Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7916 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה, אני חדש פה, וראיתי שיש פה הרבה אנשים שמבינים.

 

יש לי מגבר של סוני.. (4X75 rms)

http://www.soundonline.co.il/Product.asp?Pid=9001&Cat2Cat1ID=3&Cat2ID=5&aff=zap

 

 

ואני רוצה לקנות רמקולים אחוריים שיתאימו לו.. אני מתלבט בין שתי אלה..

Magnat Classic 694

http://www.e-net.co.il/product.asp?productid=1913

 

Pioneer TSA-6990-s

http://www.audionet.co.il/details.asp?id=490&lead_id=&look=

 

איזה עדיף לקנות..? או אולי בכלל ללכת על רמקולים אחרים לגמרי.. עצות יתקבלו בברכה(:

 

ועוד שאלה אחת.. יש לי סאב של 350rms) Cadence)

http://www.cadencesound.com/action.lasso?-Database=Products&-Table=WEB&-ResponseAny=drivers_detail.html&-token.sub=UD&-token.comps=&-KeyField=ID&-KeyValue=139&-search

 

אני מחפש בשבילו מגבר (2 יציאות) איזה עדיף?

 

תודה רבה!!

 

 

פורסם

עם יש לך סאב ומגבר 4 ערוצים, רצוי להתקין קומפונט קדימה.

כך זה נותן סאונד יותר טוב.

שומעים קדימה שם הנהג יושב ולא אחורה.

לגבי פיוניר או מאגנט לך תבדוק חברות אחרות בקומפונט יש זולים וטובין יותר, או יקרים וטובים יותר.

פורסם
עם יש לך סאב ומגבר 4 ערוצים, רצוי להתקין קומפונט קדימה.

כך זה נותן סאונד יותר טוב.

שומעים קדימה שם הנהג יושב ולא אחורה.

לגבי פיוניר או מאגנט לך תבדוק חברות אחרות בקומפונט יש זולים וטובין יותר, או יקרים וטובים יותר.

קומפוננט אני רוצה להביא בהמשך.. יש לי בינתיים בקדימה קנווד 180 וטוויטרים של מורל.. נשמע לא רע בכלל..

 

אני לא רוצה להשקיע כ"כ באחוריים, רק להביא משהו שמתאים למגבר הזה.. אני לא נעול על מאגנט או פיוניר, על מאגנט שמעתי מלא דברים טובים, פיוניר זה מעין קנייה בטוחה.

 

ומה בקשר למגבר 2 יציאות??

פורסם

בקשר למגבר תן תקציב יהיה הרבה יותר קל לעזור...

בקשר לרמקולים יש לי הרבה מאוד נסיום ( ולא רק לי) עם האחוריים של פיונר

כולם אבל כולם מרוצים מהם זה באמת רמקולים ברמה שנותנים תמורה מדהימה למחיר !

הם עובדים מצויין ללא מדבר עובדים עוד יותר טוב עם מגבר נותנים באס חזק מאוד ( כמובן שיחסית)

פשוט מושלמים למחיר שלהם !

 

בקשר למגנאט סורי לא מכרי לא ממש שמעתי לא יכול להמליץ

 

בקשר להמלצה אחרת

אני הפעם לקחתי סיכון וקניתי אחוריים של סאונד סטורם שהם משהו כמו 150 RMS

(500 וואט) מסאונד FX עלו לי 350 שקל הם כרגע עובדים ללא מגבר אני מאוד מרוצה מהם לא חיברתי אותם עם מגבר אז אני לא ממש יודע מה הם שווים עם הגברה אבל בנתיים הנסיון שלי איתם הוא מצויין !

תחשוב עליהם ותבדוק

פורסם
בקשר למגבר תן תקציב יהיה הרבה יותר קל לעזור...

בקשר לרמקולים יש לי הרבה מאוד נסיום ( ולא רק לי) עם האחוריים של פיונר

כולם אבל כולם מרוצים מהם זה באמת רמקולים ברמה שנותנים תמורה מדהימה למחיר !

הם עובדים מצויין ללא מדבר עובדים עוד יותר טוב עם מגבר נותנים באס חזק מאוד ( כמובן שיחסית)

פשוט מושלמים למחיר שלהם !

 

בקשר למגנאט סורי לא מכרי לא ממש שמעתי לא יכול להמליץ

 

בקשר להמלצה אחרת

אני הפעם לקחתי סיכון וקניתי אחוריים של סאונד סטורם שהם משהו כמו 150 RMS

(500 וואט) מסאונד FX עלו לי 350 שקל הם כרגע עובדים ללא מגבר אני מאוד מרוצה מהם לא חיברתי אותם עם מגבר אז אני לא ממש יודע מה הם שווים עם הגברה אבל בנתיים הנסיון שלי איתם הוא מצויין !

תחשוב עליהם ותבדוק

תודה.. נגיד והלכתי על הפיוניר האלה.. הם יזוזו עם מגבר של סוני אקספלואוד, 75 כל יציאה?

 

ובקשר לתקציב למגבר.. בין 700-1400

פורסם
בלי שום ספק הפיוניר על איכות לא מתפשרים (ואיכות זה לא מילה גסה):lol:

אתה יכול לפרט ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
תודה.. נגיד והלכתי על הפיוניר האלה.. הם יזוזו עם מגבר של סוני אקספלואוד, 75 כל יציאה?

 

ובקשר לתקציב למגבר.. בין 700-1400

אני לא בטוח שהמגבר הזה הוא 75 RMS ( נקי נקי!)

אבל כן אם זה ככה הם יזוזו ממש יפה...

פורסם
אני לא בטוח שהמגבר הזה הוא 75 RMS ( נקי נקי!)

אבל כן אם זה ככה הם יזוזו ממש יפה...

לפי מה שכתוב באתר של החברה זה 75 אר אמ אס נקי..

 

ואיזה מגבר יזיז לי את הסאב cadence (לינק לסאב בהודעה הראשונה שלי)

פורסם

גם ערפאת אמר הרבה דברים, אתה לא שומע אותנו רצים ומאמינים לכל מילה :)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
גם ערפאת אמר הרבה דברים, אתה לא שומע אותנו רצים ומאמינים לכל מילה :)

חחח, טוב אבל בכל זאת זה סוני.. כמה כבר הם ישקרו..

ונגיד שזה לא 75.. איזה רמקולים אתה חושב יתאימו ל2 היציאות האלה? את הקידמיים אני בטוח שהוא יצליח להגביר..

 

ואיזה מגבר לסאב עדיף?

פורסם

בכל אופן, הדיוק באמת לא צריך לעניין אותך,אנחנו לרוב מתבססים על ההצהרות של המוצרים

כי גם הרמקולים, לא ממש קולעים , אז זה מתאזן :)

 

 

לגבי מגבר לסאב, עדיף מגבר כמה שיותר חזק

הבעיה פה, תקציב........

מה התקציב שאתה מוכן להשקיע בו?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

יש לך את המגבר של JBL

P180, אני לא בטוח לגבי המחיר שתוכל להשיגו, נותן יותר מ400 וואט ב4 אוהם גישור. (שני ערוצים)

 

יש לך את המונובלוק של מאגנט, מאגנט פנטום, מוצהר באיזור ה400 וואט ב4 אוהם. (לרוב משתמשים במונובלוק בשביל סאבים בעלי התנגדות נמוכה, ככה מנצלים את הכוח שלהם).

 

 

עריכה, לא, לא מכיר אותו..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

×
×
  • תוכן חדש...