Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4385 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי סט קומפוננט מורל דוטק 6.5 מקדימה ,עכשיו הקרוס השמאלי נשבר של הדוטק,

שמו לי אחר במקום של JBL

זאת אומרת אחד דוטק ואחד JBL

עכשיו אמרו לי הרבה שזה לא טוב שאחד כזה ואחד כזה כי זה משדר תדרים שונים ,

אז חבר הציע לי שתי קרוסים של ריינבואו לחבר במקום הJBL והדוטק.

מה אתם אומרים על הרעיון?

HU : Pioneer AVH-X5750BT AMP1 : Soundown Sax 100.4

AMP2 : Celestra FA475X Sub : Hertz ES300 Comp : Rainbow GL-C6.2

פורסם

הדגם של הקרוס (בין אם כפועל יוצא של דגם הרמקולים אליהם היו מחוברים במקור או לאו).

לכל דגם יש נקודות חיתוך שונות (הקרוסים מחלקים את התדרים בין האלמנטים ולא משדרים כלום, אלו אלמנטים פאסיביים), ואין הכרח שהקרוסים שמוצעים לך יתאימו לרמקולים בצורה אידיאלית.

פורסם
הדגם של הקרוס (בין אם כפועל יוצא של דגם הרמקולים אליהם היו מחוברים במקור או לאו).

לכל דגם יש נקודות חיתוך שונות (הקרוסים מחלקים את התדרים בין האלמנטים ולא משדרים כלום, אלו אלמנטים פאסיביים), ואין הכרח שהקרוסים שמוצעים לך יתאימו לרמקולים בצורה אידיאלית.

אז הדגם של הריינבואו היה סבבה במקום שתי קרוסים של מורל דוטק 6.5?

זה הדגם של הריינבואו Rainbow SLC 265.25EG

HU : Pioneer AVH-X5750BT AMP1 : Soundown Sax 100.4

AMP2 : Celestra FA475X Sub : Hertz ES300 Comp : Rainbow GL-C6.2

פורסם

תאורטית אמור להיות בסדר.

אם המידע שאני מוצא על הריינבואו נכון, אז יש לו אופציה גם לבי-אמפ, חיתוך LPF לוופר משתנה (3200/3800) ועוד כמה אפשרויות הנחתה לטוויטרים.

נקודת החיתוך הכללית של הקרוס היא 3200Hz, מה שתואם לנתונים של הדוטק, אבל ההנחתה היא של 12Db במקום 6Db.

סביר שזה ישמע מעט אחרת. אם לא תנסה לא תדע :wink:.

 

פה יש את כל החיבורים והאפשרויות השונות:

http://www.rainbow-audio.com.pl/docs/SLC_21025-23025-26525.pdf

פורסם
תאורטית אמור להיות בסדר.

אם המידע שאני מוצא על הריינבואו נכון, אז יש לו אופציה גם לבי-אמפ, חיתוך LPF לוופר משתנה (3200/3800) ועוד כמה אפשרויות הנחתה לטוויטרים.

נקודת החיתוך הכללית של הקרוס היא 3200Hz, מה שתואם לנתונים של הדוטק, אבל ההנחתה היא של 12Db במקום 6Db.

סביר שזה ישמע מעט אחרת. אם לא תנסה לא תדע :wink:.

 

פה יש את כל החיבורים והאפשרויות השונות:

http://www.rainbow-audio.com.pl/docs/SLC_21025-23025-26525.pdf

 

 

ישמע מאט אחרת במובן הטוב או הרע?

HU : Pioneer AVH-X5750BT AMP1 : Soundown Sax 100.4

AMP2 : Celestra FA475X Sub : Hertz ES300 Comp : Rainbow GL-C6.2

פורסם
לא יודע. לא ניסיתי את השילוב הנ"ל.

אבל אם החבר הזה שלך נותן לך אותם אז תבדוק, מה כבר יכול להיות...

 

זה סיפור לפתוח תדלת לשים לחבר לפרק בעיה ...

איפו אני יכול להביא קרוס חדש של דוטק?

HU : Pioneer AVH-X5750BT AMP1 : Soundown Sax 100.4

AMP2 : Celestra FA475X Sub : Hertz ES300 Comp : Rainbow GL-C6.2

×
×
  • תוכן חדש...