Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4633 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפעמים יש אנשים ששווה לפרגן להם ושפו זה פשוט לא מספיק.

בחמישי האחרון לקחתי את חתיכות הרדיאטור שלי לאס רדיאטורים בחוף שמן.

יש שם שלושה אנשים, איש מבוגר (כנראה בעל המקום) איש צעיר, ופועל.

איך שהגעתי הסבא פשוט חטף לי את הרדיאטור מהיד וממש התרגש מהמציאה שנחתה עליו.

לפני שהספקתי לשאול מה ומי ובעיקר כמה עולה האיש הצעיר הצליח למצוא מצנן חדש מנחושת במחיר לא רע (600 ש"ח כולל עבודה),

אבל הסבא אמר שהמקורי לא נורא ואפשר לתקן.

הוא התיישב על הרדיאטור כשעה כשעבדיכם יד ימינו ומחזיק לו את הרדיאטור בזמן שהוא עם להביור מסיר את הבדיל הישן, מקרצף, מורח חומצה ומה לא.

בסוף הוא פירק את החלק התחתון, סתם את החור וחיבר מחדש עם הלחמת בדיל יפה.

איך אומרים- כבר לא עושים דברים כאלה וכבר אין אנשים כאלה.

בסוף העבודה עשינו בדיקת אטימות באמבטיית מים- יצא 10!

 

הסבא הניח את הרדיאטור, אמר מוכן והלך להביתה לנכדים שלו- הוא בן 80 עובד כל יום חצי יום לדבריו...

את הכסף סגרתי עם האיש הצעיר- 170 ש"ח שירדו ללא ויכוח מצידי ל150 כולל הכל...

 

אז זהו הסיפור שלי על בעלי מלאכה שכמעט נכחדו מהעולם, אבל יש עוד כמה צדיקים.

זה מידע שימושי גם לרכבים חדשים שצריכים לתקן רדיאטור.

הכתובת טובים 24 חוף שמן, אל תחפשו בוויז או GPS עיריית חיפה הזיזה את הרחוב מקום, סעו לפי השילוט של מוסך עוז לפולקסווגן.

עוד פרטים אפשר למצוא בדפי זהב. http://www.d.co.il/7297640/28200/

תיקון העולם פרושו תיקון החינוך

מיני אוסטין HLE 83

פורסם
לפעמים יש אנשים ששווה לפרגן להם ושפו זה פשוט לא מספיק.

בחמישי האחרון לקחתי את חתיכות הרדיאטור שלי לאס רדיאטורים בחוף שמן.

יש שם שלושה אנשים, איש מבוגר (כנראה בעל המקום) איש צעיר, ופועל.

איך שהגעתי הסבא פשוט חטף לי את הרדיאטור מהיד וממש התרגש מהמציאה שנחתה עליו.

לפני שהספקתי לשאול מה ומי ובעיקר כמה עולה האיש הצעיר הצליח למצוא מצנן חדש מנחושת במחיר לא רע (600 ש"ח כולל עבודה),

אבל הסבא אמר שהמקורי לא נורא ואפשר לתקן.

הוא התיישב על הרדיאטור כשעה כשעבדיכם יד ימינו ומחזיק לו את הרדיאטור בזמן שהוא עם להביור מסיר את הבדיל הישן, מקרצף, מורח חומצה ומה לא.

בסוף הוא פירק את החלק התחתון, סתם את החור וחיבר מחדש עם הלחמת בדיל יפה.

איך אומרים- כבר לא עושים דברים כאלה וכבר אין אנשים כאלה.

בסוף העבודה עשינו בדיקת אטימות באמבטיית מים- יצא 10!

 

הסבא הניח את הרדיאטור, אמר מוכן והלך להביתה לנכדים שלו- הוא בן 80 עובד כל יום חצי יום לדבריו...

את הכסף סגרתי עם האיש הצעיר- 170 ש"ח שירדו ללא ויכוח מצידי ל150 כולל הכל...

 

אז זהו הסיפור שלי על בעלי מלאכה שכמעט נכחדו מהעולם, אבל יש עוד כמה צדיקים.

זה מידע שימושי גם לרכבים חדשים שצריכים לתקן רדיאטור.

הכתובת טובים 24 חוף שמן, אל תחפשו בוויז או GPS עיריית חיפה הזיזה את הרחוב מקום, סעו לפי השילוט של מוסך עוז לפולקסווגן.

עוד פרטים אפשר למצוא בדפי זהב. http://www.d.co.il/7297640/28200/

 

מניח שאתה מתכוון לאנטון ? מקום ובעל מקצוע ידועים בחיפה

=================================

גם אני מגיע קבוע למפגש שישי הצפוני של מועדון ה-5, Outlet חוצות המפרץ קפה Greg :lol:

Classic car parts hunter

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

טוב לדעת. הוא שכן של המוסך שאני מטפל בו.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...