Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4544 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי סיטרואן פיקאסו (מיניואן), בגלל האורך אני חייב לשים מערכת כזו.

1. האם יש סוג מומלץ ? ראיתי באינטרנט סביב ה 150 ש"ח.

2. כמה אמורה לעלות התקנה בלבד ?

3. ראיתי בכל מיני פרסומים שיש מערכות שמתאימות רק למכוניות רגילות ולא למינוואנים, ג'יפים וכו' - משיהו שמע על זה ?

פורסם
יש לי סיטרואן פיקאסו (מיניואן), בגלל האורך אני חייב לשים מערכת כזו.

1. האם יש סוג מומלץ ? ראיתי באינטרנט סביב ה 150 ש"ח.

2. כמה אמורה לעלות התקנה בלבד ?

3. ראיתי בכל מיני פרסומים שיש מערכות שמתאימות רק למכוניות רגילות ולא למינוואנים, ג'יפים וכו' - משיהו שמע על זה ?

1. ממה שראיתי במקומות שמתקינים, הכול אותו דבר, תוצרת סין. יש רק הבדל איפה המד מרחק שלהן ממוקם. יש כאלו שזה מסך בנפרד, צג קטן שמתקינים איפה שרוצים, הרוב מתקינים מעל המראה. יש כאלו שמתלבשים על המראה, ואז יש לך מראה עם מד מרחק ברוורס, על זה אני לא ממליץ.

2. לא יודע, אבל ברוב המקומות יתמכרו חיישנים + הרכבה במחירים שנעים בין 200₪ ל400₪.

3. שמעתי על זה שלמסחריות או ג'יפים לוקחים אולי יותר כסף על התקנה, על מיניוואנים לא שמעתי.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

בדוק גם מחיר של מצלמת רוורס המורכבת בחלק העליון מעל דלת תא המטען ומשקיפה כלפי מטה.

אומנם המחיר יהיה יותר יקר, אך החנייה עם מצלמה כזאת ברכבים ארוכים הופכת לנוחה מאוד (מניסיון גם עם משאיות).

×
×
  • תוכן חדש...