Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צרפתיה חמה-קרה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8529 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ההממ... אם היבואן מהמשפחה שלך, אז אתה לא צריך לעשות הרבה :lol:

---------------------------------------

---------------------------------------

פורסם
ההממ... אם היבואן מהמשפחה שלך, אז אתה לא צריך לעשות הרבה :lol:

 

אין בעייה , אני מוכן להיכנס למו"מ על עתיד הילדים שלי... :wink:

פורסם

1. למה זה נראה שיש לה טאסות?

2. מנוע ה-GTI6, רק עם 5 הילוכים...

3. בנוסף לעשרות סקסו VTS במדריד, ראיתי גם כמה כאלו מסתובבות - כנראה שהן נמכרות שם טוב...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

יש גם כמה בארץ, ספורות בלבד.

 

אחת מהם, בצבע זהב, חונה באופן קבוע בבסיס תה"ש.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
1. למה זה נראה שיש לה טאסות?

2. מנוע ה-GTI6, רק עם 5 הילוכים...

3. בנוסף לעשרות סקסו VTS במדריד, ראיתי גם כמה כאלו מסתובבות - כנראה שהן נמכרות שם טוב...

 

רוני

 

זה לא טאסות , זה מגנזיום שהתכווץ בשלג... :wink:

פורסם
יש גם כמה בארץ, ספורות בלבד.

 

אחת מהם, בצבע זהב, חונה באופן קבוע בבסיס תה"ש.

 

אה?? אתה רציני?

 

מעניין, כי בפרוספקט של קסארה מלפני כמה זמן ראיתי את ה-VTS וחשבתי לעצמי - למה הם השקיעו להוסיף אותה לפרוספקט, אם הם לא מוכרים אותה...

 

בכל מקרה, עם ירידת הערך של סיטרואן - זו בטח קנייה נהדרת!! :wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אגב, אני ממש בספק אם זו VTS באמת...

החישוקים לא מתאימים, אין את הספויילר מאחורה...

 

קסארה VTS נראית: ככה

 

וגם: ככה...

 

וזה אחרי מתיחת הפנים: ממש פה

 

האם החלום של שמר הוא בעצם 1.4 עם תג VTS? :shock:

פורסם

קסארה 3 דלתות (ב-99% שזו VTS) חנתה משך תקופה מול בי"ח אסותא בת"א. היא הייתה בצבע חרדל או זהוב.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם
אגב, אני ממש בספק אם זו VTS באמת...

החישוקים לא מתאימים, אין את הספויילר מאחורה...

 

קסארה VTS נראית: ככה

 

וגם: ככה...

 

וזה אחרי מתיחת הפנים: ממש פה

 

האם החלום של שמר הוא בעצם 1.4 עם תג VTS? :shock:

 

ובכן ד"ר צוקרמן ,

 

הספויילר ישנו ועוד איך , תסתכל שוב. אולי התכווץ קצת בקור ,אבל בכל זאת שם...

 

לגבי הטסות : ההשערה שלי היא שמכיוון שמדובר בסט צמיגים נוסף (בפינלנד האנשים די מוזרים , הם לא ממש אוהבים להחליק בכבישים קפואים ומכוסים קרח .כך שיש להם סט גלגלים נוסף , עליו מורכבים צמיגים עם ספייקים (מסמרים) , כנראה שסט זה עשוי ברזל , ולא סגסוגת).

 

לפיכך אני עדיין מתעקש שמדובר ב-VTS , ועל מנת להפיס את כעסי , נתונות בידיך שלוש אפשרויות:

 

1. התנצלות פומבית מעל דפי הפורום.

2. אני בא לרח' המלאכה ומדביק לך סמלי "1.4 XN" על האוטו.

3. סיבוב התרשמות על הכסופה שלך.

 

אני אישית ממליץ לך בחום על אפשרות מס. 3.... :wink:

פורסם
אגב, אני ממש בספק אם זו VTS באמת...

החישוקים לא מתאימים, אין את הספויילר מאחורה...

 

קסארה VTS נראית: ככה

 

וגם: ככה...

 

וזה אחרי מתיחת הפנים: ממש פה

 

האם החלום של שמר הוא בעצם 1.4 עם תג VTS? :shock:

 

 

אני חייב לציין שהמתיחת פנים הזאת היא ממש כיערה את הרכב היפה(במקור...) הזה ,עשו את אותו הדבר גם לסקסו... :?

 

חבל.

 

 

דוד

HU - RFX 9210

AMP - SONY XM-222

SPL 500W MONOBLOCK

REAR - KENWOOD KFC M6930

COMPONENT - MOREL DOTECH 6 MK2

SUB - BAZOOKA 10 " ELW1014

 

הותקן בsound FX .

×
×
  • תוכן חדש...