Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7916 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יש לך את המגבר של JBL

P180, אני לא בטוח לגבי המחיר שתוכל להשיגו, נותן יותר מ400 וואט ב4 אוהם גישור. (שני ערוצים)

 

יש לך את המונובלוק של מאגנט, מאגנט פנטום, מוצהר באיזור ה400 וואט ב4 אוהם. (לרוב משתמשים במונובלוק בשביל סאבים בעלי התנגדות נמוכה, ככה מנצלים את הכוח שלהם).

אני לא חושב שאני צריך מונובלוק לזה http://www.cadencesound.com/action.lasso?-Database=Products&-Table=WEB&-ResponseAny=drivers_detail.html&-token.sub=UD&-token.comps=&-KeyField=ID&-KeyValue=139&-search

 

מה אתה אומר על המגבר הזה? http://www.home-car.co.il/Product.asp?Pid=XCITE-300&Cat2Cat1ID=44&Cat2ID=64&aff=zap

פורסם

הוא חלש מאוד, אם אתה לא רוצה להשקיע הרבה, ומתפשר בביצועים...

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
הוא חלש מאוד, אם אתה לא רוצה להשקיע הרבה, ומתפשר בביצועים...
הjbl ניראה דיי חלש, אבל אין לי נסיון איתו..

נדלקתי על המגבר הזה http://www.e-net.co.il/product.asp?productid=2065

אבל עזוב אני לא ישגע אותך כבר, חחח.. תודה עזרת לי.. אני פחות או יותר יודע לאיזה כיוון ללכת

 

עריכה: בקיצור אני מחכה ליום ראשון לשמוע חוות דעת על המאגנט, בינתיים ניראה לי שאני אלך על הפיוניר.. בקשר למגבר אני אקח או את הJBL או את הMAC AUDIO

נקווה שזה קנייה בטוחה.

או שאני אפילו יחכה עם המגבר ויחסוך לזה http://www.soundonline.co.il/Product.asp?Pid=9016&Cat2Cat1ID=3&Cat2ID=4

פורסם

הjbl ניראה דיי חלש, אבל אין לי נסיון איתו

 

איך קבעת שהוא חלש ?

אמרתי לך במפורש, הוא עוצמתי בצורה מדהימה.

המגבר מוציא 430 וואט ב4 האוהם בגישור.

 

(ולא בגלל שכתוב עליו. בגלל בדיקת מעבדה.)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
הjbl ניראה דיי חלש, אבל אין לי נסיון איתו

 

איך קבעת שהוא חלש ?

אמרתי לך במפורש, הוא עוצמתי בצורה מדהימה.

המגבר מוציא 430 וואט ב4 האוהם בגישור.

 

(ולא בגלל שכתוב עליו. בגלל בדיקת מעבדה.)

ניראה לי שאני הולך סופי על זה..

http://www.epinions.com/content_37404905092

×
×
  • תוכן חדש...