Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מכוניות יפניות ואמינותם


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4629 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה מה שנקרא אחד ל...

היפניות אמינות יותר איך שלא תהפוך את זה, נקודה.

אם אתה רוצה להשוות רכב ישן על הכביש לרכב ישן על הכביש, לך ליד 2 תחפש לי את מספר ההונדה סיויק שנתוני 92-00 שתמצא שניתן לקרוא להם עדיין רכב שנוסע ובועט אחרי כל ההתעללויות שהוא עבר מצד צעירים ובני דודים, ואז לך תחפש לי גולף עם אותו נתון שנוסעת בלי הבועטת, כי בועטת היא אף פעם לא בעטה.

 

אני אחסוך לך, הסיויק וכל יפנית אחרת בסגמנט תקח ובענק.

אם יש דבר שלא תקח ליפנים זה האמינות, חבל על המאמץ, זה שאתה נפלת על אקסמפלרים של ואג שהציגו אמינות זה לא משנה את כל שאר מיליון האחרים שהציגו כשל במנוע\גיר או איפה שלא תרצה עם הזמן.

 

שמתי לב שכל הדיון הלך רק לאמינות . למרות שציינתי נקודות נוספות . מה עם הבידוד רעשים ? פח בעובי של נייר? ( ולא זו לא סטיגמה ) לאותו חבר שיש הונדה סיוויק התנגש בפח מפלסטיק וכל המטבון שלו נפל ! אם אני הייתי עושה את זה חס וחלילה 55555555 הפח בעצמו אולי היה נשבר

  • תגובות 89
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אתה לא באמת מבסס טיעון על עובי פח נכון?....

 

אין לעובי הפח שום משמעות בטיחותית, הפח שם בעיקר לקוסמטיקה.

 

בידוד הרעשים של האסיאתיות השתפר מאוד בשנים האחרונות, לא הבדל של שמיים וארץ בין גולף לבין המתחרות הרציניות שלה.

 

בכלל, מנסים לעשות מפולקסוואגן גרמניה שווה לב.מ.וו ומרצדס- היא לא, באף פרמטר.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
שמתי לב שכל הדיון הלך רק לאמינות . למרות שציינתי נקודות נוספות . מה עם הבידוד רעשים ? פח בעובי של נייר? ( ולא זו לא סטיגמה ) לאותו חבר שיש הונדה סיוויק התנגש בפח מפלסטיק וכל המטבון שלו נפל ! אם אני הייתי עושה את זה חס וחלילה 55555555 הפח בעצמו אולי היה נשבר

בידוד רעשים? במשפחתיות אירופאיות מעט טוב יותר, אבל לרוב מנועים יפניים שקטים בהרבה מאירופאיים כך שזה מתקזז.

אבל עובי פח? :lol: מזמן נייר למרבית האירופאיות וזה לא משפיע על בטיחות כי מה שחשוב זה קורות ולא המעטפת. יצרנים מודרניים משתמשים בפלדה מיוחדת לקורות וכלוב.

פגוש שנפל להונדה? זה רכב שעבר תאונה ותיקון לקוי. פגושים לא נופלים ככה סתם. אחרי תיקון כזה כמו שעברה ההונדה - פגוש היה נופל לכל רכב.

 

והנה כמה תמונות להדגמת הברקות של ההנדסה הגרמנית, להלן ספגטי של חוטים וצינורות שמסתתר מתחת לכיסוי לפסטיק מהודר.

