Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4345 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לפני כמה ימים שמתי לב שמפלס המים במיכל עודפים ירד אל המינימום, בדקתי שלא מדובר בנזילה.

החלטתי למלא נוזל קירור,

השאלה היא איזה נוזל קירור ממלאים בטיפולים במוסכים המורשים של סיטרואן?

הנוזל שכרגע יש הוא בצבע ירוק

PRESTONE ירוק יתאים?

עריכה אחרונה על ידי shai21
פורסם

יש נוזל מקורי שנמכר באריזה של 5 ליטר ב 90 ש"ח.

 

אריזה לבנה עם לוגו של פיז'ו וסיטרואן וכיתוב PRO.

 

זה הנוזל המומלץ ביותר.

 

 

פורסם
יש נוזל מקורי שנמכר באריזה של 5 ליטר ב 90 ש"ח.

 

אריזה לבנה עם לוגו של פיז'ו וסיטרואן וכיתוב PRO.

 

זה הנוזל המומלץ ביותר.

תודה על המענה.

חשוב לציין שהנוזל שיש כרגע במיכל עודפים הוא ירוק.

פורסם

הנוזל המקרורי הוא בצב ירוק בהיר/צהוב.

 

אין לו את הצבע הירוק הזרחני.

 

אם הרכב שלך טופל במוסכי יבואן, אז יש לך נוזל מקורי.

 

אם טופל במוסכים כלליים - יכול להיות כל דבר. צבע ירוק כשלעצמו לא אומר דבר, להרבה נוזלי קירור צבע ירוק בגוון כזה או אחר.

 

 

פורסם

גם מוסכי יבואן לאו דווקא משתמשים בנוזלי הקירור המקוריים, במרבית המקרים מדובר דווקא בנוזלים תחליפיים.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
ע"פ הוראות המוסכניק שלי מחולון :oops: נוזל קירור מתוצרת VALEO הוא מתאים וזול המקורי.

 

גם אני ממליץ לך על נוזל קירור של VALEO.

אתה יכול למצוא אותו באתרנו.

http://www.justmotor.co.il/products/674199/%D7%A0%D7%95%D7%96%D7%9C-%D7%A7%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A8-%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A7-VALEO

פורסם

יש לבדוק איזה נוזל קירור דורש היצרן. VALEO הוא אכן ספק OEM של רכבים צרפתיים רבים, אך נוזלי הקירור המודרניים הינם נוזלים מתקדמים וליצרני הרכב דרישות שונות וסוגים שונים של נוזלי קירור בהתאם. בדוק בספר הרכב איזה נוזל קירור צריך ומלא את הנדרש בלבד.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

בחוברת נהג שמסופקת עם הרכב אני לא חושב שמופיע מפרט של נוזל קירור.

 

מופיע רק משהו כזה: "יש להשתמש בנוזלים מאושרים על ידי חברת סיטרואן, במקרה של ספק פנה לשרות לקוחות/מוסך"

 

 

אם נוזל קירור מקורי היה עולה 500 ש"ח לליטר, היה טעם לבדוק נוזלים אחרים.

 

אבל במקרה זה אפשר לחסוך מקסימום 30-40 ש"ח על גלון של 5 ליטר וזה לדעתי לא משמעותי.

 

 

אני תמיד ממלא נוזל מקורי, לא מתעסק בבדיקת מפרטים ובשאלה "האם מתאים או לא מתאים"?

 

לא שווה לדעתי.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...