Jump to content

merkababa

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של merkababa

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום רב! ברשותי polo 6n2 2001 . האוטו לעולם לא עשה בעיות כלשהן מאז שהוא אצלי (שלוש שנים). לפני כשבוע קפצתי לחבר ל3 דקות בדיוק, באתי לחזור הביתה אך הרכב לא מניע. אין קליק, אין סטרטר, יש אור לא מהומהם, ויש זרם חזק. בפתיחת מכסה המנוע ראיתי שהכבל של המערכת (מגבר) אולי נגע בטעות במינוס לרגע מסויים (התקנה לא מקצועית בעליל של המערכת). בכל מקרה אני וחבר נסינו לחבר כבלים אך זה לא שינה את המצב. בסוף הנעתי בדרדור והחזרתי את האוטו לבית. בדרך לא היו שום בעיות כלשהן. כשהגעתי הביתה בדקתי פיוזים ופיוז מס16 היה שרוף. (5A) לפי מה שהבנתי זהו הפיוז של הסויץ' איגנישן. בכל פעם ששמתי פיוז חדש הוא נשרף על השניה שאני מסובב את המפתח (אפילו למצב ביניים, בלי הנעה). רציתי לשאול מה אתם חושבים שיכולה להיות הבעיה? כי אני לא מבין יותר מדי, ולא רוצה שיזמברו אותי במוסך רנדומלי (לא מצאתי אחד טוב עד עכשיו, אני מאיזור חיפה) אני אישית ללא רקע הייתי מהמר על זה שהפריקה של המצבר שאולי התרחשה המיסה גומי של כבל כלשהו / הלך הסויץ. המון תודה מראש.
×
×
  • תוכן חדש...