 

זמן פיתוח הרכבים ירד וגם רכבים גרמניים מפתחים כבר דגם בשנתיים ולא 5~8 שנים. הרכבים יוצאים לשוק אחרי מינימום בדיקות. המטרה העיקרית לעמוד בסטנדרטים,להכריז על רמת זיהום נמוכה, צריכת דלק טובה ולהיות אטרקטיביים למכירה.

geryengineering.jpg

geryengineering2.jpg

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
שמתי לב שכל הדיון הלך רק לאמינות . למרות שציינתי נקודות נוספות . מה עם הבידוד רעשים ? פח בעובי של נייר? ( ולא זו לא סטיגמה ) לאותו חבר שיש הונדה סיוויק התנגש בפח מפלסטיק וכל המטבון שלו נפל ! אם אני הייתי עושה את זה חס וחלילה 55555555 הפח בעצמו אולי היה נשבר

 

אוי נו זה שטויות ואני יכול לספר לך על תאונה בין פאסאט לאקורד שגרמה לפאסאט להיראות כמו פח ממוחזר שמיוצר בסין,והאקורד ממקורות ראשונים עוד חזרה לכביש אחר כך, זה הכל אינדיבידואלי, תלוי באופן הפגיעה בעוצמה ובעוד 200 משתנים אחרים.

Mercedes Benz CLA 200 8)

The best or nothing

פורסם
אוי נו זה שטויות ואני יכול לספר לך על תאונה בין פאסאט לאקורד שגרמה לפאסאט להיראות כמו פח ממוחזר שמיוצר בסין,והאקורד ממקורות ראשונים עוד חזרה לכביש אחר כך, זה הכל אינדיבידואלי, תלוי באופן הפגיעה בעוצמה ובעוד 200 משתנים אחרים.

 

באופן כללי המשקל של מכונית גרמנית הרבה יותר גבוה ועם פיזיקה אי אפשר להתכווח ככל שהאוטו שוקל יותר ככה הוא יותר בטיחותי. לטעמי האקורד בוודאי נסעה הרבה יותר מהר על מנת לגרום נזק פיזי לרכב השוקל יותר ממנה ב 200 קילו +

פורסם

אני ראיתי תאונה בין סוסיתא לוולבו (שנות ה-60 המאוחרות או ה-70 המוקדמות). שתיהן התנקבו.

וברצינות - עובי הפח לא משנה. משנה האיכות והטיפול שעבר. למעשה מאז 1986 המקומות היחידים שבהם נתקלתי בחלודה היו כמה נקודות שבהן היו מכות קטנות שפגמו בצבע - ברנו 14 ובקורולה 1998. אף אחת משאר המכוניות שהיו לי לא סבלה מחלודה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
גם אין שום סיבה שתראה גרמניה ברמת מחיר שלה, למה שב.מ.וו\מרצדס\פורשה או כל יצרן גרמני אחר ייצר רכב עם כל כך הרבה טכנולוגיה וימכור אותו כל כך בזול כשהם בכלל פונים לקהל לקוחות שונה?....

 

לא מכיר הרבה בעלי M3 או M5 שמכרו את רכבם כדי לקנות GTR, גם לא מכיר בעלי פרארי\למבורגיני שעשו כן, אני בהחלט מכיר בעלי GTR שעשו את המעבר לצד השני.

 

אגב, זולה לרכישה אבל אם תנהג בה כדי לנצל את יכולותיה (לא חובה בימי מסלול) אתה תגלה שכעבור שנה עד שנתיים היא פתאום תעלה יותר מאותה M3 ואפילו יותר מה-M5, יש לה גיר שמאכיל מרורים את בעלי הרכבים, עם עלות תיקון לא זניחה בכלל בגובה כמה עשרות אלפי $$$.

 

פצצה של רכב למסלול עם פוטנציאל לטוס למאדים, ליום יום? כנראה שגם אתה תבחר גרמניה על פניה.

 

 

בלי ספק הייתי בוחר ב-M3. הרכב הזה הוא יצירת אומנות בליסטית.

אבל אלו לא מכוניות באותה הליגה והתגובה קצת יצאה מההקשר, כי אני דיברתי על טכנולוגיה נטו. ועד כמה שאני יודע, לא קיימת באף בימר או מרצדס שאני מכיר.

פורסם
באופן כללי המשקל של מכונית גרמנית הרבה יותר גבוה ועם פיזיקה אי אפשר להתכווח ככל שהאוטו שוקל יותר ככה הוא יותר בטיחותי. לטעמי האקורד בוודאי נסעה הרבה יותר מהר על מנת לגרום נזק פיזי לרכב השוקל יותר ממנה ב 200 קילו +

 

ילד, תחזור לבית הספר.

