Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4573 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב!

ברשותי polo 6n2 2001 .

האוטו לעולם לא עשה בעיות כלשהן מאז שהוא אצלי (שלוש שנים).

לפני כשבוע קפצתי לחבר ל3 דקות בדיוק, באתי לחזור הביתה אך הרכב לא מניע.

אין קליק, אין סטרטר, יש אור לא מהומהם, ויש זרם חזק.

בפתיחת מכסה המנוע ראיתי שהכבל של המערכת (מגבר) אולי נגע בטעות במינוס לרגע מסויים (התקנה לא מקצועית בעליל של המערכת).

בכל מקרה אני וחבר נסינו לחבר כבלים אך זה לא שינה את המצב. בסוף הנעתי בדרדור והחזרתי את האוטו לבית.

בדרך לא היו שום בעיות כלשהן.

כשהגעתי הביתה בדקתי פיוזים ופיוז מס16 היה שרוף. (5A) לפי מה שהבנתי זהו הפיוז של הסויץ' איגנישן.

בכל פעם ששמתי פיוז חדש הוא נשרף על השניה שאני מסובב את המפתח (אפילו למצב ביניים, בלי הנעה).

 

רציתי לשאול מה אתם חושבים שיכולה להיות הבעיה? כי אני לא מבין יותר מדי, ולא רוצה שיזמברו אותי במוסך רנדומלי (לא מצאתי אחד טוב עד עכשיו, אני מאיזור חיפה)

 

אני אישית ללא רקע הייתי מהמר על זה שהפריקה של המצבר שאולי התרחשה המיסה גומי של כבל כלשהו / הלך הסויץ.

 

המון תודה מראש.

×
×
  • תוכן חדש...