Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4437 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום רב,

הרכב מדגם ג'טה מודל 2012, 1200TSI זקוק עשות טיפול 20,000 .

רציתי לשאול:

1. איזה שמן מתאים והכי כדאי לרכוש עבור הרכב?האם סינטטי מלא או חצי סינטטי?

2. פילטר אויר ושמן , האם להקפיד דוקא על מקורים או שיש תחליפי באיכות טובה מאד?

3. מה עוד כדאי להחליף על הדרך?

 

תודה לכולם

עריכה אחרונה על ידי avihi
פורסם

שלום שיגרת הטיפולים היא 15000 טיפול קטן.

30000 טיפול גדול.

בטיפול קטן מחליפים שמן ופילטר שמן.אלא אם עברת שנתיים ואז מחליפים גם נוזל בלמים .

פילטר שמן רק מקורי.

כבר קרו מיקרים שהלכו ראשי מנועים ברכבים עם פילטר שמן לא מקורי

וצמפיון לא נותן אחריות אם קורה משהו למנוע והרכב באחריות ולא מטופל בחלפים מקוריים.

פורסם

קודם כל, אם הרכב עדיין באחריות עדיף לך ללכת למורשה צמפיון כדי לשמור על האחריות. נכון שניתן לטפל בכל מוסך

אך אחרי זה יהיה לך קשה לממש את האחריות אם תצטרך.

אם הרכב כבר לא באחריות ואתה יכול להגיע למרכז אז תטפל במוסך רון. תוכל לקרוא עשרות חוות דעת מצויינות בפורום על מוסך רון.

כמו שכתבו מעלי טיפול עושים כל 15000 ק"מ או שנה.

 

לשאלותיך:

1. שמן סינטטי מלא לפי התקן שמתאים לרכבך. התקן כתוב בספר רכב ותחפש את אותו התקן על מיכל השמן שתקנה. (אם תטפל במוסך רון או בצמפיון הם ידעו לשים לך את השמן המתאים).

2. חשוב להקפיד על מקורי או על OEM.

3. מה להחליף על הדרך? מה שצריך לפי הוראות יצרן. המוסך יתחבר עם סורק תקלות למחשב הרכב ויוודא שאין תקלות נוספות. כמו כן יעבור על כל מכלולי הרכב ויוודא שהכל תקין.

פורסם

למרות שגם אני הייתי שמח לעשות טיפול שלא במוסכי היבואן - את הטיפול הזה במידה ובמסגרת אחריות - רק במוסך יבואן.

תבקש שיסרקו תקלות לראות אם אין איזושהי תקלה "נסתרת".

קח בחשבון - כל שנתיים להחליף שמן בלמים.

שמן מנוע - מחברה מוכרת ומתאים לתקני VW (תקן 502/504 אאל"ט).

תחליף גם פילטר מזגן (ותרגיע שהיעילות של המזגן עולה).

בצורה כללית - העדף חלקים מקוריים.

alfa 156 2.5.

×
×
  • תוכן חדש...