Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4412 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

פותח השרשור,

 

האינסטינקטים שלך מאותתים לך שיתכן שמשהו ברכב או במי שמוכר את הרכב אינו אמין, אני חושב שאתה צריך ללכת עם האינסטינקטים שלך.

 

על הנייר הרכב הזה טוב מדי בשביל להגיע למגרש\סוחר, מדובר במכונית שלמרות בעיה נקודתית מהותית (בוצה, שהיבואן לקח אחריות על כך והחליף מנועים) יש לה מוניטין של רכב טוב, במקרה הזה גם היד והקילומטרז' נמוכים ביחס לשנתון- נשמע טוב מדי.

 

אישית אני הייתי מעדיף לרכוש רכב משנתון דומה עם קילומטרז' ממוצע לשנתון ותיעוד של היסטוריית טיפולים מיד פרטית מאשר לקנות רכב שיתן לי הרגשה של "טוב מכדי להיות אמיתי" עד שלבסוף אולי אגלה שזה באמת היה לא אמיתי...

 

אני רוצה להאמין שישנם סוחרים שלמרות עיסוקם עדיין שומרים על יושר, יחד עם זאת בגלל שקשה לדעת אם נפלת על סוחר ישר אני אישית הייתי משתדל להמנע מלרכוש רכב נפוץ ממגרש, הפוטנציאל ליפול על רכב לימון גבוה עשרות מונים ביחס לפוטנציאל ליפול על רכב מציאה.

עריכה אחרונה על ידי edan82

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

בעיית הבוצה היתה בשנים 2003-2004 רק במכוניות בהן השתמשו במסנן שמן חליפי באיכות ירודה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
בעיית הבוצה היתה בשנים 2003-2004 רק במכוניות בהן השתמשו במסנן שמן חליפי באיכות ירודה.

 

לא רק. גם 2001-2002 סבלו מבוצה והוחלפו מנועים.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

2001-2002 לא ידוע לי אבל זה לא אומר שלא היה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לפני כמה שנים טובות שהייתי צעיר ויפה (היום אני רק יפה :lol:) הלכתי עם אבא שלי למגרש. הגענו למגרש דרך יד 2, מצאנו איביזה 1.4 ידנית 100 כ"ס עם ק"מ נמוך ויד ראשונה.

איך שאבא שלי ראה את הרכב מרחוק הוא אמר לי "איתמר, הרכב קיבל מכה רצינית והבן אדם אמר שאין תאונות, עזוב את הרכב בוא נלך הוא רמאי" אבל אני התעקשתי לקחת את הרכב לבדיקה.

אחרי הבידקה מרוב בושה נראיתי ככה: :oops: ולא רק בגלל התאונה שהרכב עבר אלא מכיוון שהיו לו עוד המון בעיות ובעל המגרש לא היה מוכן לרדת במחיר.

 

לא רכשנו את הרכב למזלי, אבל מאז למדתי לקח שממגרשים צריך להיזהר.

פורסם
הרכב הוא מדגם מבוקש, הקילומטראז' די נמוך יחסית לשנה - רכב כזה לא צריך להגיע למגרש...

 

ואם הגיע, אז מה? יכולות להיות המון סיבות לכך, החל בעצלנות, דרך ברטר וכו', לאו דווקא כי מסתתר שם לימון. פשוט צריך להיות עם אצבע על הדופק ולפתוח עיניים כרגיל (התאמת רישיון לרכב, בדיקה בלתי תלויה וכו').

 

ממגרשים צריך להזהר כמו מאדם פרטי (תמיד כבדהו וחשדהו). לי למשל,היה ניסיון טוב עם סוחר ועם מגרשים בעבר.

אגב מה המחירון המשוכלל בלוי יצחק?

 

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
בעיית הבוצה היתה בשנים 2003-2004 רק במכוניות בהן השתמשו במסנן שמן חליפי באיכות ירודה.

 

אני ממש לא חושב שזה קשור למסנן השמן.

יש לי חבר שרכש אחת כזו 2004 ומחליף לחלקים מקוריים ועדיין בכל 10000 ק״מ נדלקת נורת לחץ שמן והוא מבצע פלאשינג.

×
×
  • תוכן חדש...