Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7899 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי רנו קליאו 1998, אתמול בלילה ניסו לגנוב לי את הרכב,

(איך אני יודע שניסו לגנוב? כי השאירו את המערכת והרמקולים)

ועיקמו לי לגמרי את החלק העליון של הדלת שליד הנהג,

זה שעליו זזה השמשה (חבל שכבר לא שברו אותה וזהו)

ככה שאפשר להכניס יד ולפתוח את הדלת.

 

יש למישהו מושג כמה אמור לעלות עיקום הדלת בחזרה?

או שאני צריך להחליף את כל הדלת?

...

פורסם

היו עושים לי את זה באונו...

 

תראה פחחות זה רק בשביל היופי, הם שמים לך מין "טייח" כזה וצובעים את הדלת, לגבי מחיר אין לי מושג.

 

כמובן שמה שנכתב לעיל לא יעיל ממש נגד פריצה נוספת מכוון שהדלת באיזור שנפרצה חלשה לעומת פעם שעברה.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם
היו עושים לי את זה באונו...

 

תראה פחחות זה רק בשביל היופי, הם שמים לך מין "טייח" כזה וצובעים את הדלת, לגבי מחיר אין לי מושג.

 

כמובן שמה שנכתב לעיל לא יעיל ממש נגד פריצה נוספת מכוון שהדלת באיזור שנפרצה חלשה לעומת פעם שעברה.

צודק.

 

דרך אגב, זה נקרא מרק, לא טייח.

פורסם
יש לי רנו קליאו 1998, אתמול בלילה ניסו לגנוב לי את הרכב,

(איך אני יודע שניסו לגנוב? כי השאירו את המערכת והרמקולים)

ועיקמו לי לגמרי את החלק העליון של הדלת שליד הנהג,

זה שעליו זזה השמשה (חבל שכבר לא שברו אותה וזהו)

ככה שאפשר להכניס יד ולפתוח את הדלת.

 

יש למישהו מושג כמה אמור לעלות עיקום הדלת בחזרה?

או שאני צריך להחליף את כל הדלת?

ביטוח לא מכסה נסיון פריצה ונזק לרכב בעקבות נסיון פריצה? יש השתתפות עצמית לא?
פורסם

יש למישהו מושג כמה אמור לעלות עיקום הדלת בחזרה?

או שאני צריך להחליף את כל הדלת?

מדוע שלא תנסה זאת עצמאית, זו אינה מלאכה כ"כ מסובכת, עשיתי זאת לבד עשרות פעמים.

באם נוצר בקיעים בצבע באיזור חיבור משקוף החלון לדלת, כל שנותר לך זה לקחת מכחול עם צבע תואם ולעבור על המקום.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
מדוע שלא תנסה זאת עצמאית, זו אינה מלאכה כ"כ מסובכת, עשיתי זאת לבד עשרות פעמים.

באם נוצר בקיעים בצבע באיזור חיבור משקוף החלון לדלת, כל שנותר לך זה לקחת מכחול עם צבע תואם ולעבור על המקום.

 

עמית

כדאי לך לעבור דירה לשכונה קצת יותר בטוחה.... :wink:
פורסם

לא מדובר על בקיעים בסדק

לא מדובר על גומי קרוע בחיבורים

מדובר על דלת עקומה לחלוטין.

ניסיתי להפעיל כוח כדי להחזיר אותה למקום ולא הצלחתי.

צריך ציוד מקצועי בשביל זה.

...

פורסם
צודק.

 

דרך אגב, זה נקרא מרק, לא טייח.

קיבלתי !

אדע להבא, תודה.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם
כדאי לך לעבור דירה לשכונה קצת יותר בטוחה.... :wink:
נסיוני האישי הוא לא מרכבי, אצלי דווקא שברו חלון.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
נסיוני האישי הוא לא מרכבי, אצלי דווקא שברו חלון.

 

עמית

פעם היה "הסכם ג'נטלמני" ביננו לבין הגנבים : אנחנו היינו משאירים להם את הפאנל של הרדיו באוטו, והם בתמורה שברו את החלון המשולש הקטן כדי לגרום נזק מינימלי...

אבל היום יותר ויותר אני שומע על השיטה של עיקום הדלת , מה שגורם נזק גדול יותר וגם לא מאפשר להפעיל את ביטוח השמשות שיש לרובנו...

מילא הפוליטיקאים, מהם אין לנו ציפיות, אבל גם הגנבים איבדו לגמרי את האתיקה ?

×
×
  • תוכן חדש...