטביה שאותה אני ממש לא אוהב מבחינת עיצוב.

2017 Type R

×
×
  • תוכן חדש...