Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4507 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ולחשוב שהמחיר שלהן לא רחוק אחת מהשנייה - לא יאומן... :shock:

 

המחיר לא רחוק אחת מהשנייה?

אתה בטוח...

 

X2000 Water Magnet 70₪ -אוטוסטור

Chemical Guys Wooly 180₪ -אוטוסטור

 

הבדל של 110₪

 

במקרה יש לי את שתיהן באוסף המגבות..

לגבי המגבת של מגיוורס הX2000 - זה שטען שהיא מאבדת לאחר כמה שימושים בודדים את יכולת הספיחה ככל הנראה אינו מטפל בה נכון. יש לי 2 מגבות של מגיוורס, האחת יותר משנה וחצי והשנייה יותר מחצי שנה, סופחות מים נהדר ונראות די טוב יחסית לכמות השימושים והכביסות. בנוסף היתרון הכי גדול זה הנוחות עבודה בגלל משקלה הקל.

 

לגבי המגבת של CG, לעניות דעתי זו אחת המגבות הטובות שראיתי בפרמטר של ספיחת נוזלים, היא פשוט שותה ושותה ושותה, עם זאת לדעתי היא רחוקה מלהיות המגבת האולטימטיבית, ראשית העובדה שהיא גדולה ונפוחה זה לא בהכרח יתרון שכן מאוד לא נוח לעבוד עם מגבת כבדה וכל משתשמש יעיד כמה היא נהיית כבדה ומסורבלת.. מה גם שלא פשוט בכלל לסחוט אותה במהלך העבודה מה שקל מאוד לעשות עם מגבת קלילה כמו מגיוורס או אחרות.

זה פשוט לא כיף לעבוד עם משהו כבד ומסורבל..

מעבר לזה לטעמי אין שום סיבה לרכוש מגבת בודדת שתעלה כ-200₪ ויותר (כולל שילוח), פשוט אין לכך הצדקה.

ב40₪ פחות (160₪) אני מקבל עד הבית 2 מגבות של UBER ובעודף מזמין מהקוריאני שלישיית מגבות מעולות לניקיון החלונות.

 

 

את שלי רכשתי בארה"ב במחיר של 25$ (87₪)... לכן אני מרגיש בנוח לתת ביקורת אמיתית, אני משער שאם הייתי משלם עבורה 180₪ אזי הייתי נאלץ לומר שהיא מדהימה אחרת הייתי מרגיש שדפקו אותי.

 

למי שרכש את Wooly Mammoth אז זו הטכניקה הכי נוחה שגם אני מיישם, בצורה אחרת יהיה קשה לעבוד עמה (למשל בקיפול),

  1. להניח
  2. לטפוח קלות
  3. לגרור בעדינות ואתה מסודרים

זו בהחלט מגבת שכיף להחזיק באוסף!

 

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

קנוורט, לא התייחסתי למחיר כי חיפשתי מגבת שתספח מים בלי יותר מידי סחיטות המחיר שלה אצל ויקס הוא 160 לא כולל שילוח, אכן מדובר על מגבת יקרה.

עם המגבת של מגווירס אני צריך לסחוט המון פעמים (כאשר מדובר בשטיפה עם צינור ישיר) לעומת זאת כאשר אני משתמש במכשיר לשטיפה בלחץ אז יש צורך בסחיטה אחת-שתיים לכל היותר.

Got To love It

פורסם
המחיר לא רחוק אחת מהשנייה?

אתה בטוח...

 

X2000 Water Magnet 70₪ -אוטוסטור

Chemical Guys Wooly 180₪ -אוטוסטור

 

הבדל של 110₪

 

למען האמת, עכשיו אחרי שכתבת את הפוסט אני כבר לא כ"כ בטוח, אבל בשבוע שעבר עברתי דרך VIX ושלומי הציג בפני כדרך אגב מגבת בעובי מלא מתוצרת CG שלמיטב זכרוני מחירה כמחיר המגווירס. לדעתי המגבת שאתה מתייחס אליה גדולה ויקרה משזו שראיתי בחנות, אבל שוב - יתכן ואני טועה.
פורסם

Kenworth - למה אני לא מטפל בה נכון ?

לאחר כול שימוש , אני מכבס אותה ביד עם "טקסטיל שמפו " , שוטף במים נקיים זורמים , סוחט אותה קלות ותולה בחוץ בצל.

מה אני לא עושה בסדר ?

פורסם (נערך)

rsm130d

מה שציינת נשמע מעולה וככה גם אני מטפל. אם כך לא יודע מה לומר... מאוד מוזר לי שאחרי כמה פעמים היא הפסיקה להיות יעילה.

איך אומרים.. כל אחד ומה שטוב עבורו :) מסכים שגם לג'אנטים היא על הכיפק.

 

למען האמת, עכשיו אחרי שכתבת את הפוסט אני כבר לא כ"כ בטוח, אבל בשבוע שעבר עברתי דרך VIX ושלומי הציג בפני כדרך אגב מגבת בעובי מלא מתוצרת CG שלמיטב זכרוני מחירה כמחיר המגווירס. לדעתי המגבת שאתה מתייחס אליה גדולה ויקרה משזו שראיתי בחנות, אבל שוב - יתכן ואני טועה.

 

עכשיו אני מבין את תגובתך הקודמת

 

לא יודע מה הראו לך אבל פותח השרשור התכוון למוצר הזה

עריכה אחרונה על ידי Kenworth

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

×
×
  • תוכן חדש...