Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אופל קורסה 96 - שסתום EGR


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4561 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים שלום,

ברשותי אופל קורסה שנת 96, גיר אוטומטי,

דגם מנוע: X14XE

לפני כשבוע החלה להידלק נורת ה- CHECK ENGINE, הנורה נדלקת מיד כאשר "נותנים גז" (ונשארת דולקת).

הוצאתי את קוד השגיאה (47) המורה על התקלה: "Linear exhaust gas re-circulation (EGR) position n/a".

תופעות נוספות אשר מורגשות (אשמח שתתקנו אותי אם אני טועה - נראות קשורות לשסתום ה- EGR) הן:

1. לאחרונה, לעיתים, החל המנוע משתנק בעת הנסיעה (עפ"י רוב בתחילתה עד שהמנוע מתחמם)

2. זמן התגובה בין הלחיצה על הגז ובין ההאצה יחסית ארוך (באופן דומה - תחילה משתנק ואז מאיץ)

 

שאלותי לכם הן:

1. האם נראה לכם שהתופעות שתיארתי אכן קשורות לשסתום ה- EGR?

2. אם כן - האם כדאי להחליף את השסתום / לנקות אותו ולשים 'מכסה' חדש / לאטום אותו?

3. אם מומלץ לנקות אותו - האם ישנה דרך מוכרת ויעילה לכך?

 

הייתי רוצה לבצע את התיקון לבדי כך שאם יש מישהו שהתנסה בכך ויוכל מאט להכווין אותי איפה נמצא בדיוק השסתום (לא הצלחתי למצוא אותו..) - אני אודה לו מאוד!

פורסם

מאור תודה רבה על המענה המהיר, אני מכיר את הקישור הזה - הבעייה שלי היא שבשום מקום לא מצאתי תיאור מדויק של מיקום השסתום - כל הפורומים אשר עסקו בנושא מראים מנועים אחרים..

×
×
  • תוכן חדש...