 

הגיע הזמן לנעול את השרשור הזה, הוא גם כך לא תורם דבר.

פורסם
ילד, תחזור לבית הספר.

 

הגיע הזמן לנעול את השרשור הזה, הוא גם כך לא תורם דבר.

 

 

סלח לי . שכחתי שאתה פרופסור לפיזיקה. דיון תרבותי מה מפריע לך? לא מרוצה אל תכנס אליו.

פורסם

שלום עידן, תוכל לומר בבקשה את גילך ?

 

לילה טוב/ בוקר טוב לכולם...

 

שמי עידן ואני נוהג כבר שנים על פולסווגן לעולם לא התאכזבתי מהאיכות ולא מהאמינות. היו ברשותי 3 פאסאטים שעברו ק"מ מכובד של 200 אלף ללא כל תקלה . המכונית האחרונה היתה ברשות המשפחה 10 שנים וללא תקלה אחת .

בתור חובב פולסווגן ומוכניות אירופאיות בכללי ( במיוחד גרמניות ) כל פעם אני תוהה מחדש למה אנשים עדיין ממשיכים לקנות רכב יפני? מה היתרון שלו ? אמינות ? הונדה וטיוטה הם שני הרכבים בעלי מספר קריאות התיקון הגדול בהיסטוריה. נוחות? כל רכב שאני עולה עליו שהוא יפני אני ישר מרגיש באיכות הנחותה בהשוואה לפאסאט (שלא נחשבת ממש אוטו יוקרתי ) . לדוגמא: נסעתי בהונדה סיווק החדשה אתה מרגיש כאילו אתה נוסע על הרצפה כאילו אין בידוד בין הכביש לאוטו . נסעתי בלנד קרוזר ואתה מרגיש כל באמפר וההגה מנותק לחלוטין ללא תחושות שמועברות לנהג. טיפולים יותר זולים? חבר שלי בהונדה עשה טיפול כמוני ויצא עם 200 שקל יותר על אותו טיפול שגרתי. מחירי הדלק? מנועי ה TSI הרבה יותר חסכוניים.

אז אני עדיין תוהה ... מדוע אנשים ממשיכים לקנות רכבים יפנים?

שלא תבינו לרגע אני לא חושב שיש חברה שהיא פרה קדושה אבל כפי שאני רואה את זה האירופאים תמיד מתכננים ובונים דברים חדשים והיפנים רצים להעתיק.

היום היתה כתבה על קריאת תיקון חדשה לטיוטה קאמרי עם כרית אוויר שנפתחת לפתע . ( עבר שבוע בלי קריאת תיקון ותהיתי איך זה הגיוני :lol: )

 

אבקש לנהל דיון תרבותי וענייני מבלי לגדף אחד את השני. אחרי הכל כולנו חובבים את הדבר המוזר הזה עם 2 או 4 גלגלים לא? :wink:

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם
שלום עידן, תוכל לומר בבקשה את גילך ?

 

 

24 זה רשום בפרופיל. עם רישיון מגיל 17 וקצת

אצלנו במשפחה כולם עם פאסאט כמעט.

פורסם
סלח לי . שכחתי שאתה פרופסור לפיזיקה. דיון תרבותי מה מפריע לך? לא מרוצה אל תכנס אליו.

 

 

תן לי לנסח את מה שהוא אמר בצורה יותר ישירה כדי שתבין:

 

כל מה שכתבת זה קשקוש בלבוש.

 

 

למה הדיון על אמינות הDSG 7 ננעל והדיון הזה לא?

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם
תן לי לנסח את מה שהוא אמר בצורה יותר ישירה כדי שתבין:

 

כל מה שכתבת זה קשקוש בלבוש.

 

 

למה הדיון על אמינות הDSG 7 ננעל והדיון הזה לא?

 

 

צודק.פשוט ג'רמי קלאקרסון אתה .

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4629 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...