Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4484 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לא אתה טועה.

חיבור נגד במקביל לתאורה הינו פשוט תוספת עומס קרי צרכן נוסף ועוצמת התאורה של פס הלדים לא השתנה.

 

תחשוב...גם הפנסים מחוברים במקביל למצבר.

 

אז צריך בעצם להפחית את עוצמת המתח?

 

עשיתי סימולציה של מה שהסברתי אבל לא כל כך הבנתי את מרק,אם האנג'ל אייז יקבל פחות זרם הזנה הוא לא יפעל בצורה חלשה יותר?

 

(ערכי הנגדים סתמיים,רק כדי להדגים את התפצלות הזרם בדיוק לחצי)

לכידה.jpg

עריכה אחרונה על ידי GABIUBOGI

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

דיברתי עם דיגה לד והוא הפנה אותי למישהו ללכת אליו, אבל עד אז יש נושא (באנגלית) כאן של מישהו שעשה את אותו הדבר, הוא עשה את זה עם אפשרות לשינוי כמות האור על ידי לחצן, חבר שלי רוצה לעמעם את האור אחת ולתמיד, הנה הנושא:

 

http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f3/how-dim-your-umnitza-angel-eyes-t51504/

 

מישהו יכול לעזור?

שיעורי פיסיקה גרעינית באוף טופיק.

את הריתוך יש לבצע כך שהאלקטרודה תמוקם מחוץ למאיץ באופן שיהיה קו ראייה ישיר להיקף הפנימי של הדוד, אחרת המיסוך של המאיץ יפגע אנושות באפקט ההגנה.

פורסם

איזה עזרה אתה רוצה ?

 

כתבתי לך באחת ההודעות מה צריך לעשות.

 

1. למדוד את צריכת הזרם של פס הלדים.

2. לחשב את ערך הנגד הטורי הדרוש או דיודה להספק של 10 וואט.

 

אף חשמלאי שאני מכיר לא מחזיק נגדים/פוטנציומטרים ומייצר מעגל מתאים להורדת עוצמת התאורה.

 

בעבר היה נהוג ברכבים שבהם קיימת תאורת DRL או מסיבה כולשהי ייצרן הרכב רצה להוריד את עוצמת התאורה של המנורות הסטנדרטיות להתקין נגד מלופף של 1-2 אוהם בהספק של 60 וואט (נגד הספק).

איזה כייף לי :)

פורסם
אז צריך בעצם להפחית את עוצמת המתח?

 

עשיתי סימולציה של מה שהסברתי אבל לא כל כך הבנתי את מרק,אם האנג'ל אייז יקבל פחות זרם הזנה הוא לא יפעל בצורה חלשה יותר?

 

(ערכי הנגדים סתמיים,רק כדי להדגים את התפצלות הזרם בדיוק לחצי)

[ATTACH=CONFIG]373383[/ATTACH]

עזוב אותך מסימולציות :-)

 

חבר למקור מתח של 12 וולט מנורה של 12 וולט הצורכת 20 מיליאמפר. במקביל אליה חבר נגד של 50 אוהם.

מה נקבל ?

 

עוצמת התאורה של המנורה לא תשנתה.

 

צריכת הזרם של נגד בעל ערך של 50 אוהם ממקור מתח של 12 וולט הוא: 240 מילי.

 

סה"כ צריכת הזרם מהמקור הוא:20+240=260 מיליאמפר.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...