Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4636 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני רק שאלה.

המצלמה מצלמת אצלו כל הזמן 24 שעות ביממה?

 

ואני מקווה שתכניסו לה את השטרונגול הכי גדול שאפשרי.

מילא היא שמה זין על הרכב שנפגע,

אבל היא אפילו לא בדקה מה הנזק לרכב שלה.

הזויה.

 

רק בחניות מחוץ לבית

פורסם

איזה חוצפנית ! ממש חוסר אחריות . מה שלא תעשה , כמה יותר ,תשמור על הרכב שלך בקנאות ותמיד תתקל באנשים שלא אכפת להם מכלום , הרכבים שלהם נראים כמו פח זבל נוסע , זו דרך חיים שלהם . מעניין מה היא הייתה עושה אם היא היתה פוגעת {אפילו קל} במישהו . תת רמה של אנשים .

פורסם

איך החבר הצליח לתעד את זה?

זה היה ממש אחרי שהוא כיבה את הרכב והמצלמה המשיכה לעבוד או שזו מצלמת אבטחה פעילה תמיד לפנים הרכב?! :?

נהגים מטומטמים לא מתים, רק מתחלפים...:evil:

"יום רע במסלול עדיף על כל יום טוב במשרד" :twisted:

Megane RS265 Cup, Megane RS250, Mazda3 5D 2L

פורסם
איך החבר הצליח לתעד את זה?

זה היה ממש אחרי שהוא כיבה את הרכב והמצלמה המשיכה לעבוד או שזו מצלמת אבטחה פעילה תמיד לפנים הרכב?! :?

 

מצלמה היא F900LHD

מחובר למתח קבוע לא דרך הסוייץ ברכב.

בצורה הזאת היא מצלמת כל עוד אתה לא מכבה אותה לבד

פורסם

1. אחרי כמה צפיות , גם לדעתי מדובר על אחד מהמספרים שנכתבו.

2.רואים תזוזה של הרכב בעת הפגיעה.

3.שימו לב לאישה משמאל ברכב החונה.היא כנראה שמעה את המכה והסתובבה, היא מלווה במבט גם את האלמרה שנוסעת.

4.רואים בבירור שפשוף של הדלת האחורית של האלמרה.

5.אני מאמין שהנהגת הפוגעת אפילו לא העלתה על דעתה שנגרם לרכב שלה איזשהו נזק . היא אפילו לא בודקת.

6.הייתי מפרסם את הסרטון בפייסבוק. תוך יום יש לך שם ומס' רכב של הנבלה.

מספר המשתמשים המחוברים הרב ביותר אי פעם היה :-D1963 1/4/08 ב- 17:54.

פורסם
מצלמה היא F900LHD

מחובר למתח קבוע לא דרך הסוייץ ברכב.

בצורה הזאת היא מצלמת כל עוד אתה לא מכבה אותה לבד

 

זה ממש לא איכות של F900LHD זה כנראה מצלמה מזויפת.

בכל מקרה לא תהיה בעיה להשיג את הפרטים של הנהגת פשוט גש למשטרה.

פורסם

אני מבין שהמצלמה תמיד פועלת, איך זה משפיע על המצבר?קורה לך שהוא מתרוקן?

Dodge Ram Lariat 2018

ŠKODA Yeti 2.0 TDI 2011

Isuzu Dmax 3.0 TD 2005

×
×
  • תוכן חדש...